[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 62
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 63

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Vendetta/9
Ideje:: 04-09-2008 @ 09:41 pm

Attila jókedvűen zárta be az autót a ház előtt. Biztos megérkezett már az ajándék, amit küldetett, s remélte, Mercédesz nem fog duzzogni egész este.
Nem látta a nő autóját a ház előtt. Ilyenkor még nem szokott a garázsba beállni. Összehúzott szemöldökkel ment a bejárati ajtó felé, jókedve pillanatok alatt elpárolgott. Hol a jó fenébe kóborol már megint? Miért nem tud itthon, a seggén megmaradni?
Bent csend fogadta.
Nem volt a házban senki. A konyha asztalán talált egy üzenetet a házvezetőnőtől, a vacsoráról, és a másnapi beosztásról. Dühösen elhajította a lapot. Mi a fenéért kell ezzel neki foglalkozni? Hol a büdös francban lehet ez a ribanc? És a gyerek? Miért nincsenek itthon?
Nagy léptekkel keresztülcsörtetett a lakáson, fel az emeletre, és ingerülten feltépte a hálószoba ajtaját. Már a küszöbön megértette, mi történt.
Felesége gardróbajtaja tárva- nyitva állt, a fogasok szerteszét hevertek a parkettán, sok ruha az ágyon összegyűrve…
Attila, mint aki megőrült, futott fia szobájához, de a látvány ott is hasonló volt.
Elment. El mert menni az a szemét kurva! És elvitte a gyereket is!
- Csöpi!!! -ordított ki az ajtón gorillájának, aki az autónál várta. Nem sokkal később már hallotta is a nehézkesen puffanó lépteket.
- Baj van főnök?
- Ja! Kibaszott nagy baj van. Elment ez a kurva. Elvitte a gyereket is- sziszegte Attila a fogai közül. Hírtelen megfordult, s a dolgozószobájába sietett. A számítógépét bekapcsolva, azonnal megtalálta, amit keresett. Elgondolkodva nézte a monitort.
- Mi a fenét keres ott az a kurva?

Richárd dühösen jött el az apjától. Nem ő volt a hibás, hogy le akarták kapcsolni őket. Valaki köpött a szállítmányról, s neki voltak sejtései, ki lehetett.
- Ramszi! Meg kell találnunk az öcsémet.
- Igen főnök.
- De! De nem azért, hogy bármibe is segítsen. Van egy olyan érzésem… - elgondolkodva vakargatta az állát, és sokat sejtetően nézett emberére.
- Gondolja főnök? Ááá, én azt nem hinném…
- Indíts! Most azonnal tisztázzuk ezt a dolgot.

Attila őrült módon hajtott az autópályán, keze idegesen dobolt a kormányon. Csöpi le nem vette a szemét a mobil GPS-ről, úgy irányította főnökét.
- Szóval el akart szökni! El akarta vinni a fiam! Az én fiam!!!
- Főnök! Nem kéne…
- De ezért megölöm! Esküszöm, elvágom a torkát!
- Főnök!
- Eltörlöm még a föld színéről is!
- Fő...
Csöpi már nem tudta befejezni a mondatot, mert a nagy sebesség miatt kisodródtak a sávból, és nekicsapódtak a szalagkorlátnak.
A fém sikítva forgácsolódott, miközben a hatalmas tömeg próbált az úton maradni mind a négy kerékkel, de egy egyenetlenség az aszfalton akkorát dobott az autón, hogy két kerékre billent, és átfordult a jobb oldalára. Még így is, tehetetlenül, csúszott vagy ötven métert, mire meg tudott állni.
Az aszfalton vastag benzincsík és törmelék jelezte az útját. Csöpi mozdulatlanul, az oldalára bukva feküdt a kitört ablakon, Főnöke félig ráesve, de még a saját ülésében lógott felette. Nem vesztette el az eszméletét, és úgy tűnt, nem is sérült meg súlyosabban.

Mercédesz dobogó szívvel feküdt a férfi karjaiban. Olyan érzése volt, mint aki hazaért. Itthon van ebben a csöpp kis lakásban, Krisztián karjában…
Nem gondolt most semmire. El akarta végre felejteni a férjét, a kegyetlenkedéseket. Csak ő számított most és a gyerek. Meg kell őt védenie bármi áron.
Nézte az alvó férfit maga mellett, ahogy békésen szuszogott. Nem hitte volna, hogy érezheti még azt… de nem, nem szabad álmodozni. Abból csak csalódás van. El kell fogadni, amit a pillanat ad, és nem fájdítani a szívet a jövő miatt.
Lassan felkelt, és halkan a konyhába ment. Kávét akart készíteni, mert ha a férfi felébred, rengeteg dologról kell beszélniük, amik életbe vágóan fontosak, és azt nem lehet kótyagos fejjel.
Látta Krisztián ruháit szanaszét a padlón heverni. Mosolyogva hajolt le a nadrágjáért, ám amikor felemelte, valami hangosan koppant a padlón. A zsebéből esett ki. Mercédesz sokáig nézte a földön heverő, villogó szerkezetet. A telefont. Az ő telefonját. Sápadtan, reszkető kézzel felvette.
Krisztián megérezte, hogy nincs mellette a nő, és kiment utána.
- A telefonom… - nyögte Mercédesz.
- Berepült a kocsimba, mikor kidobtad az ablakon. Azért törött a szélvédő.
- De ebben… - Krisztián idegesen kiegyenesedett. Nem tetszett neki ez. Érezte, valami nagyon nagy baj van.
- Mi van benne! Mond már!!! - kiabálta, és kitépte Mercédesz kezéből a készüléket.
- GPS! GPS van benne. Megtalálnak minket- suttogta a nő.



Utoljára változtatva 04-09-2008 @ 09:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 04-10-2008 @ 08:38 am)

Comment: Bonyolódik...kedveskéim....:)))))meggyógyultatok remélem és készül a folytatás....


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-10-2008 @ 11:14 am)

Comment: Köszönjük SAmy, nagyjából még csak, de azért már jobban vagyunk.:))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-10-2008 @ 04:56 pm)

Comment: Naaaa,...a fene azt a telefont,...már megint magas az adrenalinom,...amúgy is,....gyorsan írjátok,.....várom,...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-11-2008 @ 08:27 am)

Comment: Igyekszünk Ágikám.:))))))))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 04-11-2008 @ 05:47 pm)

Comment: Jajj!! Jajjj! Jajjj!!! Alig bírják az idegeim!!!! Félelmetesek vagytok!! Puszillak Titeket!! Niki


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds