[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 333
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 334

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Bál után
Ideje:: 01-25-2008 @ 11:51 am

Lívia ledobta a kocsikulcsot az asztalra, lerúgta a cipőjét, majd vetkőzni kezdett.
- Még ne! Ne vetkőzz le, Esmeralda!
Csaba karja hátulról ráfonódott, előbb a combját, majd az ágyékát szorította, mintha csak egy régi, kedves tárgyat ölelne magához: "Az enyém vagy! Még mindig az enyém vagy!"
Lívia néhány percig megadóan tűrte a birtokbavételt , majd szelíden megpróbált kibújni az ölelésből.
- Engedj, kérlek! Fáradt vagyok.
Megfordult, és ahogy Csabára nézett, elnevette magát.
- Mosd le magadról ezt a szörnyű festéket! Tényleg olyan vagy, mint Quasimodó.
- Erre vágytál, nem? Egy kis izgalom, egy kis újdonság...
Lívia hátrébb lépett. Már 16 éve házasok, most mégis, mintha egy idegen akarná magához vonszolni.
- Ne hülyéskedj! Hajnali kettő van. Le szeretnék feküdni!
- Remek! Éppen ez az, amit én is akarok!
Csaba elkapta a csuklóját, másik kezével a szoknyája alá nyúlt.
- Esmeralda! Hát nem érzed, hogy megőrülök érted?
Lívia megpróbálta kiszabadítani a kezét a szorításból, de nem sikerült.
- Nem érted, hogy nincs kedvem ehhez a játékhoz?
- Pedig én mindig azt hittem, hogy te szeretsz játszani!
Csaba hangja gúnyos volt. Engedelmesen magasba tartotta mindkét kezét.
- Szabad vagy. Szabad és szívtelen! Mert ha lenne csak egy csöppnyi szíved, megsajnálnád szegény, nyomorult Quasimodót.
- Sajnálni? - csattant fel Lívia hangja. - Azt akarod, hogy sajnálatból szeresselek?
Csaba válaszként begörbítette hátát. Most tényleg úgy nézett ki, mint egy púpos.
- Sajnálatból vagy sem, csak szeress!
- Szeretlek -hagyta rá Lívia és a hálószoba felé indult.
Csaba utána bicegett.
- Szeretsz? Egy ilyen nyomorult férfit szeretsz? - ujjongott, mintha csak szerepet játszana.
- Mit akarsz? - nézett dühösen a szemébe Lívia. - Játszani akarsz? Szerepre vágysz? A szerencsétlen, nyomorult Quasimodo szerepére? Akit csak azért szeret Esmeralda, mert megesik rajt a szíve? Csakhogy én nem vagyok Esmeralda! Én a feleséged vagyok! Fáradt vagyok. Pihenni szeretnék.
- Áááá, vagy úgy! A feleségem vagy? Jó hogy emlékeztetsz rá, mert már majdnem el is felejtettem.
Csaba továbbra is görnyedten maradt.
- Azt hiszed, ez szerep? Ez most én vagyok! Ilyen nyomorult vagyok! Olyan elérhetetlen messzeségbe kerültél... - Csaba szinte nyüszített, - Nem tudom, mikor történt, csak egyszer nem voltál itt és hiába nyújtom ki a kezem, fogalmam sincs, hogyan kell utánad nyúlni...
Lívia döbbenten hallgatta.
- Most legalább őszinte vagy.
- Őszinte? - emelte rá tekintetét Csaba.
- Végre őszinte vagy az érzéseidben - folytatta Lívia.
- Mert te őszinte vagy? Azt hiszed nem vettem észre, hogy folyton elrakod mobilodat?
- Őszinteséget akarsz? - Liviának tele lett fájdalommal a szeme.- Rendben. Azért rakom el a mobilomat, mert...
Csaba hirtelen a szájára tapasztotta a kezét.
- Ne! Nem akarom tudni! Csak szeress! Nem akarok semmit mást, csak szeress!

Esmeralda nem szólt semmit. Gyöngéden tenyerébe fogta a férfi arcot, hagyta, hogy az kigombolja a blúzát, bekússzon a szoknyája alá.
- Csak egy pillanat... - mosolygott kedvesen, s leoltotta a villanyt, hogy ne látszódjon, amint a smink elmosódik a könnyei alatt.



Utoljára változtatva 01-25-2008 @ 11:57 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 01-25-2008 @ 12:25 pm)

Comment: Egy jelenet az Örök Játszmából. Nagyon jellemző. Tetszett a párbeszédes forma is.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-25-2008 @ 12:42 pm)

Comment: Nagyon-nagyon jó...élet...


Hozzászóló: 102
(Ideje: 01-25-2008 @ 01:17 pm)

Comment: "Hány éjjel áll még a bál? / Amíg az élet majd idetalál! ..." (Pál Utcai Fiúk) egyszerüen: remeket írtál! p, szám


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 01-25-2008 @ 01:59 pm)

Comment: Életszagú karnevál!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 01-25-2008 @ 02:08 pm)

Comment: Őszinteség és szerep. És szerep az őszinteség, és amikor már őszintén szerepelni sem lehet. Persze, ha sötét van, az más. Akkor lehet őszintén sírni. Majd reggel... Kezdődik elölről a vége. És ebbe bele lehet púposodni.


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 01-25-2008 @ 04:58 pm)

Comment: ...kegyetlen, örökös játék... Hogyan kérjek, hogy ne kunyerálásnak tünjék? Vagy követelésnek? Álarc mögé bújba jétéknak tünhet. És a játékból lesznek a játszmák, a sokszor késremenő emberi játszmák, amikor könnyen eljátszhatjuk a bizalmat, a figyelmet, a megértést, az életünket. Nagyon jó ez az írásod, főleg az tetszik, ahogy egy apró mozdulattal leállítottad a játszmát: "kezét a szájára tette: -Nem akarom tudni, csak szeress!" (Bocs, ha rosszul idéztelek.)


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 01-25-2008 @ 05:16 pm)

Comment: ha nem ismerném az ihlető darabot, akkor azt mondanám: huhh!... viszont amaz annyira "áthűti" az egész írásodat, hogy ha nem így lenne, azzal elárulnád önmagadat... ilyen megfontolásból - bár eleinte úgy gondoltam, hogy írok ide egy-két észrevételt -, mégiscsak azt kell mondjam: huhh!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 01-25-2008 @ 06:44 pm)

Comment: Mennyire jól írsz Szemi! Pár mondat, és benne van minden. Két ember drámája. Vagy mindannyiunké?


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-25-2008 @ 09:42 pm)

Comment: ehhez nagyon most nem tudok többet hozzátenni -köszönöm, hogy hagytatok valamit nekem is, az olvasás utáni hangulataitokból!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 01-25-2008 @ 11:30 pm)

Comment: Néha engedni kell. Aztán ki tudja... (?)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-26-2008 @ 04:50 pm)

Comment: Szemilla, ez nagyon jó történet, kiválóan megírva. Gratulálok aLéb


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-28-2008 @ 09:18 am)

Comment: Csak az tud ilyet írni, aki átélte. És aki írni is tud. Kegyetlenül jó. Grat.:piro


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds