[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 101


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kedves Csizi! (avagy sorsunk csak egy van)
Ideje:: 12-29-2007 @ 08:33 pm

Még hogy a betűk nem a valóság részei, csak a virtualitás szolgái! Az érzés, ami leveled olvasása után hatalmába kerített, nagyon is valóságos volt! Ott ugrált bennem az öröm, az asztal tetején táncolva. Kicsit hibázott a dolog, hogy nem volt itthon fahéjas tekila, de azt hozzá képzeltem. (Még soha nem ittam fahéjas tekilát, úgyhogy ez volt a valóság legnehezebb része.)

Amíg olvastalak, végig ott mosolygott bennem a gondolat, hogy na látod, te örök kételkedő! (Mármint én.) A világgal minden rendben van! Amíg akadnak Klárik, akik hagyomásnyos írógépen írt levelet ajándékoznak, amíg van, aki a kanapén szunyókálva élvezi mások kártyajátékát, addig semmi ok aggódni a világ állása miatt.
Remélem, ez már önmagában elég, hogy érezd: nincs hiába leírt szó. Mert néha még az is megesik, hogy többet jelent annak, aki olvassa, mint aki írta...

Ami az én karácsonyi ajándékaimat illeti... nos, nem számolhatok be hasonlóan megható apróságokról. Bár Nagyonokos elkészítette a Kis Rózsaszínhez az illusztrációkat, ami azért vetekszik a te leveleddel, de annyi bizonyos, hogy könnyet csalt a szemembe. Nemcsak azért, mert igazán gondos munka volt mind a 14 kép, hanem hogy vette a fáradtságot, és elolvasta az összes fejezetet. Aztán kaptam egy csomó könyvet is (szám szerint négyet), aminek szintén nagyon örültem, különös tekintettel arra, hogy családunkban nem volt szokás könyvet ajándékozni egymásnak. Ezt most annak tudom be, hogy legalább már ennyire ismernek, és tudják, úgy sóhajtozom egy könyv után, mint más a csillogó ékszer után.
Megkaptam többek között Feldmár András könyvét is: A tudatállapotok szivárványa. Engem kicsit elriasztott a cím, de neked biztosan tetszene!
Na, elég meglepő kijelentések vannak benne, olyan pl, hogy anno, úgy ötmillió évvel ezelőtt, csak akkor maradhattunk életben, ha fontos volt a gyerek élete. És mert kevesen voltunk, így fontos kellett legyen a gyerek élete, ezért hát, akár hét évig is szoptattak egy gyereket. Állítólag még ma is vannak indián törzsek, ahol négy évig minden gyerek szopik.
Na, nem is ez az érdekes, csak ugyebár, jött dr Spock, aztán közölte, hogy kilenc hónapos korban éppen ideje van az elválasztásnak.
Garantálom, nektek is megvolt a Csecsemőgondozás című könyve! Ahogy mindenkinek volt kék nyakkendője, úgy mindenkinek megvolt dr. Spock könyve is. Így utólag, elég vicces, mintha kötelező olvasmány lett volna, pedig akkoris csak a társadalmi ámulat vezette az embert a gondolkodás útvesztőjében.
Szóval, ez a Feldmár fel van háborodva, hogy dr Spock ilyen hülyeséggel butította az embereket, ráadásul a halála előtt be is ismerte, hogy ebben tévedett.

Na, ezt az egészet csak azért írtam le neked, mert én itt le is ragadtam. Hogy is van ez! Egyszer ezt mondják, másszor azt, mi meg mint a birkák elhisszük, hogy ők mindent tudnak, magunktól még a légzés jelentőségét sem lennénk képesek felismerni? Elnéztem a könyvesboltokban a könyvcímeket: Hogyan szabaduljunk meg a depresszió fogságából? Az elengedés titka... Maradjunk együtt... Szerelem, szeretet, szex...
Mindenre van kész recept, neked csak el kell olvasnod, és máris ragyog a lelked a derűtől és kiegyensúlyozottságtól! Aztán pár év múlva kiderül, hogy bocsika, rosszul gondolták az okosok, de addigra néhány élet már romokban hever. De úgy kell neked! Minek olvasol ilyen hülyeségeket! Ahelyett, hogy gondolkodnál! (Mármint én)
Megint az a rettenetes érzésem támadt, hogy a saját gondolat, az valami elképesztő eretnekség az ember számára.
Most mindenki azt fújja, hogy el kell engedni! Lassan már köszönés helyett is ezt mondják mosolyogva egymásnak: "El kell engedni!" Közben azt hangoztatják, hogy szeretni egy életen át kell, lehetőleg azt, akit az óvódában kiszemeltél magadnak.
Időnként úgy érzem, a világ tele van feloldhatatlan ellentmondásokkal, de mi emberek mégis arra kényszerítjük egymást, hogy folyamatosan válasszunk közülük.
Szeress, de őszintén, míg a halál el nem választ. Fogadd el, hogy véges az élet, véges a szerelem, de kell hogy legyen ott fent egy ország, mert azért az mégsem állapot, hogy az a sok tanulás hiábavaló, amit röpke hatvan-hetven év alatt magunkba szippantunk. És kell, hogy legyen örök szerelem, mert az mégsem lehet, hogy minden szerelem elmúlik, de azért ha nem tiéd a nyerő parti -engedd el!
Komolyan mondom, ez nem embernek való! Az embernek az való, hogy fellázadjon az élet rendje ellen: szeressen és haljon bele, ha nem szerethet többé. Szakadjon meg a szíve, ha felnő a gyereke, és azt mondja: ez itt már nem az én otthonom. És menjen ki a pusztába üvölteni a fájdalomtól, ha meghal valaki, aki közel állt a szívéhez.
Ez való az embernek! Nem az elengedés, és a mindenbe való belenyugvás!
Mert aztán az ember úgyis szépen felkel, letöröli a könnyeit, sóhajt egy nagyot, és lehajtott fejjel neki kezd előlről az egésznek. És kapja be az élet! Megint megpróbálja, hiába tudja, hogy nincs esélye! De a feje egyre magasabban van, és mikor már megint napban fürdeti az arcát, akkor jöhet a következő ökölcsapás.

Na, bocsánat! Már megint elragadtattam magam. Ahelyett, hogy búcsút vennék az évtől, ettől a váratlanul széptől. Én ilyenkor mindig összegyűjtöm az emlékeimet, és rendre ledöbbenek, hogy már megint jobban alakultak a dolgok, mint azt remélni mertem volna.
Úgyhogy én nem is kívánok semmit se magamnak, se másnak, csakhogy legyen minden szilveszterkor mit megköszönni.
Nem szeretem a fényképeket, de az a térdepelős mindig jókedvre derít!

Ne hagyd, hogy sokáig nézegessem hiába a postaládámat!

Ölel szeleburdi barátosnéd:
Ági



Utoljára változtatva 01-01-2008 @ 09:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-30-2007 @ 11:44 am)

Comment: Levelezéseteket olvasva, kicsit az az érzése az embernek, mintha kukucskálna. No nem baj, mert azért nagyon sok érdekességet kukucskáltam ki magamnak...A szerelem elmúlása? Fájdalom? Eleresztés? Ahányan vagyunk, annyi féleképpen éljük meg. Én például nem hiszek az elengedés lehetőségében. A "kitépem a szívembőlt", a "meggyűlöllek örökre, mert eldobtált" könnyebb megértenem. Ha elengedek valakit, ha képes vagyok rá, akkor azt már nem is szerettem. Nagy humbuk és ámítás, hogy elég ha boldog a másik. Elég, ha velünk az. No de ha mással, az már megint egy másik tészta...Szóval csak kukkoltam itt, és gondolatok százait zavartad körbe körbe a fejemben... BUÉK...Ölellek szeretettel :))))


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 12-30-2007 @ 07:18 pm)

Comment: "Úgyhogy én nem is kívánok semmit se magamnak, se másnak, csakhogy legyen minden szilveszterkor mit megköszönni." -amikor kinyitjuk a szemünket, mindig észrevesszük, hogy mennyi minden szépség vesz körül bennünket, s ha kinyitjuk a szívünket is, akkor mindez velünk is megtörténhet... :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-30-2007 @ 08:08 pm)

Comment: drága Anna! mikor Csizi felvetette a levelezés ilyen formáját, kicsit megijedtem, hogy amilyen szeleburdi vagyok, majd ide öntöm a lelkem a nyájas olvasók elé... de ez valami egészen más (számomra legalábbis!) egyfajta kihívás az alkotásra, amit mégis a barátság hívott életre... úgyhogy igazán ne érezd azt, hogy kukkolsz (itt éppenúgy szükségünk van a hozzászólásokra (és ezt bizonyára Csizi nevében is mondhatom), mint egyébként... ami pedig az elengedést illeti -én azt szoktam mondani, aki elment, azt nem kell elengedni... akit nem szeretünk, azt könnyű elengedni... mi akkor hát a feladat? talán, hogy a helyzetet értsük, és ne a másikat akarjuk újra és újra kérdőre vonni... hogy annyi együttgondolkodás után megint megtanuljunk egyedül gondolkodni... de a fájdalmat semmiképpen nem lehet kispórolni, és talán ez nem is akkora baj... ahogy az öröm, úgy a fájdalom is összeköt embereket... azok nem tartoznak együvé, akik nem fájnak -talán ez az elengedés -amiről úgy hiszem, csak az Idő dönthet.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-30-2007 @ 08:09 pm)

Comment: ... és velünk meg is történt:)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 12-31-2007 @ 03:09 pm)

Comment: A fahéjjal illő tekila, az a gold. Az fahéjjal, és narancs szelettel dukálja. A hagyományos, az az argentum, ami előtt sót kell nyalogatni, és citromba kell utána harapni. Az egyik a nap, a másik a hold. Talán. BÚÉK! Köszönöm a levelet, igen remélem nem untatunk senkit ezzel a - szerintem nem is könnyű - formával.


Hozzászóló: siklosi
(Ideje: 12-31-2007 @ 06:10 pm)

Comment: Mindig örömmel olvaslak,mert minden írásodban találok valamit amit érdemes megjegyezni (no és mert élvezettel olvasok minden sort) most történetesen nem kívánok semmit se magamnak se másnak , csak legyen mindig mit megköszönni, hát akkor ezt kívánom Bölcs Szemi BUÉK!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-31-2007 @ 07:11 pm)

Comment: Csizi! úgy izgultam, hogy nem atlálsz rá a levelemre csak jövőre... kösz a tekila tanfolyamot! remélem személyesen is beavatsz :))) / Kenyeret, forró kemencét és persze Klárikát mindörökre (mert kell, hogy legyen, ami sosem múlik el!)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-31-2007 @ 07:12 pm)

Comment: Siklósi! hozzon az új esztendő végre szerelmet neked! addig is -ölellek mindenki helyett! :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds