[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 277
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 277


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kristályszem - bevezetés
Ideje:: 10-08-2007 @ 08:40 pm

  Nem vagyok önzőbb, mint a többi ember. Nem vagyok intelligensebb, jobb, vagy éppen tehetségesebb. Amit elértem, azt a véletlenek szerencsés sorozatának köszönhetem, vagy talán az előre megírt sorsnak.
  Sokan ismernek, de nem tudják, ki vagyok. Nem tudják, hol lakom, van-e családom, honnan jöttem, hova tartok. Ennek ellenére sokan kedvelnek. Vannak, akiknek Bill Coneghen néven mutatkoztam be, és vannak, akik Thomas Nellnek hívnak. De hát mi jelentősége van egy névnek?
  Pszichiáterként dolgozom egy előkelő környéken levő magánrendelőben, ahol pácienseim sok pénzért elpanaszkodhatják valós vagy vélt sérelmeiket. Van egy hangulatos kis éttermem is a város másik felében. A berendezés meglehetősen pritán, de a vendégek szeretik, a legtöbbjük törzsvendég lesz az első alkalom után.
  A valóságban én, Bill Conaghan - Thomas Nell nem foglalkozom az égvilágon semmivel. Nincs rá szükségem, se okom, hogy valami felesleges dologgal kössem le magam. Egy hobbim van, vagy inkább szenvedélyem, ami kitölti a napjaimat, leköti a figyelmemet és teljesen kielégít: figyelem az embereket.
  Vannak emberek, akiknek érdekel a sorsa. Eleinte csak játék volt az egész, de ma már komoly. Olyan ez, mint egy kirakós játék; minél több információ kerül be a képbe, annál árnyaltabb a jellemrajz. Ez az én délutáni szappanopreám, azzal a különbséggel, hogy bár csekély mértékben, de beleszólhatok az események alakulásába: jótanácsok, elejtett megjegyzések, tudják...
  Nem érzem úgy, hogy bárkit is becsapnék. Hogy manipulálom őket? Ugyan! Nekem teljesen mindegy, hallgatnak-e rám, vagy sem. Ettől ez még az ő életük marad.



Utoljára változtatva 10-08-2007 @ 08:40 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-08-2007 @ 08:58 pm)

Comment: ezt elolvastam... nem mondom, hogy sikerült megfognod, de el sem ijesztett ez a pár sor... ha látom, hogy folytatod, elolvasom azt is.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 10-08-2007 @ 11:09 pm)

Comment: Nekem felkeltetted az érdeklődésemet. Sejtem, mi fog ebből kibontakozni! Nagyon jó pszichothriller téma!!!! :-)))) Folytassad csak!


Hozzászóló: 102
(Ideje: 10-09-2007 @ 09:27 am)

Comment: hajrá!


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 10-09-2007 @ 10:08 am)

Comment: Ezt nem rólam és a barátnőmről írtad véletlenül??? Esetleg magadról? Régebben rengeteget figyeltük az embereket, és néha helyzetbe hoztuk őket... De gondolom, Te is tudnál mesélni :-). Folyt. köv.?


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 10-09-2007 @ 10:11 am)

Comment: Várom a folytatást. Érdekes bevezetés, még akármi is kisülhet belőle.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 10-09-2007 @ 07:05 pm)

Comment: Kiváncsi vagyok a többire.:)))))))))))))) puszi!


Hozzászóló: zafir
(Ideje: 10-10-2007 @ 09:50 am)

Comment: Kedves paperback! Rejtőzködés, szenvedélyes emberfigyelés, flegmatizmus...Érdekesnek ígérkezik! Lássuk hát! üdv: zafir


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds