[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 298
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 298


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Mi jöhet még?
Ideje:: 09-27-2007 @ 10:58 pm

Az egész egy aprócska dologgal kezdődött - és pont ez volt a baj. A dolog olyan aprócska volt, hogy egyszercsak arra eszméltünk, hogy eltűnt - és hiába kerestük, nem találtuk.
Na jó! Ki használta utoljára? - Persze, ahogy az lenni szokott, senki. Sebaj, ha nem keressük, majd előkerül - hittük mi naívan. Ennek immár több mint fél éve... Azóta élünk az albérletünkben postaládakulcs nélkül. Ami elég érdekes helyzeteket okoz öt felnőtt ember esetében.

Ó, a postással nem volt gond, ő alig két hónap alatt megtanulta, hogy a postaládát nem hobbiból nem ellenőrizzük - így nem is dobott bele sokmindent, csupán néhány telefonszámlát, pár levelemet a diákhitel központtól, egy-két kisebb csomagot, amiben az otthon felejtett irataimat küldték utánam (amiket ráadásul másnap vinnem kellett a dékánhelyetteshez), valamint banki egyenlegértesítőket, meg két (legalábbis számunkra) fiktív személynek szóló levelet Hollandiából... Szóval tényleg lényegtelen dolgokat. Csupán három hétig rohangáltunk, mint a fejetlen csirkék, mire elintéztünk mindent...
Sebaj, két kreatív lakótársam kitalálta, hogy bár felfeszíteni nem tudjuk a zárat, ők majd négykezest játszanak a postaládán, és egy késnek álcázott pecabottal kihorgászták a leveleket. Szegény láda megsínylette egy kicsit a dolgot (meg a lányok idegei is), de kimentettünk mindent. (Szegény barátnőim azóta sem győzik bizonygatni, hogy a saját postaládájukat feszegetik heti rendszerességgel...) A postásnak is feltűnhetett a rongálás, mert azóta nem dob levelet a ládánkba - hurrá!
Na de a dolog itt még nem ért véget. A postást ugyan sikerült beidomítani, de a szórólapterjesztők - na az egy külön faj. Korábban úgy kb egy hét alatt dobálták tele a ládát mindenféle szeméttel, de mióta eltűnt a kulcsunk, olyan lelkesen végzik a munkájukat, mintha guiness-rekord kísérletet írtak volnak ki a postaládánkra: "Hány prospektus fér bele egy használatlan levélszekrénybe?" - címmel. Megjegyzem, az eredmény számunkra is meglepő volt.
Azt mondjuk megértem, hogy ha ez a dolga, akkor azt lelkesen végzi, de az már sehogysem fér a fejembe, hogy egy olyan ládába, ami annyira tele van, mint Andi szekrénye a telefonszámlákkal (vagy talán még jobban is), miért kell mindenáron mégtöbbet belegyömöszölni. Több kimentett szórólapon látszik, hogy szabályosan megerőszakolták, miközben betuszkolták a résen. Mondjuk engem nem zavar, mindenképpen összegyűröm és kidobom, de ha már így áll a dolog, igazán nem értrem, miért kell ehhez előbb a postaládába tömni...
Hogy pihentessem kissé megtépázott idegeimet, hazautaztam egy hétre. Ami tényeg jó volt, leszámítva, hogy egy aprócska dolgot megint elfelejtettem - a telefontöltőt. De pánikba csak akkor estem, amikor a telefon a vonaton hazafelé vinnyogni kezdett és követelte az itatást. Mondanom sem kell, mire hazaértem, teljesen lemerült... Egy hét kényszerszabadság.
Mikor visszaértem Szegedre újabb meglepetés várt: a lányok ismét pecáztak, és kivételesen fogtak is valamit - ugyanis időközben új postásunk lett (a régi enyhe idegösszeroppanással szanatóriumi szabadsgát élvezi), aki minden gátlás nélkül újra dobálni kezdte a leveleket a ládába. Köztük az én telefonszámláimat... Rosszat sejtettem.
És igazam lett: hiába dugtam töltőre a telefont, a vonalamat már kikapcsolták. Hurrá... "Picit" morcosan nekiálltam kicsomagolni. Kihalásztam a bőröndből a szennyes ruhákat, és elindultam a fürdőszoba felé. Ott várt a következő meglepetés: a mosógép jóvoltából bokáig állt a víz. Fél perccel később már csöngetett is az alsó szomszéd, hogy köszöni szépen, de van saját zuhanya, nem tart igényt a segítségünkre, legyünk olyan kedvesek, és szüntessük meg az égi - azazhogy mennyezeti - áldást. Upsz.
Hívtuk a szerelőt, aki pillanatok alatt szétkapta a gépet, majd ártatlanul megkérdezte, hogy nem zakatolt-e mostanában. Miért? Talált benne valamit? - Talált.
A postaládakulcsot.



Utoljára változtatva 09-28-2007 @ 08:56 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-28-2007 @ 04:15 am)

Comment: Na látod, ez is bizonyítja, hogy az anyag nem vész el....!:)) Tetszett az írásod: Zsuzsi


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 09-28-2007 @ 06:17 am)

Comment: Ez aranyos volt. Te is szegedi vagy? üdv. Józsi


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 09-28-2007 @ 08:59 am)

Comment: Kedves Zsuzsi, igazad van: az anyag nem vész el, de olykor átalakul: jelen esetben kifizetetlen számlákká, papírmunkává, tönkrement mosógéppé... :))))) Köszönöm, hogy olvastál! Puszi: Leo


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 09-28-2007 @ 09:01 am)

Comment: Szia Józsi! Igen Szegeden tanulok - immár második éve :))) És remélem, még jó sokáig :)) Örülök, hogy olvastál! Puszi: Leo


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-28-2007 @ 06:26 pm)

Comment: Még egy néhány katasztrófa, és megkerül minden szépen! Ha megtalálnátok mondjuk az én csakúgyelmúlt huszegynéhány évemet is esetleg(mert mit lehet tudni), jó lenne, ha elküldenétek:))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 09-28-2007 @ 06:42 pm)

Comment: Örülj neki, az anyag nem , hogy nem vész el, de még csak át sem alakult!:))))))))))))) Nem is tudtam, rokonok vagyunk.:)))))))) Simán illesz a családba, tiszteletbeli tag lettél.:)))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 09-28-2007 @ 07:10 pm)

Comment: Kedves Kapitányom, okvetlen elküldjük :)) Feltéve, hogy előkerül... De javaslom, te is nézz szét az emlékeid között, hátha mégis rájuk bukkansz valahol :)) Köszönöm, hogy olvastál! Puszi: Leo


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 09-28-2007 @ 07:11 pm)

Comment: Drága Andi, akkor mostantól szólíthatlak mamának? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 09-28-2007 @ 08:19 pm)

Comment: Tetszett az írásod Leoni. Azért csak meg lett az a kulcs. Puszi. Lena


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 09-28-2007 @ 08:33 pm)

Comment: Kedves Lena, igen, meglett :))) de hogy mik történtek addig... :)))))))) Köszönöm, hogy olvastál! Puszi: Leo


Hozzászóló: maridecember
(Ideje: 10-03-2007 @ 11:09 pm)

Comment: Elolvastam ezt az írásodat és egy-két versedet. Egy kicsit elgondolkodtam. Te kritizáltad az én írásomat, úgy mint szakember? Hát igyencsak bátor vagy. Írni pedig igen gyenguskán tudsz, már megbocsáss! Talán hallgatnod kellett volna, bölcsebb lett volna.


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 10-05-2007 @ 06:25 pm)

Comment: "Kedves" maridecember! Mielőtt pusztán bosszúból és sértődöttségből nekem támadsz, kérlek vedd észre: az én íráasim nem keltenek visszatetszést - már ha ismered ennek a szónak a jelentését.


Hozzászóló: Leoni
(Ideje: 10-05-2007 @ 07:45 pm)

Comment: Ja, és az írásodat nem mint szakember kritizáltam. Mint szakember a korképedet (és a jellemedet) kritizálom. Ugyanis pszichológus vagyok - bocs.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds