[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 208


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmes Szívek- 19. rész
Ideje:: 04-11-2008 @ 05:55 pm

2010. december 4. vnap:

Közel egy hónapja írtam legutóbb. Azóta készen van az iroda, minden berendezés megvan. Folyamatosan vesszük fel a munkatársakat, gőzerővel készülünk a karácsonyra. Karácsonyi buli nem lesz, legalábbis én nem szerveztem :).

Van saját lakásom is, kisebb, mint amit Pesten hagytam, de kényelmes /a pesti lakást megtartottam, mivel úgyis hazamegyek néha.../.
Két nap múlva Mikulás... Gondoltam, ha már nem vagyok otthon, küldök csomagokat. Kap Emili, Emmáék, Magdi, Zsike, anyáék, Evi, Saci, mindenki, legalábbis remélem, hogy senkiről sem feledkezek meg!:) Sok kis apróság lesz benne, semmi komoly.
Karácsonyra viszont mindenképpen hazautazom. Valószínűleg csak arra a 3 napra. Gregorral 23-án ünneplünk, Jonas és Ági társaságában. Még nem vettem meg nekik az ajándékokat, de már vannak ötleteim.
Kicsit megfáztam amúgy, de nem vészes. Voltam már rosszabbul is.
A múltkori képeim tényleg megjelentek!:) Furcsa volt egy katalógusban viszont látni magamat...
A hajam amúgy már eléggé fakó...

Nem is baj. Jól néztem ki rózsaszín hajjal, de még jobban érzem magamat a saját bőrömben, szőkén!:) Gregor bíztatott, hogy fessem be újra, de nekem nincsen kedvem. Végülis, nem modell vagyok, hanem üzletasszony, és mégiscsak jobban néz ki egy felkontyolt szőke haj, mint a pink...


2010. december 8. csüt.:

A helyzet rosszabbodott... Belázasodtam, és képtelen vagyok az ágyból felkelni...
Hogy akkor hogyan tudok írni? Természetesen a laptopomról. Ezen néztem meg a képeket is, amiket Evi készített a Halál Ereklyéinek londoni premierjén. A költözés miatt idén nem tudtam elmenni, de a lelkére kötöttem, hogy sokat fotózzon... Kaptam egy édes képet a Phelps ikrekről is, amin egy lapot tartanak fel, ezzel a felírattal: "From Phelps twins for Jula!" és közben mosolyognak ezerrel:). Remélem, hamarosan meg tudom nézni a filmet. Szerintem majd megveszem DVD-n, azért eredetibe a legjobb!:)
Na, majd írok, ha már jobban vagyok...


2010. december 24. szombat:

Fúúú...Két hétig nyomtam az ágyat!:( Azt hittem, már belehalok... Szerintem rátett a sok stressz, meg a szerelmi bánat is... Mindenesetre régen voltam ennyire kikészülve, élni sem volt kedvem... Még jó, hogy az ünnepekre nagyjából meggyógyultam...
Most itt vagyok anyáéknál. Még mindig csak meleg teát vagyok hajlandó inni, sok citrommal. És rengeteg húslevest eszek :).
Emili hívott, hogy talizzunk, szerintem holnap megejtjük. Úgy döntöttem, hogy elsejéig maradok, így együtt tudok szilveszterezni mindenkivel. Gregor persze nem örült a dolognak, de már nem is érdekel. Úgy érzem, nincs értelme, hogy vele legyek. Nem tudja feledtetni velem Tibit, és nem akarom, hogy túl mély legyen a kapcsolatunk. Szerintem ő is érzi, hogy ennek nem lesz nagy jövője...


2010. december 26. hétfő:

Tegnap Emilivel karácsonyoztunk. Csak jelképes ajándékot vettünk egymásnak, én egy csini fölsőt, ő pedig nekem egy vicces kutyanyakörvet vett, amire ráragasztotta swarovski kristályokból, hogy Bolyhoska:). Szerintem cak különleges alkalmakkor fogom használni, nehogy lepotyogjanak a kristályok róla. Furcsa, hogy egy éve még Tomival együtt voltunk, most meg... Biztosan vett valami méregdrága cuccot Szaszának... Na, de kit izgat?:)
Anyáéknak sem vettem nagyon semmit. Az volt az ajándék, hogy sütöttem bejglit /életemben először/ és együtt vacsoráztunk. Emmáék nem bírták ki, ők vettek nekem egy új laptop táskát... Merthogy a régit már eleget nyúztam:). A többiekkel csak sms-t váltottunk, Magdi azért még fel is hívott.
Legnagyobb meglepetésemre Szaszáéktól kaptam képeslapot. Ők ketten vannak rajta, Szaszának már gömbölyödik a pocakja, és ráírták, hogy "Kellemes ünepeket, remélhetőleg már nincs harag! Légy olyan boldog, mint mi! Soxor puszil: Tomi, Szasza és a picike!" Hát nem édesek? Vááá, mindegy... Írtam nekik sms-t, hogy "Köcce a képeslapot, nektek is Kellemes Ünnepeket, no harag. Pux" Végülis harag már nincs bennem. De megkímélhettek volna ettől a 'boldog pár vagyunk' képtől!
Emili szerint: "Rohadt nagy pofátlanság volt, én elküldtem volna őket a jó anyjukba!". De mondtam neki, hogy az nem az én stílusom. Egyébként is karácsony van, a szeretet ünnepe :).
Egy valaki volt, aki még egy sms-re sem méltatott... Szerintem kitaláljátok... Tibiről van szó, természetesen... Ennyire haragban lennénk? El sem akarom hinni... Bár lehet, hogy nem tudott mit írni. Én mondjuk már egy sima Boldog Karácsonyt-nak is örültem volna...
Ja, még nem is mondtam. Gregortól egy szép festményszerű képet kaptam, hogy "otthonosabbnak érezzem a lakásomat". Édes, nem?:) Azt nem mondta, hogy melyik lakásra gondol, úgyhogy jött velem a kép... És kikerült a pesti lakomba. Gondoltam, ha visszamegyek, majd viszem, csak el ne felejtsem!
Amúgy nincs sok kedvem visszamenni Berlinbe. De már nem is akarok a pesti irodában dolgozni. Érlelődik bennem pár napja a gondolat, hogy felmondok. Új kihívásokra van szükségem. Annyi emlék, fájdalom köt Pesthez... Talán elköltözök... Mondjuk Budára!:)
Na, nem hülyülök. Valamit változtatnom kell az életemen, az biztos! Majd az új évben minden más lesz!:)


2010. december 31. szombat:

Ma este a Bayle's-ben partyzunk, mint régen! Magdi, Emili, Saci, Evi, Zsike, Karesz, Anna, Attila, Emma, tesóm, stb. Fergeteges lesz! A zenét persze az öcsém fogja szolgáltatni :).
Az új évben nem teszek fogadalmat. De volna egy nagy kívánságom:
TALÁLJAM MEG VÉGRE A BOLDOGSÁGOT EGY MEGFELELŐ PASI OLDALÁN!:)
Boldog új évet nektek is!:)))



Utoljára változtatva 04-11-2008 @ 07:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-11-2008 @ 07:36 pm)

Comment: Nagyon fergeteges,....tetszett,....!Nagyon jó!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-11-2008 @ 11:09 pm)

Comment: Azt a legnehezebb.:)))))))))) Nagyon jó! Puszillak!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 04-12-2008 @ 04:45 pm)

Comment: Örülök, hogy tetszett nektek! :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds