[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 219
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 220

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

a találkozás
Ideje:: 03-08-2008 @ 10:28 am

a találkozás

a fiatalember meglátott egy kislányt, aki megszólalásig olyan volt, mint amilyen, egyik - elmúlhatatlanúl elmúlt - szerelme a régmúltból lehetett ennyi idősen. ugyanaz a tükörkék szem, a mély, álmos tekintet, az a telt, makacs, gőgös száj, és a tiszta, aranyszőke haj, amely úgy fodrozódik, mint a tiszta, napfényben úszó hegyi patakok. a kislány lázas lehetett, homlokát megadóan nyomta a villamosüveghez, édesanyja kezét markolta, és le-lecsukódott a szeme, míg az öt évének minden erejével küzdött a fájdalommal, a villamossal, a várossal és az ébrenmaradással. a fiatalember végignézte, ahogy az üllőitől a blaháig elaludt, és ahogy a kislányt elöntötte az alvás békéje, úgy öntötte el őt is az érzés; ez az érzés olyan volt, mint a hirtelen jött hőség: megcsapta az ereje, végigfolyt a hátán, szédült és elzsibbadt tőle.

megint rádöbbent arra, hogy nélküle él. hiánya megtestesült és kézzelfogható lett, mintha felszállt volna melléjük a villamosra. az a fajta tétnélküli, elképzelhetetlen hiány, mint ahogy távoli, sosem látott tájak és boldogságok hiányozhatnak, amik pont a távoliságukkal és sosem látottságukkal égnek bele a szívbe; olyan fájóan és fuldoklóan költözött belé, ahogy elmúlt, lejárt szavatosságú álmok jönnek vissza váratlanul. ahogy az ember rádöbben, hogy nem lesz belőle jazz-énekes, masiniszta, vagy vadakat terelő juhász, és nem is lehet soha; hogy soha nem lehet más helyen élő másvalaki, vagy hogy nem lehet meg nem történnie annak, ami egyszer már megtörtént. nyilvánvaló, örök igazságokra döbben rá így az ember, mint amilyen "a föld forog", és mintha ezek soha máshogy nem is történhetnének.

ült előtte az elmúlt szerelem ötévesen, és vele szemben ott ült a fiatalember huszonötévesen, és a találkozás képtelensége velük utazott, amíg aztán a fiatalember a nyugatinál felállt és leszállt. úgy érezte, mintha percekig víz alá nyomta volna ez a találkozás, ez az érzés, ez az emlék; szinte félt lélegezni, hogy ne árassza el a tüdejét a rázúdúló hiány. a villamos megállójának korlátjába kapaszkodott, és érezte, ahogy a kislányban lévő láz helyet cserél benne, a dolgok megnagyobbodnak és elhalkultak, és a láz halk lüktetésével nézett az elinduló villamos ablaka után, a tekintete találkozott a kislányéval, aki, homlokát levéve az üvegről, minden erejét összeszedve szamárfület mutatott a fiúnak.

és ekkor a fiatalember megvilágosodott.


Utoljára változtatva 03-08-2008 @ 10:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kisssp
(Ideje: 03-08-2008 @ 10:50 am)

Comment: Nagyon tetszett az írásod! Üdv.: Péter


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 03-08-2008 @ 04:41 pm)

Comment: Ja, de cuki történet! : )


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-08-2008 @ 05:15 pm)

Comment: Bizony, ami meg van írva, az itt jól meg van írva. Köszi, Zsófi :)))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-08-2008 @ 09:40 pm)

Comment: Elgondolkodtattál.:))) Puszi: Andi


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-08-2008 @ 09:58 pm)

Comment: persze ez az egész hiányosdi nincs, ha nincs a felismerés... de jő a felismerés, és valamiért mindig belesajdul a szívünk helyén valami, talán emlékeztetőül, hogy valamikor volt szívünk.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds