[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 244


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Éjszaka az utcán
Ideje:: 02-20-2008 @ 11:34 am

 Nem bírtam tovább görnyedni a tankönyv felett, a szemeim be-bekönnyeztek és a lapon a betük egy csíkos füzetté álltak össze. Megbillentettem a bögrét, de benne a kávé már rég elfogyott és csak az olvadt cukormáz csurgott az alján. Hátradőltem a székben és nagyot nyújtóztam az ég felé, majd hirtelen milliónyi apró roppanás zengte be a néma szobát...na fasza, összedől a szék, de csak a megfáradt csontok koccoltak össze egymással. 
 Tanulni kell még!
Oh, de az ágy olyan hivalkodóan csábít! Mint egy buja nő, akin áttetsző selyem lepel hullázik, épp csak annyit eltakarva gömbölyded idomaiból, amennyi pont elég, hogy odavonza az egész figyelmet. Biztos puha is. És kényelmes. És...
 Tanulni kell még!
De a kanapé, szinte ordít, hogy pihenjen meg rajta a fáradt elme. Mélyen elbambulva látni a "Foglalt" táblácskát a recamie-n, aminek végében egy fehér párnán durombol boldogan a cica. Már rég elhelyezkedett és begúbózva szundít mélyen, míg mások...
 Tanulni kell...áh; azt a bizonyost a tudomány valagába! Ki innen! Szabadulj meg a könyvek verméből, vesd le a vizsgákkal rémítő gondterhelt köntöst, és menj tisztulj meg!
 Azzal fogtam a kabátom, sapkát, sálat és már loholtam is -lábujjhegyen csendesen percenkénti pár méteres sebességgel, nehogy felébredjen a ház népe- az ajtó felé. Havazott. De még hogy! Sose hullott a hó még ilyen szépen. Magammal vittem a sétára a kutyákat, akik pajkosan fel-le futkostak körülöttem, néha nekem dörgölődzve, olykor engem fellökve...két kaukázusi. Ennivalóak együtt.
 Csend volt az utcában, autók se jártak már ilyen késői órán, se járókelők, se vonathoz siető alakok...senki;
 csak én és a két bohó lény.
Lámpák alatt elhaladni, bele a homályba. Ismét halovány sárga fény, ahol feltekintve látni a milliónyi pelyhet, miként hullik alá a mennyből. Igen! Kinyújtottam a nyelvem és el is kaptam párat...Kicsit szmogos, vizes, de jó érzés.
 Miközben hógolyóval dobáltam a kutyákat -akik feszűlten figyelték, hogy mikor lököm már végre feléjük a labdacsot, amit elkaphatnak -isteni illat kúszott be az orromba, mely aztán szétáradt a testemben, míg nem csak ennyit mondtam ki hangosan: Pékség!
 Szerelmes lettem, a friss kenyér illata megőrjített. Nem voltam éhes mégis kívántam a meleg cipó ízét, a ropogós héjat, a finom serclit a végéről. Bekopogtam az ablakon, majd nemsokára egy izzadt fehér polós srác nyitott ajtót nekem. Pár perc múlva egy forró péksüti boldog tulajdonosaként indultam vissza hazafelé. Istenem de jól esik! Még a két eb is kap egy-egy falatot a mannából, és így aztán a ház kapuja előtt már csak egy félbetört kenyeret tartok a kezemben, a többi már a bendőkben pihen.
 A meleg szoba barátságosan fogad, a könyvek együttérzően lesnek az asztalon, már már kacsintanak is egyet, amivel jelzik: " Jól van komám! Kellett ez a kis pihenő, gyer fejezük be a mai adagot és aztán mindanyian nyugovóra térünk." Talán még húsz percet tanulhattam, aztán vége. Behuppantam az ágyra, akár egy lassított felvétel, a takaró magától rámlibbent, a lámpák tapscsapásra kialudtak...Morpheus az álomhozó hamar munkához látott és már durmoltam is, nem gondolva a holnapra. 



Utoljára változtatva 02-20-2008 @ 11:34 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-20-2008 @ 12:18 pm)

Comment: Tök mindegy, mennyit tanul az ember fáradtan, az semmit nem ér, mintha nem is csináltál volna semmit. Sajna. Hogy mér pont 24 óra egy nap? Miért nem 48?:)))))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 02-20-2008 @ 03:51 pm)

Comment: Tetszett írásod!...Gratulálok!...Lyza


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-21-2008 @ 05:34 am)

Comment: Olyan, mint valami részlet egy filmből - miközben teljesen hétköznapi. De úgy írtad meg, hogy én, aki utálom a telet, hógolyózni vágytam, nem beszélve arról, hogy hogy megennék most valami finom, forró péksüteményt :)


Hozzászóló: Cerberosz
(Ideje: 02-21-2008 @ 08:58 am)

Comment: Örülök, hogy ilyen érzést vált ki:) akkor már volt értelme megírni...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-21-2008 @ 10:37 am)

Comment: Szerintem a friss kenyér és a kávé illata mindenkit lázba hoz. Tetszetős írás. gaby)))


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-22-2008 @ 08:04 am)

Comment: Szervusz Danikám! :) Nekem ez jobban tetszett, mint az előző! (Lehet, hogy azért, mert még nem olvastam azelőtt..) Ügyes vagy! Puszi, Linda


Hozzászóló: Cerberosz
(Ideje: 02-22-2008 @ 08:25 am)

Comment: Te kiváltságos helyzetben vagy:) Te tudod, hogy pontosan, hogy néz ki az a szoba, az utca, kutyák:)


Hozzászóló: lulin
(Ideje: 02-22-2008 @ 08:34 am)

Comment: Hát van ez így! ;)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds