[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 149
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 150

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Fontosságom teljes tudatában
Ideje:: 06-07-2007 @ 11:43 am

Na, jó!
Egy jó író nem ír, mikor nem tud írni, ahogy Ancsel Éva mondta.
De egy jó író frászt kap a gondolattól, hogy ha ma nem tud írni, akkor holnap se fog tudni írni, holnap után meg végképp nem, és akkor lehúzhatja a redőnyt, az írásnak annyi, campo basso.

És ahogy telnek a napok, az íróból nem lesz más, csak egy naplopó, pimpót szopó, ponilópopót lopó, istenverte szerencsétlenség.
Mert ugyebár, az írósághoz írni kell!
Megélni belőle? Ugyanmár! Kit érdekel az a nyavalyás pénz, mikor az írás az öröm, és kiteljesedés, és luxus -mert elvégre lehetne dolgozni is!
Rendesen.
De sajnos írni, meg dolgozni nem lehet egyszerre, mert figyelni kell a gondolatokat, nehogy éppen akkor támadjanak, amikor az ember nincs felkészülve a befogadásukra.
Dolgozni! Az, kérem, luxus! Azt csak az engedheti meg magának, akinek nem kell figyelnie a gondolatokat!

Így aztán, egész nap készenlétben kell állni, és merengeni, és tétlenkedni, miközben a világ csak azt látja, hogy az az istenverte szerencsétlenség egész nap nem csinál semmit, és éhen halna, ha nem adna neki valaki kenyeret a szájába!

Hát, én mondom: nehéz az írók élete, de talán akkor a legnehezebb, mikor nem írnak.
Ezt feltétlen hangsúlyozni kell, mert tegnap rájöttem, hogy mindenkinek attól válik fontossá a munkája, ha tisztában van azzal, hogy milyen nehéz és felelősségteljes az, amit csinál.
A fontosságot, kérem, mindenkinek magának kell megteremteni!
Itt van pl. a könyvelés.
Az kérem, egy igazán komoly munka, és felelősségteljes is -biztosan , de annyi bizonyos, hogy pénzt hoz a házhoz.

A számomra azonban, a könyvelés nem más, mint érzéketlen, ostoba számok halmaza.
Néha mégis kénytelen vagyok könyvelni, mert valamiből nekem is élnem kell!
Így hát, szépen beütögetem a gépbe a számokat, ki mikor dolgozott, és mikor ment szabadságra, meg ilyenek.
Persze ott van a törvény, vagyis a játékszabály, amit figyelembe kell venni, úgyhogy néhány napot felül kell írni -ez persze nem szabályos, de a játékszabályok azért vannak, hogy papíron igazodjunk hozzá.
Na, és mivel az élet csak papíron igazodik a játékszabályokhoz, ezért a könyvelő dolga roppant nehéz! Ki kell számolnia, hány napot kell dolgozni egy hónapba, és addig kell variálni, míg papíron olyan nem lesz az élet, ahogy azt a törvény megköveteli.

De az a módszeresség, ahogy ezt egy igazi könyvelő véghez viszi!
Na, kérem! Az igazán ámulatra méltó.
Először szépen behúzgálja pirossal a szombatokat és a vasárnapokat.
Aztán megszámolja, hogy a négy vasárnapból akad-e legalább egy, ami szabad, mert ugyebár ez a törvény: az isten azért teremtette a hetedik napot, hogy megpihenjünk.
Ha mind a négy vasárnap dolgozott az az istenverte szerencsétlenség, akinek most papíron renbe kell tenni az életét -hát, akkor bizony gondolkodni kell!
Gondolkodni, hogy melyik vasárnapot írjuk felül...

Nehéz a könyvelők élete, én mondom! De különösen akkor a legnehezebb, amikor még gondolkodni is kell!



Utoljára változtatva 06-07-2007 @ 11:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 06-07-2007 @ 11:49 am)

Comment: Hmm.. hmm.. Jól van Szemi!!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 06-07-2007 @ 12:49 pm)

Comment: Azaz! Néha én is annyit dolgozom már, hogy az rendesen az ivás rovására megy... "V" betűt írtam volna? :)) Ja, v, mint vasárnap. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 01:06 pm)

Comment: Erika:) köszönöm! Piro:) én azért arra mindig vigyázok, hogy nehogy bármi az ivás rovására menjen... a józanságból csak a derüs, kiegyensúlyozott embereknek való -de azok meg miről írnak?


Hozzászóló: Novenynevu
(Ideje: 06-07-2007 @ 01:23 pm)

Comment: Kedves Szemi, vitába szállnék veled...ez az írásod nem jó..."ócska, pocsék"... Nem érthető...Látod írni mindenki tud, még én is. Olvasni azt már kevesebben...tudod... Könyveld el ezt is...talán érdemes.... ...és szia----növény---- (nem érdemes fejtegetni miért)


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 06-07-2007 @ 02:55 pm)

Comment: Jo iras, tetszett.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-07-2007 @ 06:39 pm)

Comment: Növény:) nincs vita! ha rossz írás, akkor rossz írás. a vélemény szent... az író nem választhatja meg a nyájas olvasót, ellenben a nyájas olvasó megválaszhatja kit olvasson:)) / Csilike:) ha jó, írás, hát jó írás... mit lehet erre mondani? :) köszönöm!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 06-07-2007 @ 08:59 pm)

Comment: Nagyon tetszik!!! Értem is, amit írsz. Kivéve egy valamit. Mi az a "munka?":)))


Hozzászóló: Xiam
(Ideje: 06-08-2007 @ 01:25 am)

Comment: "az utolsó cédula kőböl van, vagy fából, ha kevés a pénz"


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-08-2007 @ 07:44 am)

Comment: Nemo:) nem lehet, hogy túl sokat dolgozol, azért nem tudod, mi az a munka? /Xiam:) ez a kő dolog... hamarabb marad gondozatlan a sír, mint ahogy a fa elkorhad -ha mégsem, akkor a fa sem korhad.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 06-08-2007 @ 10:47 pm)

Comment: Azért én nem bánnám, ha megélnék az írásból... Egyszer azt mondtam egy közgazdásznak, hogy haszontalan dolgot művelnek. Mert mit adtak eddig a világnak? Gazdasági válságokat, inflációkat, globalizációt (amiről már tudjuk, hogy nem is értünk van). Meg akart "verni". A művészetekre viszont szükség van, mert nélkülük nem érdemes élni. A hétvégék meg azért vannak, hogy be lehessen rendelni a dolgozót túlmunkára, amit természetesen (megint) nem tudnak kifizetni. Kb. ennyire jutottam. Köszi a gondolatébresztést. :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-09-2007 @ 01:42 pm)

Comment: "De különösen akkor a legnehezebb, amikor még gondolkodni is kell!"...szerintem ez nem csak a könyvelők életét keseríti meg...:))))


Hozzászóló: bg
(Ideje: 06-12-2007 @ 08:46 pm)

Comment: Nagyon frankó írás, tudod életszagú, de egy kicsit fellengzős...hol marad a bátorság az éhezésre (ne vedd komolyan, hisz kis éhes szájakat csillapítasz)...jó kis dilemma. Old meg! Gergely


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds