[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Gyere ülj kedves mellém...
Ideje:: 11-24-2003 @ 08:55 pm

Gyere ülj kedves mellém…

 

Gyere…na …gyere már…ülj le picit…picit  ide mellém…mesélnem kell.

Nem is mesélnem, hanem alapos öblögetés után nyafogni egy nagyot, hogy elhagyja a testet ez a nagy adag izé…ez a…, ami dolgozik…mert dolgozik rendesen…mert nem pihen…

Gyere…na…gyere…hagyd…, hagyd majd én kipakolom a kiflit meg a kenőmájast…

Chipset hoztál?…

Azt mondtad hozol!…

Jaj, hagyjuk most ezt koleszterin mizériát, jó?… Nem alkalmas a pillanat…

Azért!

Azért nem…azért…,azért mert… ma…ma összevesztem a Világgal, na!

Most miért nézel ilyen félreérthetően?… Neked is volt már ilyen, nem?

James Dean még haragban is volt vele…

Mondjuk én nem tervezek hosszú folytatást… egy jó kis duli-fuli és már nyújtom is a béke jobbot…de azért nekem ahhoz idő kell… idő bizony…nekem ez nem megy ilyen sebességgel…

Nem…,nem kérek buborékmentes ásványvizet…köszönöm.

Túrórudi van?…

Na mindegy…szóval a reggeli keléssel nem volt semmi gond…Nem! A puszidra nem emlékszem…arra sem, hogy a fülembe suttogtál volna…Hogyhogy miért?...szívem én akkor még jócskán alszom!...Jó!…Járt a szám! Na és?…Tudod milyen vagyok azokon a korai órákon!...De elmondhatnám végre, hogy milyen cudar egy napom volt?...

Hogy mustármagnyira zsugorodott a gyomrom?…Vagy Te most a fejedbe vetted, hogy megpróbálod a „hab” szerepkörét betölteni a tortán?

Mer’ játszhatjuk ezt is…végül is…hiszen ismersz…az idegeim acélsodronyból…A Lágymányosi-hidat is abból…

Te figyelj!…Te tényleg azt akarod, hogy inkább az egyedülálló szomszédlánynak meséljem el?…

Tudod…az, aki mindig nagyot mosolyog, ha meglát minket…az a kis csinos…az.

Mellesleg úgy tapasztalom, lelkesedése mit sem lanyhul, mikor csak ketten futunk össze a szűk folyosón... 

Na…azért!…Látod? Ez mindig bejön! Mér’ nem lehet egyből így?…

Mér’ nem lehet a szegény meghurcolt férfiember napi szenvedéseit (mert van neki, mert nem fenékig tejfel, mert őt is meg lehet gyötörni) végighallgatni és közben csendesen bólogatni?

Olyan nagy kérés ez?…De tényleg?... Olyan nagy?

Na!…most meg nézel bele megértő és meghatódott tekintettel a szemembe…és…és így lelkiismeret furdalásom van...

Jaj!!!

Hogy ehhez mennyire értetek! Hogy ez mennyire egy női…egy női…egy ilyen…

Tudod a pasiknak micsoda melóra van szükségük ugyan ennek a hatásnak az eléréséhez ? Micsoda szavakra? Micsoda körmönfont mondatszerkesztésre? Tudod Te azt?

Ti pedig, hipp-hopp, előhívjátok valamelyik „elmentett fájl”- ból, a pasinak meg megrogyik a térde…és vége…

De nem! Nálam ez most nem fog bejönni! Én most szemellenzőt használok!…

Micsoda?…

…Na, ne!…Mikor egy kicsit feszültebb vagyok, és egy kicsit megemelem a hangom Te mindjárt ezzel a „férfi depresszió” szöveggel jössz!

Hát nem!

Itt most depressziónak nyoma nincs!

Tudod mi van?

Hát az van kérlek, hogy beállok a sorba…Gyroszos…Tudod a görög pasi, aki amint belépek  az üzlethelyiségbe,  jópofa akcentussal kérdezi: „Egyszer csípós, hádzsma nélkul?”   

…Az…, az  igen!…Szóval állok a sorban, és épp rám kerülne a sor…épp ott tartok, hogy végignéztem az előttem állók Nagyvárosi Mannáját…, hogy hogyan készül…és még a nyálzuhatagomat is sikerült visszatartanom rendesen…erre nem elém áll pofátlanul két bitbull-fejű fickó?... És még röhögnek is!...Én meg gyáva vagyok…görög barátunk meg nem mer rendet tenni, mert akkor esetleg helyben hagynák…egyhelyben!...Hát nem bosszantó, hogy az ember be van tojva, hogy nem mer szólni…mert ki tudja mi történik az arcberendezésével?...      

Hát nem kiborító?…

…Szólj már valamit!…Mond el nyugodtan!…

Hogy szerinted jól tettem, hogy nem szóltam?…Hogy ebben nincsen ma már semmi különös?…Ugye most viccelsz?…Ugye csak…Ugye ez csak valami terápiás izé?…

 

Ugye?

 

 

(Aztán fogta, lement a boltba, és bánatát chipsbe fojtotta.)

 

 

 

 

 



Utoljára változtatva 11-24-2003 @ 08:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-25-2003 @ 08:26 am)

Comment: Istenem, frusztrált, szegény meggyötört férfiak az ő nagy bánataikkal. :o)))) Nagyon jó, mint mindegyik. Élvezet olvasni az írásaidat. Köszönöm.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-25-2003 @ 11:22 am)

Comment: Jó:) Könnyedén el tudtam képzelni előadóteremben:) Ritka az ilyen írás:))


Hozzászóló: Utazó
(Ideje: 11-26-2003 @ 12:02 pm)

Comment: Kitűnő írás....s annyira élethű, hogy ráismertem, TE bizonyosan a Ferenc körii gyrososhoz jársz. Ugye?:)


Hozzászóló: tokkalvono
(Ideje: 11-26-2003 @ 01:40 pm)

Comment: Bizony, bizony! "Hádzsmá nélkul!"


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds