[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 313
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 313


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmes Szívek- 11. rész
Ideje:: 03-30-2008 @ 02:39 pm

2010. szeptember 6. hétfő:

Biztos azt gondoltátok, hogy megint eltűnök évekre. De nem akartam. Kellett egy kis idő, hogy feldolgozzam Tomi elvesztését, és rengeteg munkám volt. Az egyik diáklány mától főállású lett nálunk. Áginak hívják. Jövő héten jön velem Bécsbe, üzleti útra. Nagyon dolgos lány, a mi osztályunkon dolgozott egész nyáron. Nyár végén megkapta a papírjait, úgyhogy már dolgozhat főállásúként. És persze marad az osztályunkon:).
Lénárd és Sári összejöttek végre :). Tudjátok, a titkárnő... Hogy ez a csajszi mennyit kérette magát :). De úgy látszik, megérte. Nagyon helyesek együtt, és örülök a boldogságuknak.
Nekem időm sem volt a magánéletemmel foglalkozni. Nem is nagyon akartam. Volt elég bajom a diákokkal, és a saját munkámmal is. Beletemetkeztem a melóba, hogy felejtsek.
Nem volt könnyű, mint minden, ami egész eddigi életemben történt velem. Százszor, sőt ezerszer végiggondoltam, hogy hol szúrhattam el ennyire?!? Szerettem Tomit. Túlságosan makacs voltam? Vagy nem vagyok elég érett még egy komoly kapcsolathoz? De akárhányszor pörgettem is le fejemben az eseményeket, mindig odajutottam, hogy jól döntöttem. Azért Ausztrália túlzás volt. Már tudom, hogy Tomi végig ezt tervezte. Mióta együtt vagyunk, csak arra várt, hogy összeköltözzünk, gyerekeink legyenek, aztán irány külföld... Vagy nem biztos, hogy ebben a sorrendben... De tuti, hogy ezt akarta. Csak engem egyszer sem kérdezett meg, hogy én mit akarok. Innentől kezdve úgy gondolom, hogy jobb nekünk egymás nélkül. Egy kapcsolat kölcsönös megértésen és összhangon alapul. Nálunk valami nagyon hiányzott...
Emivel beszélgettünk mostanában sokat telefonon. Amikor anno megmondtam neki, hogy Tomi elutazott, el sem akarta hinni.
"- Pedig olyan boldogok voltatok, amikor az esküvőnkön részt vettetek!
- Ezek szerint ez csak látszat volt. Én nem is akarok nagyon beszélni róla. Az ő döntése volt. Ezzel döntött a sorsunkról. Már harmadjára. Nincs több esély, kész, ennyi volt. Nekem elegem van belőle. Találok én mást, aki igazán boldoggá tesz!
- Ezt te érzed... De akkor is... Lehet, hogy vele kellett volna menned...
- Meg sem hallottam!- kiáltottam bele a telefonba.- Bocsi a dobhártyaszaggatásért.
- De ha annyira szereted... Nem tennél meg bármit érte??
- Azért az életemet nem adnám fel. Meg mindig csak úgy kész tények elé állít, időt sem hagy gondolkozásra... Nekem ez nem megy.
- Értem. Hát, te tudod. Azért én megvárnám...
- Én pedig nem fogom.
- Rendben. Na, szija!
- Szióka!"
A Tomi témát ezennel le is zárom. Tibit is megkértem, hogy ne zaklasson vele. Finito. Szasza még próbálkozott a múltkor... Rá akart beszélni, hogy hívjam fel.
"- Biztosan örülne neki! Lehet, hogy csak azt várja!
- És mit mondjak neki? Szia, hogy vagy, jól? Jó kint egyedül? Valószínűleg...
- Mondjuk megkérdezhetnéd, merre lakik, és felajánlhatnád, hogy meglátogatod...
- Minek látogatnám meg! A fenébe is, Szasza! Miért akarja mindenki megmondani, hogy mit tegyek??
- Én nem akarom megmondani, csak tanácsot adok...
- Ki kérte??
- Áh, kösz. Kedves vagy.
- Nem drágám! IGAZAM VAN! Nem kértem a tanácsodat Szasza. Mert nem is kell. Az én életem. Amiből Tomi kilépett. Túl fogom élni. Mint mindig. Nem először csinál ilyet. De vége. Hozzám már hiába jön. Azt pedig végképp hiába várja, hogy utána megyek!
- Szóval így állunk. Hát, akkor szia!"- és sértődötten elvonult. Náluk voltam éppen, úgyhogy kicsit nevetségesen nézett ki a dolog, hogy ő megy el... Aztán hallottam, hogy a szomszéd szobában telefonál.
"- Nem akarja. Hiába. Nem tudtam meggyőzni..."
Biztos Tibivel beszél...
"- Nem. Azt is hiába mondtam, hogy hívjon fel. Beszélni sem akar veled. Sajnálom, Tomi..."

Ekkor értettem meg, hogy ők ketten végig összebeszéltek. Amikor Szasza az összeköltözést említette, már tudta, hogy Tomi együtt akar élni velem. És most, amikor arról győzködött, hogy hívjam fel, Tomi kérte rá. Végig a hátam mögött intézkedtek...
Mondanom sem kell, hogy mennyire pocsék érzés volt. Ekkor Szasza, mint barátnő meghalt számomra. Magamhoz vettem a táskámat, és elmentem. Mikor hazaértem, csörgött a telefonom. Ő hívott, Szasza. Kérdezte, hogy hová tűntem.
"- Hazajöttem. Ilyen kétszínű ,hamis barátnőkre, mint amilyen te vagy, nincsen szükségem!
- De... Nem, Jula, félreértetted! Én...
- Ne magyarázkodj! Nem érdekel már! Végig a hátam mögött kibeszéltetek és manipulálni próbáltatok! Nem jött össze drágáim! Egyétek meg egymást! És örülj, ha Tibi nem tudja meg!
- Őt ne keverd bele! Amúgy is, imád engem, nem érdekelné a dolog...
- Ha így gondolod, akkor beszélhetek is vele..."- és letettem. Persze elmondtam Tibinek. Tudom, nem kellett volna. Hagytam, hogy a harag vezéreljen... Tibi nagyon kiakadt. Összevesztek Szaszával. Azóta már ugyan kibékültek. De ez rányomta a bélyegét a kapcsolatukra.
Olyan nagyon nem bánom, mert amit Tomi és Szasza műveltek, az nem volt szép. Érző lény vagyok, aki el tudja dönteni, hogy mit szeretne. Egyébként is utálom a kétszínű embereket.
Emilinek sincsen senkije. Rájött amúgy, hogy "csak" biszexuális :). Hurrá, egy kis fejlemény. Tinához azért még jár, egész jó barátnők lettek /persze, nem úgy :)/.
Nekem pedig folytatódik a mókuskerék. Jövő héten tehát üzleti tárgyalásra megyünk Ágival.
Aztán lassan újra elkezdhetünk a mikulásra és karácsonyra készülni... Az idei bulit hárman szervezzük majd: én, Tibi és Ági. Már most sokat nevetünk egymás ötletein :).
Most megyek, alá kell írnom néhány papírt. Csáó!


2010. szeptember 10. péntek:

Szaszáék válnak. Kiderült, hogy... Nem, ezt nem is hiszem el!!!
Szerintem rájöhettetek. Tomi és Szasza bűne nem csak szavakban és sunyiskodásban mérhető.
Lefeküdtek egymással! Mielőtt Tomi kiment volna Ausztráliába. Tibi meg rájött. Tök véletlenül. Meghallotta, hogy telón beszélnek, Szasza enyhén elszólta magát.
Én olyan nagyon nem haragudhatok, hiszen akkor szakítottunk. De hogy volt képes Szasza ezt tenni Tibivel??
Ma megyünk együtt bulizni a Winterhouse-ba. Ott dolgozik Emili. Persze, nem azért megyünk együtt, hogy bosszúból összekavarjunk. Csak le akarjuk inni magunkat a sárga földig, aztán külön-külön hazatámolygunk... Ez a terv.
Szasza már csomagol. Megy ki Tomihoz. Még mindig az ájulás kerülget. És ez a srác össze akart velem költözni? Hát ennyire volt ő szerelmes!!! Semennyire!
Fáj! Igen, és rosszul esik! Nem hittem volna... egyikőjükről sem!! Szasza is, hogy volt képes eldobni annyi év boldogságot?!? El sem hiszem. De közben meg tudom, hogy így van. Igyekszem feldolgozni a történteket.
Eminek persze egyből telefonáltam, hogy mi van.
"- Mi? Te, ez ugye csak vicc??
- Bárcsak az volna egyetlen sógornőm! De ez a csupasz valóság!
- Húúú, alig tudom elhinni! És kiutazik hozzá Ausztráliába?
- Ki a kis mocsok! Na, szerinted jól tettem, hogy nem költöztem össze vele?
- Jól. Mi lesz a házzal?
- Semmi. Eladom, mostmár tuti. Meg is hírdettem egyből. Kiderült, hogy Szasza azt is elköpte neki, hogy én vettem meg... Gondolom, azt remélte, hogy visszavárom... De nem gondolták, hogy lebuknak amúgy. Szasza olyan elővigyázatlan volt! Azt gondolta, hogy Tibi totál megbízik benne. De ez már naívság lett volna.
- Nem gyengén! Na, hát remélem babám, hogy a későbbiekben több szerencséd lesz. Ja, és ne csinálj hülyeséget!:)
- Nem fogok, ígérem! Szia!
- Puszika!"
Gondolom, tudjátok, mire értette, hogy ne csináljak hülyeséget... De nem fogok. Egyrészt megígértem, másrészt tényleg nagy baromság volna.
Na, indulok haza. Még sok dolgom van otthon, és lehet, hogy elugrok venni valami új fölsőt:).
Pápá!

2010. szeptember 12. vnap:

Hűűű, még most is enyhén másnaposnak érzem magamat! Fel sem bírom sorolni, hogy mit ittam!
Az tuti, hogy jägereztem, meg macifing is volt, természetesen vodkanarancs is... Talán bevágtunk egy üveg pezsgőt... rémlik olyasmi is, hogy rókáztam egy sort... De az tuti, hogy kijutottam a mosdóba!:)
Jól esett szétcsapni magamat, de mitől vagyok még most is másnapos? Lehet, hogy boroztunk is...
Fel kéne hívni Tibit, hogy ő mire emlékszik:)
"- Szijja legkedvesebb munkatársam!"- szóltam bele a telefonba. Megjegyzem: nem ordítottam.
"- Csssss! Szétrobban a fejem...
- Még most is? Érdekes, az enyém is... Mire emlékszel?
- Halványan egy üveg Hubertus rémlik fel...
- Mi? Én azt tutira nem ittam, utálom!
- De, de! Szerintem Emili többet tudna mesélni!
- Lehetséges, majd átmegyek hozzá. Csak kíváncsi voltam, hogy vagy és mire emlékszel.
- Nem sokra. Tudod, mit? Menj át Emilihez, aztán hívj fel, hogy mit mesélt!:)
- Okés! Cia!
- Cső!"
Az ötlet nem is volt rossz. Emili ezer watton vigyorgott... Na, ez tud valamit...
"- Hogy vagy kicsi lány?"- kérdezte még mindig vigyorogva. Leültünk teázni.
"- Még most sem vagyok teljesen 100%-os. És sokmindenre nem emlékszek. Tibi sem! Mit vihogsz?
- Nyugi, nem történt köztetek semmi! De tényleg! Csak iszogattatok... De az tény, hogy Tibi minden nőnemű lényhez odament és megtáncoltatta, aztán otthagyta mindet, hogy tovább igyon :). Kb. úgy nézett ki, mint valami részeges :). Te meg a társa voltál. Nem táncoltál minden pasival, csak a felével kb.:)
- Óh, az nem gáz...
- Az viszont igen, hogy Tibi az egyik csajjal eltűnt egy órára. És utána igen csak zilált állapotban tértek vissza... Vagy verekedtek, vagy...
- Értem. Hát, ez előfordul... Én ugye nem csináltam semmi ilyesmit?
- Neeem, csodálkoztam is. Még csak nem is láttalak senkivel smárolni.
- Tényleg? Tök jó. Azt tudod, hogy miket ittunk?
- Várjál! Hmmm, te vodkamnarancsot, pezsgőt, jägert, hubit, macifingot, meg némi bort. Tibi megtetézte mindezt némi körtepálinkával, meg sörrel...
- Én hubiztam? Jesszusom. Pedig utálom...
- Tudom, csodálkoztam is, de megittatok ketten egy üveggel. Jah, és lecsúsztattatok egy feles tequilát is, valami csávó hívott meg titeket. Neki is nagy bánata lehetett.
- Nem csodálom, hogy végül találkoztam a rókával...
- És nem is egyszer! De mindig ki tudtalak vinni a mosdóba.
- Hurrá, ez jó hír!:)
- Gondolom, nem lesz ismétlés?:)
- Áh, dehogy! Szilveszterig nem is iszok!:)
- Azt azért megnézem, de úgy legyen!
- Köszi! Na, megyek, még fel kell hívnom Tibit. Őt is érdeklik a részletek :).
- Rendben. Légy jó! Szija!
- Cia!"- és adtam neki két puszit.
Tibit megint felébresztettem. El volt hűlve, teljesen. Főleg, amikor az eltűnéses részt meséltem :). Szerintem fogta a fejét rendesen.
Holnap már meló, úgyhogy ki kéne aludnom magamat. Megyek is.

2010. szeptember 13. hétfő:

Lehetne péntek is, akkor legalább érteném, hogy miért vagyok ilyen szerencsétlen. Ági lebetegedett, nem tud velem jönni az útra. Egyedül meg hiába mennék. Így el kell halasztani.
Szegény Ágit, sajnálom, de ez akkor is rossz. Jó lett volna kicsit elhagyni az országot.
Ma egész nap a péntekkel szívatott Lénárd :). Fogalmam sincs, honnan tudta meg, hogy szét voltunk csúszva, de még Tibi afférjáról is tudomást szerzett. Egész nap vöröslő fejjel mászkáltunk, a munkatársak mind rajtunk vigyorogtak.
Mit szilveszterig? Életem végéig nem iszok bakker!:)) Most egész nap mulatós zenéket hallgatok, de ezzel is szívatnak ("Fáj a gyomrom, fáj, pálinkáért fáj..."). Tibi "csaját" emlegetik a legtöbbet :). Szegény srác. Csak a válóperes ügyvéd meg ne tudja :).
De Lénárd mondta, hogy ő tartja a száját. Szasza meg úgysem tudná meg, hiszen rég Ausztráliában sütteti a hasát. Kis köcsög. Jajj, nem utálom én! Hálás vagyok, amiért megszabadított kétszínű lényétől és társától.
Tomi háza elkelt, végre. Már a közelébe sem bírok menni. Grrr... A mérgem még nem szállt el teljesen. De némileg levezettem a feszültséget pénteken.
Na, megint telefon.
"- Helló. Én vagyok az..."



Utoljára változtatva 03-30-2008 @ 02:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-31-2008 @ 09:06 am)

Comment: Jaj, nehogy újra beleszaladjon... akkor már inkább a májzsugor!:))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 03-31-2008 @ 03:52 pm)

Comment: Szia Andi! A dolgok nagyot fordultak Julával, de szerinted visszamenne Tomihoz?? Nem hinném :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds