[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 150
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 150


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Emlék
Ideje:: 11-19-2007 @ 12:23 pm

Elmegy. Érzem, hogy elmegy. Az első jelek már megmutatkoztak. Körülöttem a bőség. Fák tömkelege ajándékoz meg édes gyümölcsével, s a virág, melyet kaptam tőle, a virág... Nos, hát haldoklik. Évekig itt állt az ablaknál és virágzott, s mindig minden rendben volt. Igaz, hogy elváltak útjaink, de azért barátok maradtunk. Legalábbis azt hittük magunkról. Végeredményben minden a régi maradt csak kevesebbet találkoztunk és persze mindennemű testi kontaktus megszűnt. De eljött az idő. Máskülönben miért hervadna el az ő virágja a nyár közepén? Utolsó segélykiáltásom felé az volt, hogy segítséget kértem a virág megmentésében. Segített, de többet nem beszéltünk. Ő már más utakon jár. Én már csak múlt vagyok. Az ő múltja, az én múltam, és már semmi nem köt össze minket. Talán egyszer újra találkozunk - egy másik valóságban. De most van, és ő most nincs itt velem, és én nem vagyok vele. Elengedett engem... Tudom, mert hívta a lelkem és elmondta neki, hogy meg szeretne bocsátani saját magának és nekem. Mindent megköszönt és utamra engedett. Elment - végleg. Én már csak a múlt vagyok és a virág is hamarosan múlt lesz. Más virágot választ és én is - újat, szépet, amilyenek mi is vagyunk. És rájövünk, hogy a mi küldetésünk véget ért. Mindketten megkaptuk egymástól, ami a miénk, tovább kell lépnünk. Ez a virág most elhervad, és amit megmentek belőle, az már csak egy része lesz. Az emlékem, ami velem marad. Majd őrzöm őt a többi emlék között. Az új magot már elvetettem, s nemsokára virág lesz belőle, és nagyon fogom szeretni őt, mert ő belőlem fakad. Ő én vagyok és én ő. És akkor az emlékek majd megszépülnek, és hálásak leszünk mindazért, ami volt, de még inkább azért, ami van - és ez a szeretet.


Utoljára változtatva 11-19-2007 @ 12:23 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 11-19-2007 @ 12:48 pm)

Comment: Érzelmekkel, vágyakkal teli sorok. Jól írsz! Üdv.: Péter


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 11-19-2007 @ 12:59 pm)

Comment: Deirám, a virágot őrizd meg, de akitől kaptad, már elment... A könnyes szem még a múltba néz, de a jövő előtted: várd az Érkezőt!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-19-2007 @ 03:02 pm)

Comment: Szép gondolatok, szép "ecsetkezeléssel".


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 11-19-2007 @ 09:30 pm)

Comment: Nagyon mély, érzelmes sorok. Tetszett. Puszi: Andi


Hozzászóló: Deira
(Ideje: 11-19-2007 @ 11:40 pm)

Comment: .A szám most persze a fülemig ér. :) Nagyon örülök hogy tetszett nektek. Köszönöm a hozzászólásokat. :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds