[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 294
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 294


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


blink.gif
Tükörmás
Ideje:: 02-15-2008 @ 03:42 pm

     Egy tükrökkel teli terem padlóján feküdtem izzadságom tavában. Arra eszméltem, hogy ráz a hideg. Végigtapogattam átnedvesedett ruháim, majd hirtelen megcsapott saját szagom. Bűzlöttem, mint egy disznó. Nem volt erőm feltápászkodni, így csupán a fejemet emeltem meg kissé, hogy körbenézhessek a helyiségben. Az első, amit észrevettem, a tükrök. Tükrök alattam, tükrök felettem, tükrök köröttem, akármerre pillantottam, saját tükörképemmel találtam szemben magam. 
     -Te jó ég! Ez én vagyok? 
     Megpróbáltam erőt venni magamon, hogy felkeljek, s jobban szemügyre vehessem a képmást, aki – akármerre néztem – visszatekintett rám a szoba falairól. Idegennek tűntem, ugyanakkor mégis ismerősnek. Nagy nehezen felálltam, de lábaim remegtek óriási súlyom alatt. Elszörnyedtem! Hatalmas voltam, mint egy jól megtermett bálna. Undorodtam magamtól. Elfogott a hányinger, így reflexszerűen végigpásztáztam a szinte tökéletesen üres helyiségen, hogy keressek valamit, ahová kiüríthetem magamból a kikívánkoznivalót. Hirtelen egy különös szerkezeten akadt meg a szemem az egyik sarokban. Lassan elindultam felé, de minden egyes lépés nehezemre esett. Éreztem, ahogy mozdulataimmal megremegnek tagjaim, mint ha nem is hús-bőr ember lennék, hanem valami ruganyos anyagból megformált szörny. Ahogy közeledtem a tárgy felé, egyre inkább kirajzolódott formája, míg nem megállapítottam, hogy nem más, mint egy hihetetlenül modern kivitelezésű mérleg. Egyre jobban összezavarodtam. Egyáltalán hogy kerülök én ide? És mitől lettem ilyen borzalmasan kövér? Beismerem, mindig is nagyobb darab voltam a kelleténél, legalábbis én így gondoltam, de ez… Egy szempillantás alatt eredeti valóm háromszorosára nőttem. 
     A kétségbeeséstől össze-vissza cikáztak a gondolataim, míg nem döntöttem. Ráállok! Bizonyára nem véletlenül van ott. Meg se lepődtem: 256 kilógrammot mutatott. Összerogytam. Már nem gondolkodtam. Csak bámultam magam elé, üresen, mint akit elhagyott a lélek. Valószínűleg sokkot kaphattam, ugyanis órákig csak ültem rezzenéstelen arccal, mozdulatlanul. Aztán valami történhetett, mert arra lettem figyelmes, hogy egy könnycsepp gurul végig az orcámon. Bár titkon a halálomat kívántam, elhatároztam, hogy összeszedem magam. Úgy éreztem, mintha ólomból volna minden porcikám, így az is hatalmas erőfeszítésembe került, hogy elfordítsam a fejem. Ekkor vettem észre, hogy a mérleg felett egy apró, alig látható egyes szám van a tükörre festve, s alatta egy felirat: „Kövesd a számokat!”.
     Ismét körbenéztem a teremben, ezúttal tüzetesebben, s megláttam a kettest a másik sarokban, alatta pedig egy stóc gondosan összehajtogatott ruhát. Van Isten! – gondoltam, s egy pillanatra őszinte örömet éreztem, amiért lehetőségem támadt megszabadulni izzadságtól bűzlő gönceimtől. Odabattyogtam, hasonlóan lassan és nehézkesen, mint az előző alkalommal, s hozzáfogtam, hogy lefejtsem magamról ruháimat. Soha ilyen nehezen még nem ment a vetkőzés, beletelt vagy fél órába, míg befejeztem a műveletet. Kezembe vettem az ott talált holmit. Gyönyörű darab volt mind. Beletemettem az arcom finom anyagból készült új ruháimba, s beszippantottam a belőlük áradó friss virágillatot. Csak ezután hasított belém a felismerés: de hát ez mind az én méretem! Eredeti önmagamé! Mégis kegyetlen a sors… Meg sem próbáltam magamra ráncigálni a parányi ruhadarabokat, inkább körbenéztem, szememmel a hármas számot kutatva, hogy mielőbb elmenekülhessek ebből a gonosz sarokból. Megvan! Ezúttal egészen közel volt hozzám, a nagy téglalap alakú szoba innenső felén. Egyre jobban elhagytam magam, nem éreztem erőt arra, hogy felálljak, így négykézláb tettem meg a távot. 
     Egy szemüveg várt rám a sarokban. Remegő kézzel helyeztem fel az arcomra, de semmi különöset nem tapasztaltam. A lencse átlátszó üvegből volt, így ugyanazt láttam, amit azelőtt is. Egy ideig. Aztán hirtelen különös dolog történt. Előbb elsötétült a kép, ide-oda forgattam a fejem, de mindenütt sötétség honolt, aztán – épp amikor már kezdtem kétségbeesni, hogy megvakultam –, kirajzolódott előttem egy ajtó. Valóságosnak tűnt, így szépen lassan kinyújtottam a kezem, és – számomra is hihetetlen – sikerült megérintenem. Óvatosan elfordítottam a kilincset, mire az ajtó fülsiketítő nyikorgást hallatva kinyílott. Nem hittem a szememnek! Egy emberektől zsúfolt nagyvárosi utcán találtam magam. Körös-körül mindenütt hatalmas felhőkarcolók voltak, olyan magasak, hogy amikor az égbe emeltem tekintetem, hiába kerestem a tornyok végét, elvesztek valahol a magasban. Még sohasem láttam hasonlót! Ami azonban még különösebb volt, hogy ezeket az óriási épületeket leszámítva minden zöldben pompázott. Olyan volt ez a mesebeli metropolisz, mint az otthonomban egy arborétum, sőt, még annál is pompásabb. És a levegő! Szinte fojtogatott, annyira tiszta volt! Csak néhány pillanattal később eszméltem rá, hogy mitől lehet mindez? Nem láttam ugyanis autókat, se motorokat, se semmilyen járművet a biciklin, rolleren, görkorcsolyán és gördeszkán kívül. Viszont azok… némelyik a felismerhetetlenségig ki volt szuperálva! Továbbszemlélődtem, s hirtelen egy nagy digitális kijelzőre lettem figyelmes, mely – mint egy reklámtábla – az egyik felhőkarcoló oldalára volt erősítve. Az időt mutatta, alatta a dátummal: 2045. Ez egyszerűen hihetetlen! – gondoltam elképedve, miközben éreztem, hogy valaki megkocogtatja a vállamat. Megfordultam, és egy tetőtől talpig páncélba öltözött alakot pillantottam meg, kezében egy szigonyszerű fegyverrel. Hátrahőköltem. Ez meg mit akar? Aztán ráeszméltem, hogy nem csak ő szegezi rám barátságosnak nem mondható tekintetét, hanem szinte az egész utca. Észre sem vettem és gyakorlatilag megállt körülöttem az élet. Az előbb még nyüzsgő forgatag most engem vett körül. Gonosz és megvető pillantások kelepcéjébe kerültem, és csak miután végignéztem a dühös tömegen, jöttem rá, mi lehet felháborodásuk tárgya. Mindannyian, egytől-egyig tökéletesek voltak, pont mintha valami Barbie-világba csöppentem volna. Valóságos szörny voltam közöttük! Már épp támadni készült a páncélos idegen, amikor gondoltam egyet, s lerántottam magamról a szemüveget. Újra a tükörszobában találtam magam. 
     A negyedik sarokig már csak kúszva sikerült megtennem az utat. Egy fénykép várt rám. A kedvence! Mindig azt mondta, ezen a képen hihetetlenül gyönyörű vagyok! És valóban. Az az örök elégedetlen lány a fotón – eredeti önmagam – csodálatos volt. Nem bírtam tovább… Lerogytam, s ezúttal könnyeim tavában feküdtem a padlón, míg nem felnéztem egy pillanatra, s egy feliratra lettem figyelmes a magam mellé hajított kép hátoldalán: „Most már megnyugodhatsz! Csak álom volt…”
     Felriadtam.



Utoljára változtatva 02-16-2008 @ 12:24 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-15-2008 @ 05:54 pm)

Comment: Jó kis fantáziád van, kedves Lulin! Üdvözöllek szeretettel és szép álmokat, még szebb nappalokat kívánok!


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-15-2008 @ 06:01 pm)

Comment: Köszönöm Eroica, és örülök, hogy időt szakítottál rám!


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 02-15-2008 @ 08:08 pm)

Comment: Nagyon jól írsz!...Gratulálok!...Lyza


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-16-2008 @ 10:34 am)

Comment: Köszönöm Lyza1! Örülök, hogy olvastál!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-16-2008 @ 11:39 am)

Comment: Hú de jó kis történet volt ez.:)))))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-16-2008 @ 12:19 pm)

Comment: Köszi Andi! Örülök, hogy tetszett, és hogy ezt az írásomat is megtisztelted figyelmeddel!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 02-16-2008 @ 03:54 pm)

Comment: Tetszik az irásod stilusa, a tartalom is. Milyen jó, hogy a rossz álom után felébredünk ...és milyen kellemes az ébrenlét ilyenkor!


Hozzászóló: greenapple
(Ideje: 02-17-2008 @ 12:39 pm)

Comment: Brrrrr...még jó, hogy csak álom volt...greenapple :))


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-17-2008 @ 05:46 pm)

Comment: Julianna: Köszönöm, örülök, hogy tetszett! Bizony, jó, hogy a rossz álmok után felébredünk! (Bár ezt a kis irományt szerencsére nem egy rémálom ihlette, csak szimplán kipattant a fejemből).


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-17-2008 @ 05:47 pm)

Comment: greenaple: hát igen, gondolom egyikünk sem szeretne így ébredni egy fura tükörszobában.. :)


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 02-17-2008 @ 06:57 pm)

Comment: Remek kis történetet hoztál nekünk, öröm volt olvasnom: Zsuzsi


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-18-2008 @ 09:46 am)

Comment: Köszi zsuka! Örülök, hogy örömed lelted benne!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds