[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 205
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 205


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

E.G.N.S. Rejtély 2-3. fejezet
Ideje:: 12-04-2007 @ 08:31 am


2


Bob kezdett magához térni. Nem értette, hol van, és mi történik vele, de fájdalmai elviselhetően tompák voltak. Épp a csengőért nyújt volna, mikor észre vette a mellette lévő ágyon fekvő Leo Szabadost, aki a közvetlen felettese az N.R.-nél. Gyanú derengett az emlékeiben, mégsem tudott rájönni, hogy mi is jutatta őket ide. Emlékezett valami hivatalos találkozóra, és arra, hogy egy magán-beszélgetésre is ígéretet tett. De vajon Kinek? Itt tartott gondolataiban, mikor az ügyeletes orvos belépet.

- Ó nagyon örülök, hogy magához tért. Hogy van? Fáj valamije? Van Kérdése?

- Igeen. Hol vagyok?

- Dubay-ban a Semmelweis-kórházban.

- Mi történt? Hogy kerültünk ide?

- Ismeri az ön mellett fekvő urat?- Lepődött meg a doki.

- Igen ő a főnököm. De hogy kerültünk ide?- türelmetlenkedett Bob.

- Azt sajnos mi sem tudjuk pontosan. Kér valamit, Fájdalomcsillapítót, esetleg, inni? - A kezelőorvosa kérte, hogy értesítsem amint felébred.

- Ki?

- A kezelőorvosa Dr. Ármina Fenyves.

A név hallatán nyugalom áradt szét Bob arcán.

- Őt ismerem. Szóljon neki, hogy várom.

- Rendben. Kér még valamit?

- Nem köszönöm.

A doki kiment, s csak most, hogy távozott vette észre, hogy angyal-csapja van. óvatosan körbetapogatta. ÁÁÁ, szóval Ami megcsinálta.- újabb mosoly jelent meg az arcán. Azután először Leó zseléágyára lett figyelmes, s csak azután tapogatta ki hogy ő is ilyenen fekszik. Meglepően kényelmesnek találta. Fejében összeállt a kép, hogy Ami, mért nem ért rá eddig. Az orvostudomány gyöngyszemévé vált.

Büszke volt barátságukra mindig, de most különösem tisztelte. Az Ügyeletes eközben Dr. Fenyvest hívta, de mivel nem sikerült elérnie üzenetet hagyott számára.

- Doktornő! Bob Ferro felébredt, és azt üzeni, hogy várja önt. Kérem, jelezzen vissza, mikor érkezik, hogy a beteg kíváncsiságát pontos válasszal ki tudjam elégíteni. Köszönöm. Eszter Green voltam.

Eszter csodálkozott rajta, hogy Ami nem vette fel a készüléket, hiszen még futáshoz is magával szokta vinni, pláne, ha hívást vár.


3


Két héttel korábban, Washington DC. Szabados Irodájában. Kopogás az ajtón.

- Gyere be Bob. –Szólt ki Leo. Gyere, ülj le. Ki kell vizsgálnunk egy rendkívüli bejelentést. A névtelen bejelentő szerint az E.G.N.S.-nél tudatmódosító beavatkozásokat végeznek engedély nélkül, persze. Talán ennek a vonzata, hogy egyre több eltűnést jelentettek, főleg Dubay pálmaszigetéről. Azok, akik előkerülnek, nem tudják megmondani, hogy a kiesett időt hol és mivel töltötték. Ráadásul agresszívabbak és kiszámíthatatlanak. Feladatod, hogy tudj meg minél több adatot a vállalatról és az előkerült emberekről. Előzmények és következmények egyaránt érdekelnek.

- Dubay? Ott él egy kedves ismerősöm. Ráadásul orvos.

- Príma vedd fel vele is a kapcsolatot, hogy szükség esetén legyen valami helyi segítségünk.

- Rendben. Mikor kell odautaznom?

- Egyelőre innen nyomozz, s az adatok, kapcsolatok meglesznek…

- Értem először a kommunikációs technika. De mit mondjak a Dubay kapcsolatomnak?

- Szerintem, mond hogy szeptember 10.-e körül keresed, ha neki ez megfelel.

- Rendben. Más egyéb utasítás, vagy tanács?

- Nincs. Most mehetsz.

Bob kilépett az ajtón, és a szobájába igyekezett. Már menetben az anyagok- és ismeretek lekérdezését programozta, mire az irodájába ért, már a gépe öntötte az infót. Utasítást adott a gépnek, hogy szűrje az anyagot. Miközben az első anyagokat nyomtatta, felhívta Árminát. Némiképp izgult, hiszen régen nem találkoztak, és Ami mindig elfoglaltságára hivatkozva, de elutasította a beszélgetést. Most sikerült elérnie, és találkozót kérnie tőle. Ennek igazán örült. Emlékeiben Ami egy nagyon intelligens, kreatív, és nőiességében is nagyon izgalmas lélekként él.

Pár nappal később már bőséges információ állt rendelkezésére, amelyből már igazolható néhány szabálytalan eljárás az E.G.N.S.-nél.. Hatalmas költségvetési hiányosságok, kimutatható könyvelési ügyeskedések , amelyre Álmos az Adóhatóságok figyelmét is felhívta. A műhold képről az is kiderült, hogy nem regisztrált, illetve engedély nélküli épületek találhatóak A Dubay melletti gyár területén. Ezért Al hőtérképet is kért, amelyből kiderült, hogy nem csak felszíni, hanem jelentős mennyiségű földalatti bázisról is szó van. A hő felvételeken az emberi jelenlétek mennyiségéből arra a következtetésre jutott, hogy valamiféle munkahelyként használhatják. Erről a felfedezéséről viszont Leót értesítette, és engedély akart kérni az utazás előre hozását.

- Belátom, hogy fontos a helyszíni vizsgálat, de nem mehetsz egyedül. Stefan elkísér.

- Stefan? Mért pont ő? Főnök tudod, hogy milyen lomha, kész lebukás.

- Figyelj Bob, most csak ő szabad, de utánatok megyek pár nap múlva. Így jó?

- Oké, de nem mehetnék előre Stefan nélkül, s Te pár nap múlva utánam jössz?

- Tudod, Stef-nek is vannak hasznos tulajdonságai. Vidd csak magaddal.

- Én továbbra sem vagyok meggyőzve, hogy jó ötlet, de te vagy a főnök. Te szólsz neki, vagy én szóljak?

- Menj készülj el este kilenckor érted megyek és viszem Stef-t.

Bob hazafelé még gondolkodott rajta, hogy odaszól Aminak, hogy hamarabb is találkozhatnának, de azután elhesegette a gondolatot azzal, hogy előbb meg akarom tudni, mi folyik ott.




Utoljára változtatva 12-04-2007 @ 08:33 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 12-04-2007 @ 09:35 pm)

Comment: Nagyon érdekes, írd tovább, de ne várj a következővel ennyi időt!:))))))))) Puszi: Andi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds