[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 339

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Házaspárbajok 1.
Ideje:: 06-07-2007 @ 07:19 am

A falon át

 

- Naaaa, nyuszimuszi! Ne csináld ezt! Engedj be! Kérlek, szépen kérlek!
(ajtó túloldaláról)
- Hüpp…hüppp… bezzeg most tudsz szépen szólni hozzám? Máskor meg olyan vagy, mint a pokróc!
- Jaj, tudod azt, hogy én nem úgy gondolom. Hiszen szeretlek. Na, ne csináld ezt, semmi okod bezárkózni a fürdőszobában és ott sírni egyedül… inkább (Jimmys hanghordozásban dalra fakad) Gyere sírj a vállamon… de ne ott a másik oldalon…
(túloldalról gyenge nevetés, majd ismét hüpp-hüpp)
- Te nem vagy normális. Látod? Most se veszel komolyan.
- De kicsim, teljesen komolyan veszlek. Komoly vagyok, mint a vakbélgyulladás. Látod? Illetve hallod?
- Persze… most itt hízelegsz, aztán meg megy minden ugyanúgy tovább.
- De hát most azon kellett megsértődnöd, hogy középen nyomtam meg a fogkrémes tubust?
- Nem, az csak egy apróság. Hüpp-hüpp. Nem erről van szó. Hanem arról, hogy tudod, hogy úúútálom. ÉS mégis csinálod. Direkt, mert élvezed, hogy szekírozhatsz.
- Jaj, ezt nem mondod komolyan!
- De igen! És megint otthagytad a szőröket a mosdóban borotválkozás után! Reggelre beleszáradt és azt sikálhattam! Majdnem elhánytam magam, amikor reggel mentem fogat mosni! Ez is jelzi, hogy te mennyire nem tiszteled az én munkámat. Koszoljuk csak be, a hülye asszony majd úgyis kimossa, mi?
- Mea culpa kedvesem, igazad van. Elfelejtettem, bocsáss meg. De már olyan álmos voltam.
- Persze, mert már megint éjfél után jöttél haza! Lefogadnom, sörözni voltál.
- Csak egy rövid pókerpartin voltam a srácokkal. Hiszen már két hónapja nem találkoztam velük.De látod, milyen figyelmes vagyok? Még ha olyan későn jövök, akkor is megborotválkozok, hogy ápoltan bújjak be melléd!  
- És mit érek vele? Fél perc után úgy horkolsz, mint egy motoros fűnyíró. Nekem teljesen mindegy, hogy szőrösen horkolsz, vagy babapofival!
- Ez nem volt szép tőled! Ha ilyen későn felébresztenélek, leharapnád a fejemet! És különben is, azt hittem, a tied meg ma is fáj!
- Az is miattad lenne! Fáj nekem elég sok mindentől! Háztartás, gyerekek, banki ügyek, mind-mind az én nyakamban...Azt tudod például, hogy a fiad intőt kapott?
- Hmm, még nem mondta. És miért?
- Mert alányúlkált a suliban lányok szoknyája alá!
- Hehe, apja fia! Nagy puncibubus lesz belőle!
- Az ég szerelmére, még csak kilenc éves! Te mit szólnál, ha az iskolában valaki Julcsi alá nyúlkálna?
- Letörném a kezét.
- Na látod! Csak ne légy olyan büszke a fiadra. Inkább tanítanád meg viselkedni. De az a baj, hogy te sem tiszteled a nőket! Hogy is tanulhatna tőled…hüpp-hüpp...
- Jól van, csillagbogár, megígérem, nagyon odafigyelek ezentúl mindenre, engedj be kérlek! Aranyom-gyémántom, csillagocskám!
- Nem! Tegnap is… olyan tapintatlan voltál, mikor megláttad az új szoknyámat…
- De hát miért?
- Azt mondtad, hogy vegyem le, mert hogy már kinőttem, szét is hasadt rajtam!
- Én csak azon a fura hasítékon viccelődtem, nehogy már komolyan vedd!
- De egy nő számára ez nem vicces, érted???! Ezzel azt mondtad, hogy kövér tehén vagyok!
- Már hogy lennél kövér tehén! Sőőőt. Hmmmm, engedj csak be, macóka, mert már rendetlenkedik valami a nadrágomban…

(túloldalt rövid csönd)
- Hüpp-hüpp… tényleg? Szerinted tényleg kívánatos vagyok?
- Hát persze, csillagbogár, engedj be… kérlek… mert most olyat fogok tenni….
(rövid szünet, kulcs nyikordulva elfordul)
Ajtó kivágódik, férfi beviharzik, mit sem törődve a fehérneműben pózoló nővel és felhajtva a ház egyetlen WC-jének ülőkéjét kéjes ábrázattal könnyít magán.
- Jaaaaaj. Már azt hittem, beh*gyozok. De jó volt…
Majd elégedetten távozik. Nő összetörten néz, majd dühösen utána sivítja.
- Te érzéketlen tuskó! És már megint felhajtva hagytad az ülőkét!!!!!!!!!



Utoljára változtatva 06-07-2007 @ 08:38 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 06-07-2007 @ 09:14 am)

Comment: :DDDD Ez jó vót, Rien :))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-07-2007 @ 09:32 am)

Comment: Jujj! jajj! Ez már a vég, ez a vég! Én meg majdnem bepisiltem...az írásodat olvasva!


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 06-07-2007 @ 10:25 am)

Comment: Hát már itt is ???? nem elég nekem otthon...: ))))))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 06-07-2007 @ 11:53 am)

Comment: :)))) Néha a baj az, hogy tényleg nem vesznek komolyan minket a faszik. Történt egyszer, hogy lelkére kötöttem a manusnak, hogy a fehérneműimet én mosom, mert kényesek. Külön mosószert igényelnek, mert nem szabad őket öblíteni - ettől szürkül ugyebár. Mivel nem tudom, mit jegyzett meg az ember belőle, többször is elmondtam neki. Aztán egyik nap elővettem az egyik gyönyörű fehér csipkealsómat, ami még csak egyszer volt rajtam, annyira féltettem, hogy még külön is tartottam a többitől. Na, legközelebb már csak a negyvenfokos mosásból húztam elő, totál kifakulva és elszürkülve. Mondtam az embernek, hogy miért kellett beletenni, amikor mondtam, hogy ne? Ott zokogtam a fürdőben fél órát a kedvenc fehérneműm fölött, na ezzel már elértem némi hatást! De igazi eredmény szerintem azután lett igazán, amikor emberem a lelkiismeret-furdalástól hajtva titkon elment abba az üzletbe, ahol ezt a csipkekölteményt vettem, vitte magával a szürkére mosott cuucot és odaadta az eladónőnek, hogy ugyanilyet szeretne. Biztosan rájött, hogy jobban teszi ha odafigyel, amikor közölték vele, mennyibe kerül... :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 06-07-2007 @ 01:48 pm)

Comment: Atom! :)))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 06-07-2007 @ 02:36 pm)

Comment: Úgy kell neki, minek babrálja a mosógépet, az nem játék...Én nem is értek hozzá, de mégis rózsaszín lett egyik kedvenc farmerem, mert azért a fleleségek is tévedhetnek néha... : ))))))))))) azt mondtam rá , amikor megláttam, hogy nekm pont így tetszik - azóta is úgy hordom : )))))))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 06-07-2007 @ 02:39 pm)

Comment: Nagyon jó írás Rien, jó volt olvasni, felvidított. Gratulálok. Puszi. Lena


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-07-2007 @ 02:51 pm)

Comment: Sajna keptelen vagyok hangutanzo szavak irasara, es a hahahihihuhuhu ide keves. Ku**va jo volt Rien:)


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 06-07-2007 @ 03:17 pm)

Comment: Köszi nektek, örülök, hogy jól szórakoztatok! Mickey, szeretnélek megnézni rózsaszín farmerban :D Puszi mindenkinek. Rien


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 06-07-2007 @ 04:30 pm)

Comment: Küldök Fotót!: ))))))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-07-2007 @ 06:00 pm)

Comment: Rien, ennek mestere vagy....puszillak: gaby)))))))))


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 06-07-2007 @ 09:27 pm)

Comment: Tök jó! :DDDD


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-07-2007 @ 09:29 pm)

Comment: Ilyen az élet....és Te nagyon tudsz írni erről is...:))))


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 06-08-2007 @ 04:09 am)

Comment: Kedves Rien-Dio! "Szokásosan" hoztad a formádat. Igazság szerint a közepétől sejtetettem a végkifejletet, de ez csak a közös "lököttségünk" rovására írható. puszi Józsi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds