[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 210


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmes Szívek- 14. rész
Ideje:: 04-03-2008 @ 09:01 pm

2010. szeptember 25. szombat:

Biztos kíváncsiak vagytok rá, hogy mit mondott Tibi... De szörnyű szörnyűség történt!
TELJESEN KIMENT A FEJEMBŐL!:(((
Bakker!! Eddig emlékeztem a dolgokra! Ami ezután történt, az kiesett... A fenének nem józanodtam én ki?? Most fogalmam sincs, hogy mit mondhatott!:( Olyan ciki! És, ha valamit válaszoltam is rá?? És, ha történt más is?? Na, jó, arra azért biztosan emlékeznék... Ugye??
Mit tegyek? Hívjam fel Tibit?? Legalább Emili ott lett volna, de nem volt, persze, mikor kellene, akkor... Ááááááááááááááá! Ilyen szerencsétlen is csak ÉN lehetek!!
Tök égő volna felhívni Tibit! Mit is mondhatnék neki? Figyelj csak, mit meséltél nekem ma hajnalban? Pfff... Az is lehet, hogy ő sem emlékszik! Az még cikibb...
És tudjátok, hogy mi lesz a megaciki? Hétfőn bemenni dolgozni!!! Bele se merek gondolni!!
Soha többet nem iszok! Legalábbis nem ennyit...


2010.szeptember 26. vnap:

Még mindig ugyanott tartok. Azon kattogok, hogy mit mondhatott Tibi. Biztos valami érdekeset vagy fontosat... Különben nem birizgálná ennyire a csőrömet :). De képtelen vagyok rájönni, hogy mi lehetett az. Kutatok az emlékezetemben, mint a gép, de nem megy. Megpróbáltam azt is, hogy ellazulok, nem gondolok rá, hátha beugrik... De az sem jött be. És a vége mindig az, hogy meg kéne kérdezni Tibit...
A francba is! Csak én lehetek ennyire szerencsétlen!
Na, jó, inkább nem kritizálom magamat. Sokat ittam, fáradt voltam, hajnal volt és félálomban beszélgettem vele. Amit soha többet nem teszek. Egyiket sem az itt felsoroltak közül.
Emili ma felhívott, hogy jobban vagyok-e már. Ó, hogyne! Szuperül!
- Láttam Tibit, amikor bement hozzád. Mit akart?
- Azt jó volna tudni...
- Hogy-hogy??
- Mondott valamit, szerintem fontos dolgot... És én teljesen elfelejtettem.
- Na, ne! Jula, drága, ne csináld...
- De, komolyan! Bejött, elkezdte mondani, hogy mondania kell valamit... És innentől képkiesés.
Abban biztos vagyok, hogy semmi sem történt köztünk, de fogalmam sincs, hogy mit mondott, és mikor ment el.
- Nem hiszem el! Vááá! Ezért görcsöltem annyit???
- Mit görcsöltél te?
- Hát, hogy összehozzalak titeket! Beszélgettem Tibivel is arról, hogy összejöhetnétek, és nem volt különösebben ellenére a dolog.
- Ja, mert részeg volt...
- Akkor beszéltem vele, amikor indultunk hozzád. Tudtommal akkor még józan volt. Egyébként meg egész este téged nézett. És milyen féltékeny lett már, amikor az a csávó rádmászott!
- Igen, én is észrevettem. Fogalmam sincs, hogy fogok holnap a szemébe nézni...
- Hát, csak ügyesen... Mennem kell. Holnap ebéd?
- Jöhet! Szija!
-Csáó!:)

Hát, nincs más hátra, csak előre!:) Holnap bemegyek, mosolygok és úgy teszek, mintha mindenre emlékeznék...
Azért remélem, hogy tényleg nem történt semmi más, mint hogy beszélgettünk. Rém ciki lenne, ha reggel jönne felém és...
Inkább nem is gondolok erre.

2010. szeptember 27. hétfő:

Túléltem a napot. Tibi ugyan egész nap vigyorgott, mint a tejbetök, meg poénkodott, de sehol egy célzás, vagy közeledés...
Biztos én reagáltam túl a dolgot. Vagy csak álmodtam volna az egészet? Még az is megeshet.
Amúgy már itthon vagyok. Az ebéd Emilivel jó volt. Ő is úgy gondolja ezek után, hogy semmi különös nem történhetett. Bár benne még felmerült, hogy esetleg valami nő kikezdett vele, és ezt akarta elmondani, hogy ne is reménykedjek... Azt ígérte, hogy még erről kikérdezi. Azért kíváncsi vagyok. Hátha valamit elmond Emilinek... Sosem lehet tudni :).
Viszont lehet, hogy mivel a barátnőm, attól félne, hogy elmondja nekem. És akkor már inkább nekem kéne beszélnem vele. Végülis, tisztázni kéne a dolgokat...
Akárhogy is lesz, remélem, minél hamarabb megtudok valamit.
Az sem biztos, hogy lesúlytana, ha Tibi nem akarna semmit. Igazából hiába helyes srác, még mindig úgy gondolom, hogy nem volna korrekt dolog, ha összejönnénk.
Ó, nem is meséltem még! Ágival a hétvégén utazunk, meg jövő hétvégén is. Egyre több munkát bíznak kettőnkre. Úgy látszik, nyerő páros vagyunk :). Örülök, hogy legalább a munkahelyemen minden flottul megy. Ha végre egyszer megélem, hogy rendbejön a magánéletem, az maga lesz a csoda.
Lehet, hogy nekem is inkább leszbinek kéne lennem?:)
Na, jó, ezzel nem poénkodok. Amúgy is, még mindig úgy gondolom, hogy a nők sem jobbak a férfiaknál. Egy szemmel sem!
Áginak sincs párja amúgy. De ő nem meleg :). Teljesen hetero. Csak sokat csalódott már, ahogy én is. Volt vőlegénye is, de szétmentek. Most nem részletezném, hogy miért. A lényeg, hogy neki sem egyszerű a szerelmi élete. Mégsem keveredik mindig olyan helyzetekbe, mint én!! Igaz, nem is csinál olyan hülyeségeket, hogy elmegy a munkatársával bulizni, aztán leissza magát, és arra sem emlékszik, hogy mit mondott... Szerinte nem kéne ezen agyalnom. Úgyis lesz valami, ha pedig nem, az sem baj. Ha nem görcsölnék annyit rajta, akkor biztosan minden magától megoldódna. De egyszerűen nem tudok lazítani!
Összejött most minden! Volt egy barátom, aki túl sokat akart, aztán elhagyott, és most egy másik nő terhes tőle, talán össze is házasodnak... És ez csak a közelmúlt. Inkább nem is taglalnám, hogy mennyi minden történt velem azelőtt... A felét úgyis tudjátok már! Mindig olyan szerencsétlen voltam a pasikkal. Lehet, hogy örök szingliségre vagyok ítélve.
Majd kiderül. Addig meg... Élek. És dolgozok. Most pedig megyek, és alszok!:)


2010. szeptember 28. kedd:

Mostanában nem nagyon van időm az irodában írni. Úgyhogy itthonról pötyögök.
Emili még nem mesélt semmit. Elvileg ma ebédkor beszélgetett Tibivel. Lehet, hogy rossz dolgot mondott, és ezért nem akarja elmondani? Kezdek félni... Inkább felhívom Emilit.
- Hé, te nő! Mi van már? Tűkön ülök, hogy mit mondott Tibi!
- Szerintem inkább élőben beszéljük meg. Átmegyek hozzád.
- Rendben! - tettem le a telefont. Kezdek aggódni. Miért kell élőben megbeszélni a dolgot? Én nem értem...
- Szia! - lépett be barátnőm az ajtón. Csendben leült a kanapéra.
- Mesélj már! - ültem le mellé. Nagyon feszült voltam.
- Nagyon nehéz volt valamit is kiszednem belőle.



Utoljára változtatva 04-03-2008 @ 09:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-03-2008 @ 09:52 pm)

Comment: Azért dög vagy ugye tudod!:)))))))))))))))))) Ilyenkor abbahagyni...:))))))))))))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-03-2008 @ 10:06 pm)

Comment: Visszafele vis olvastam,,,...tényleg jóóóóó


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 04-04-2008 @ 04:06 pm)

Comment: Hát, Andi kell egy kis izgalom :). Ági, köszi, remélem, akkor majd olvasod tovább is!:)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-04-2008 @ 04:30 pm)

Comment: nanáááá......:))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds