[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 337


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Oszd meg és uralkodj!
Ideje:: 07-10-2004 @ 08:46 pm

Az alábbi novella a képzelet szüleménye. Minden hasonlóság élő vagy holt személyekkel pusztán a véletlen műve.

Oszd meg és uralkodj!

Főhősünk - nevezzük Istvánnak - igen gazdag ember volt. Több bárja, boltja, étterme volt városszerte, csak egyvalami hiányzott neki, egy igazi társ. Már 50 elmúlt, de mégsem tudott megmaradni senki mellette. Ez talán törtetésével volt magyarázható, mind az üzleti életben, mind a magánéletben átgázolt mindenkin saját céljai elérése érdekében. Hozzá hasonló korúak még csak akadtak volna, de neki ráncos, löttyedt mellű nők nem kellettek, hisz hogyan mutatnának mellette, aki még mindig igazán fess férfi volt.

Pedig mit adott volna egy őszinte simogatásért! Egy búgó hangért amely azt suttogja a fülébe, csak az ő fülébe, hogy : "Nekem te vagy a legfontosabb! Én csak téged szeretlek!" De ezt kiállhatatlan természete miatt senkitől nem kapta meg. Akadtak persze csinos húszasok, harmincasok, akik a pénze miatt szerették, de tőlük csak testi kielégülést kaphatott, lelkit nem.

Úgy döntött, hogy egyik bárjában, amelynek igen lanyha volt a forgalma, irodalmi esteket fog szervezni. Így talán a hely látogatottsága is fellendül, no és persze, maga is író ember lévén megismerkedhet néhány költőtársával, kritikusokkal, lapszerkesztőkkel, így helye lehet majd a honi irodalmi életben. Úgy döntött, bárjában összehozza ezeket az embereket, így talán az amatőrök is nagyobb ismertséget kapnak majd, az ő műveiket is kiadják valaha valakik. Első regényének megjelenése idején még igencsak szegény volt, tudta, micsoda kanosszajárást jelent kitörni az ismeretlenségből.

Ezek a találkozók sikeresek voltak, egyre többen jöttek, úgy gondolta, itt az ideje, hogy egy internetes oldalt nyisson, az író-olvasó találkozóit reklámozandó. Azonban nem volt elégedett annak látogatottságával, pedig több linkoldal szerkesztőjének is küldött levelet, tegyék fel az oldalra a linkjét, amit ők készségesen teljesítettek.Ennek ellenére nem történt semmi változás.

Ekkor hallotta az egyik vendégétől, hogy van egy jól menő weboldal az interneten, amelynek hatalmas a látogatottsága. Rögtön meg is nézte. Bár szívből utálta az internetet, de szabad idejével nem tudott mit kezdeni, így gyakran szörfözött rajta. Úgy döntött, csinál valami műbalhét, amit meg is ír majd a megyei napilapnak, így ő is nagyobb ismertséget szerez, meg az oldalt is kellőképpen lejárathatja.

Rögtön regisztrált is. Először csak olvasgatott, majd bele-beleszólt a témába. Az volt a taktikája, hogy igyekezett kissé botrányos viselkedésével felhívni magára a figyelmet, majd mikor letámadták, látványosan megsértődött. Közben nevetett a többiek bárgyú viselkedésén, akik sérelmezték, hogy barátságos - bár néha talán kissé hozzá nem értő - beszélgetésükbe egy ilyen erőszakos ember beleszólt. Idegesítette őket a másik gőgje és arroganciája.

Az oldal látogatottsága nem csökkent, de meglepődve tapasztalta, hogy az övé meredeken zuhan lefelé. Sőt mintha az - egyébként kítűnő - rendezvényei is veszítettek volna népszerűségükből. A magánélete sem úgy ment, ahogy várta volna. Már a cicababák is elmaradtak mellőle, és mikor megkérdezte az egyikőjüket, egy nem túl éleseszű lányt, aki ráadásul be is volt kissé csípve, hogy szerinte mi is a baj, ő csak ennyit mondott: "Mostanában olyan gonosz vagy, Nyuszika!"



Utoljára változtatva 07-10-2004 @ 10:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Si
(Ideje: 07-10-2004 @ 11:37 pm)

Comment: Hát Bogika, ez nem semmi, az biztos!


Hozzászóló: Cupi
(Ideje: 07-11-2004 @ 07:35 am)

Comment: Nekem tetszik!


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 07-11-2004 @ 09:31 pm)

Comment: Kísérteties a hasonlóság!!! :-))))))))))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds