[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 337
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 337


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Vendetta/4
Ideje:: 03-22-2008 @ 11:00 am

AngyaliAndi & Baggio011

 

Vendetta 4

 

 

 

Másnap reggel Attila sietősen beugrott az autójába, és teljes gázzal kilőtt a parkolóházból.
Most végre sínre tette az ügyet. Egy- két telefon ide, egy- két hatásos boríték oda, és biztos lehetett benne, a bátyja a mai éjszakát már a rácsok mögött tölti. S milyen pofon egyszerű az egész. Nincs túlbonyolítva, nem tudja meg soha senki, hogy ő volt az, aki lebuktatta a testvérét. Elárulta.
A férfi egy irtózatosat csapott a kormányra. Árulás. Őt is elárulták. A saját apja. A saját apja árulta el. Képes volt különbséget tenni közöttük, amikor Richárdot küldte el a holland szállítmánnyal. Mert Richárd idősebb? Nem olyan sokkal. Mert rátermettebb? Nem az. Ha kellőképp rátermett lenne, nem sétálna bele a világ legegyszerűbb csapdájába. Sokkal körültekintőbbnek kellene lennie. Csak egy telefon a határra- természetesen a holland határra- s máris megbukott az egész társaság. Nem kell vacakolni mindenféle leszámolással, kirablással - mint ahogy legelőször eltervezte - végezze csak el a piszkos munkát a rendőrség. Így ő tiszta marad.
Az irodájánál már egészen jókedvűen szállt ki a kocsiból. Szép napnak indul ez a mai.

A nyomozó az utca túloldaláról figyelte. Nem ment közel, először messziről vette szemügyre a férfit. Tipikus maffiózó. Mintha valami kézikönyvből tanulnák, hogy is kell kinézni a tökéletes gengszternek. Alig-haj, kidolgozott, hatalmas izmok, sötét napszemüveg, fekete bőrkabát, természetesen egy böhöm terepjáró is kell az összkép tökéletességéhez… Szánalmas.
Dobai elindult a bejárat felé. Most igazából csak terepszemlét akart tartani, hiszen nincs még a kezében semmi, amivel sarokba szoríthatná Boros Attilát. Most csak pár kérdést akart feltenni, csak kicsit kellemetlenkedni. Tisztában volt vele, hogy a főnöke tajtékozni fog, de érezte, itt kell elkezdeni. Nem véletlen, hogy az a hulla a rakparton volt. Valami mocorgott benne. Nem véletlen. Nem véletlen.

Attila már vagy huszadszor hívta a feleségét. Mit csinálhat? Miért nem veszi fel? Rohadt élet. Direkt csinálja, csak, hogy őt bosszantsa. Jó, tegnap este nem volt valami fényes hangulatában, de hát csak pár pofon volt. Jó, néha eljár a keze. Néha hirtelen haragú, de ezt már megszokhatta mellette.
Attila kibámult az ablakon, majd a telefonért nyúl újra. Ötven szál vörös rózsát rendelt Mercédesznek, és egy kis csekélységet, amit briliáns karkötőbe foglaltak. Most jó kedve volt, szeretné, ha otthon nem egy durcás feleség várná.

A nyomozó az ajtóból figyelte a telefonáló férfit. Megvárta, amíg letette a kagylót, majd csendben belépett az irodába.
- Boros Attila?
A férfi meglepődve fordult meg a székével. Ki a rosseb ez a nyeszlett fickó? Életében nem látta még.
- Igen? Ki maga?
- Dobai Krisztián vagyok, a kerületi Rendőrkapitányságról. Pár kérdést szeretnék feltenni.
- Mi a francról van szó?- nézett Attila értetlenül a nyomozóra. Nem tudott semmi balhéról, ha valami gond lett volna a beszedésekkel, arról már rég tudna.
- Milyen szép ez az iroda- nézett körül Krisztián. Egyedi bútorok, bőr garnitúra, csinos titkárnő… - Mivel is foglalkozik a maga cége?
- Szállítmányozással.
- Igen. Értem. Tudja, azért jöttem, mert tegnap egy holtestet találtak a rakparton.
- Mi közöm hozzá?- horkant fel a férfi gúnyosan.
- Tudja, értesüléseim szerint, az a maga- hogy is mondjam- érdekeltségi körébe tartozik.
- Ismételten kérdezném, mi a franc közöm van ehhez?- Attila már ideges volt. Erről nem tudott. Mi a franc ez az egész ezzel a hullával?
- Mutatnék esetleg pár képet, hátha felismeri. Esetleg az ismerősei közé tartozott.
Attila elvette a nyomozó kezéből a képeket. Elég volt egy pillantás, és azonnal felismerte a kölyköt. És a következő másodpercben már értett is mindent. Magára erőltetett nyugalommal adta vissza fotókat.
- Nem ismerem. Még soha nem láttam.
- Biztosan? Nem ismerős sehonnan?- kérdezte Krisztián, miközben a férfi arcát figyelte. Megrezdült a halántékán egy izom, egy izzadságcsepp indult el a homlokáról… tudta, hogy hazudik.
- Köszönöm a segítségét. Lehet, hogy lesznek még kérdéseim.

Attila mozdulatlan állt a széke mellett. Az a rohadék Richárd. Szóval támad. Megpróbálja kicsinálni.
Rögtön felismerte a kiskölyköt, apja egyik dílere volt. Az nem nagyon izgatta, miért ölték meg, az viszont már annál inkább, hogy miért az ő felségterületére rakták ki. Hát elkezdődött a harc.

Mercédesz nagyon későn ébredt fel. Kibotorkált a fürdőszobába, és a tükörben megpróbálta sérüléseit számba venni. A válla teljesen belilult, kificamodott, ahogy az ágy lábának csapódott. A bordája iszonyúan fájt, miden levegővétel kínszenvedés volt. A szája felrepedt, és a hajából is hiányzott egy jó maréknyi. Gyorsan a zuhany alá állt, s megpróbált nem gondolni az előző éjszakára, férje kegyetlenkedésére.
Lentről Kristóf kacagása hallatszott, ahogy Ica nénivel, a házvezető-nővel reggelizett. Ma nem viszi óvodába, ilyen sérülésekkel nem léphet az utcára.
Mikor a földszintre ért, jól látta az idős nő elborzadó tekintetét. Hiába sminkelte magát ki erősen, ezeket a véraláfutásokat nem lehet eltűntetni.
Sokat gondolkozott az éjjel. Nem bírja már ezt tovább, nem bír már a férjével élni. Biztos volt benne, hogy egyszer még meg fogja ölni.



Utoljára változtatva 03-22-2008 @ 11:00 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-22-2008 @ 11:29 am)

Comment: Most huzzátok az idegeimet. Ez annyira rövid így. Hosszabb folytatás írjatok....Szuper...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-22-2008 @ 12:10 pm)

Comment: Rendben Ági, legközelebb ígérem az lesz!:))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-22-2008 @ 01:25 pm)

Comment: Áginak igaza van Andi...elszakadt a papír vagy mi van...nincs ténta? az ember nekiül, hogy jól besza...jon a rémülettől és tessék félúton leáll...már nemcsak a nyugdíj kicsi az írás is... jaj istenem csak azt ne, hogy még azt is jegyre...istenem.... tessék hosszabbat írni..punk-tum...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-22-2008 @ 02:34 pm)

Comment: Igenis Samy! Parancs!:))))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 03-22-2008 @ 09:33 pm)

Comment: Jajj... de szív és torokszorító történetet írtök ti Ügyikék!!!! Komolyan, mint valami Don Corleone magyaros pácban!! Nagyon izgi!!! Puszillak titeket!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-22-2008 @ 10:49 pm)

Comment: Köszi Niki!:))))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 03-23-2008 @ 06:11 pm)

Comment: Itt voltam, olvastam és még mindig nagyon tetszik. Várom a folytatást. Puszi nektek. Lena


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-23-2008 @ 08:05 pm)

Comment: Köszönjük Lena!:))))))))) Igyekszünk! Puszillak!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds