[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 272
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 272


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A házőrző 2.
Ideje:: 11-09-2007 @ 09:35 pm

A házőrző 2.


Az út hirtelen szűkült, még tábla sem jelezte, hogy élesen balra kanyarodik.
Speck halkan káromkodott, de uralta a kocsit.
Mögötte egy pillanatra elhalkult a csevegés, majd új erőre kapott.
- Micsoda hegyek! - sóhajtotta Judit.
Kati egyetértett vele, miután gyors pillantást vetett a meredek ormokra.
Prémes kabátját önkéntelenül összehúzta szépen domborodó mellén.
Ildikó csak ritkán szólt a beszélgetésbe, mert fájt a foga. Időnként lopva a táskájában lapuló tükörbe lesett aggódva, hogy nem látszik-e valami duzzanat.
De nem, csak mélybarna szemeket, apró orrot, és szerinte túl élveteg szájat látott, amint meg-megrándul, mikor a nyillalás túl hevessé válik.

Speck gyakran nézett a visszapillantó tükörbe.
A három fiatal nő közelsége izgatta. Jó érzés töltötte el, hogy ő vezet. De mennyire, hogy vezet!
A kocsi megnyugtatóan dorombolt.
- Pár perc, és megérkezünk - vetette oda Speck, és igyekezett, hogy a büszkeség ne látszódjon rajta nagyon.

Zöld domb tetején állt az épület, zömöken és árván, mintha egy hóbortos óriás kiragadta volna városi társai közül, és ide, a semmi közepére helyezte volna, félórányira minden lakott helytől.
A fehér meszelés még önhitten csillogott a délutáni Nap erős fényében.
A kocsi megállt a hatalmas, kovácsoltvas kapu előtt.
Barna kis emberke szaladt ki egy kis házikóból, és sietve nyitott.
Speck fürgén pattant ki az ülésről, és előbb az egyik, majd a másik oldalon húzta meg, hogy a nők ki tudjanak szállni.
A hajlott hátú ember odaérve megtorpant, és lekapta fekete bőrsapkáját.
- Tiszteletem igazgató úr! - kiáltotta.
- Üdvözlöm Bernát - biccentett felé Speck, és kezébe nyomta a kocsikulcsot.
Aztán rögtön a sikeresen kikászálódott nők felé fordult.
- Megérkeztünk Hölgyeim! -mondta feleslegesen.
Judit meglepődve látta, hogy a garázsajtók a falba vannak építve, és kifelé nyílnak. Bernát az elsőhöz sietett.
Speck pár pillanatig hagyta, hogy bámészkodjanak, aztán átvette az irányítást.
- Erre tessék, mutatom az utat.
Alig pár méteres, nyílegyenes, murvával felszórt ösvény vezetett a házhoz.
Az ajtón belépve tágas előcsarnokba jutottak.
Gyors pillantással vehették csak szemügyre, mert a férfi azonnal a széles, márványutánzatú lépcsőre lépett.
Fölérve hosszú, kopár folyosón találták magukat.
Speck belépett az első szobába.
- Már itt is vagyunk - szólt hátra a válla fölött.
A helységet mintha találomra rendezték volna be. Az egyetlen rendes tárgy egy jókora íróasztal volt.
A férfi megkerülte, és leült.
- Foglaljanak helyet - szólt.
A nők körülnéztek.
Egy üvegtetejű zsúrkocsi, és néhány, össze nem illő szék volt csak, azok is mintegy találomra elhelyezve.
Judit egy pillanat múlva már le is ült az egyikre. Klári habozott, mintha mindegyiket mérlegre tette volna. Aztán leül, közel Judithoz.
Speck éberen figyelte őket.
Végül Ildikó is választott, azt a széket, ami a legközelebb esett az íróasztalhoz.
A férfi magában elmosolyodott, és már fel is rajzolta róluk a pszichológia mátrixot.

Kinyitotta a fiókot. Néhány papírlapot szedett elő. -Nos- kezdte fontoskodva.
-A pályázatuk, ápolónői gyakorlatuk, és persze az én első személyes benyomásom alapján önök lesznek az új dolgozóink. Itt van a szerződésük.
Kérem, olvassák el, és írják alá. Persze, csak ha egyetértenek vele- mosolygott rájuk.
Klárinak átvillant az agyán, hogy a férfi mintha egyszerre nézne mindnyájukra.
Speck nem állt fel, kezében tartotta a három papírt.
Most Klári volt az első, aki reagált. Odalépett az asztalhoz. Felülről látta, hogy a neveket nagy betűket rányomtatták a lapokra.
Elvette a sajátját, és visszaült.
Judit ránézett, majd Ildikóra, aztán lassan a sajátjáért ment.
Szinte vele egyidőben pattant fel Ildikó, de habozva állt meg a két lap láttán.
Judit elvette a magáét, és rögtön olvasni kezdte. Ildikó megkönnyebülten fogta kezébe a harmadikat.
Speck jól látta, mikor érnek a fizetés rovathoz.
Magában gúnyosan mosolygott, amint elkerekedett a szemük.
Klári tekintete megvillant, és a férfire nézett.
- Minden negyedik hétvégén van csak eltávozás?
- Sajnos nem tudjuk másképp megoldani - vágta rá nyomban Speck.
Három hetes az ápolási kurzus, a negyedik héten szünet van. Akkor három nap alatt rendbe kell tenni kórtermeket. Ha készen vannak, négy napra hazamehetnek.
Utána új betegek jönnek.
Természetesen fizetjük a távollétüket.
Judit még habozott.
- Mennyi időnk van gondolkodni?
- Semenny i- közölte Speck, aztán látha meghökkenésüket, hozzátette.
-Sajnálom, de máris tele vannak a kórtemek.
Ha nem óhajtanak munkába állni, akkor most rögtön visszaviszem önöket a városba, és hozom a következő jelentkezőket.
Megértették, és egymás után aláírták a szerződést.
Speck most fölkelt, és elvette tőlük a papírt.
Klári észrevette, hogy a férfi gyorsan szemügyre veszi a mellét. Megborzongott.
Speck hanyagul az asztalra dobta a lapokat, és az ajtóhoz lépett.
- Megmutatom a szobáikat - szólt hátra.
A nők libasorban követték.
Ildikó meglepődve vette észre, hogy elmúlt a fogfájása.

Közvetlenül az iroda mellett helyezkedtek el a szobáik.
Speck sorra kinyitotta az ajtókat, és hagyta, hogy válasszanak.
A szobák teljesen egyformák voltak. A berendezés, a fürdőszoba, még a tükör is hajszálra megegyezett.
Mikor választottak, Speck közölte velük, hogy fél órájuk van, hogy rendbehozzák magukat, utána körbeviszi őket, és kezdhetik a munkát.

Visszasietett az irodájába, és a felső fiókot kihúzva megnyomott egy gombot.
Az asztalon álló fénykép elhalványult, aztán monitorrá változott.
Speck szemügyre vette a zuhanyozó nőket.
Végre szabadjára engedhette kéjes mosolyát.
Újabb gombokat nyomott meg, mire a három szoba zárja halkan kattant.

A férfi becsukta a fiókot, nyújtózkodva felállt, és kilépett az irodából.
Végigment a folyosón, és minden helyiségbe benézett.
- Jó napot, hölgyeim! Minden rendben?
- Géza bácsi, fáj még a dereka?
- Bódog úr, jött levél a feleségétől?
Az üres falak nem válaszoltak, de Specket ez egyáltalán nem zavarta.
Lesétált a lépcsőn, és dúdolgatva ment ki az ajtón.
A házikóhoz érve bekiabált.
- Bernát! Végeztünk! Jöjjön, megyünk haza!
Az emberke iparkodott, nyitotta a kaput, a garázsajtót, és megállt a kocsi mellett.
Speck mélyet szippantott a friss, novemberi levegőből, egy pillantást vetett a házra, aztán a volánhoz ült.
Bernát is beszállt. Elindultak. A távirányító parancsára a kapu lassan összezárult mögöttük.
- Visszajövünk még ide, professzor úr?
- Talán. Egy hét múlva. Vagy később.

Speck leengedte az ablakot.
Kacagása még sokáig visszhangzott a néma hegyek között.


Utoljára változtatva 12-19-2007 @ 08:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-09-2007 @ 09:56 pm)

Comment: Lemaradtam az első részről.... Megyek és elolvasom előbb! Érdekesnek ígérkezik. Hány részes lesz?


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 11-09-2007 @ 10:01 pm)

Comment: na... Laci kavarsz, még jobban várom a folytatást...


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-09-2007 @ 10:11 pm)

Comment: Audrey, sajnálom, de nem árulom el. :) Még a műfajt sem. :))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-09-2007 @ 10:42 pm)

Comment: Namostaztán! Kezd összevissza gombolyodni ez a fonal! ;)))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 11-09-2007 @ 10:43 pm)

Comment: HAJAJ! EBBŐL MI LESZ??? EGY VÉN KÉJENC PROF:


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-09-2007 @ 11:35 pm)

Comment: Hát ez egy thrillernek is beillik. Sürgősen folytassad, mert nagyon kíváncsivá tettél!!! Mi lesz a sorsuk szegény lányoknak???


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-09-2007 @ 11:37 pm)

Comment: Az majd elválik, hogy minek illik be. ;) De folytatása következik majd.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-10-2007 @ 05:46 am)

Comment: Lepkegyűjtő? Nem igazán fedeztem fel átmeneti összefüggést az első rész végével... (Felülről látta, hogy a nevek nagy betűket rányomtatták a lapokra.) Kimaradt egy "et". Laci, kérlek a kedvemért hagyj egy szóközt a gondolatjelek között! Hidd el, külalakra is egyből szebben fest majd. Maga, mint írás, baromi jó, olvasmányos, izgalmas, érdekfeszítőnek indul.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-10-2007 @ 06:05 am)

Comment: Ottó, LESZ összefüggés. :) A szépséghibákat igyekeztem javítani, köszönöm!


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 11-10-2007 @ 02:58 pm)

Comment: Ez egy pszichotriller, és imádom! Követelem a következő részt! :-) Mondtam én, hogy köze van a dilisekhez! Monnyuk először azt hittem, hogy a diliházhoz, de még az is kiderülhet... Nem okoskodok, várom a következő felvonást!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-15-2007 @ 09:40 am)

Comment: Hűha! Mi lesz ebből?


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds