[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 337

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szerelmes Szívek- 20. rész
Ideje:: 04-13-2008 @ 04:05 pm

2011. január 1. vnap:

Húúúú! Hajnali 6-ig buliztunk egyhuzamban!:)) Régen volt már ilyen! Volt 1-2 ember, akit a padlóról szedtünk fel, de semmi gáz!:) Mindenki épségben hazajutott végül, és ez a lényeg!:)
Holnap már Pesten leszek. Emilivel együtt megyünk. Aztán irány Berlinbe...
Csomagolni. Végleg otthagyom Németországot. Már szóltam a főnöknek is, hogy felmondok. Nem volt boldog, de megértett. Mondta, hogy én tudom, mit akarok. Ő sajnálja, mert egy rendkívül jó munkaerőt veszít el, de ez az én életem... És igaza is van.
Gregor még nem tudja. Élőben akarom neki elmondani. Mindenesetre éreztettem vele, hogy nem kéjutazásra megyek németbe...
Emili szerint ez a legjobb, amit tehetek. Mindenféle szempontból. Emmával is beszélgettem erről.
- Kár, hogy Tibivel nem jött össze a dolog!
- Hát még én hogy bánom!
- Szerintem meg fog jönni az esze!
- Csak nehogy késő legyen!
- Szereted őt?
- Egyre jobban. De annál is jobban fáj őt látnom úgy, hogy tudom, nem lehetek az övé... Kikészülök teljesen...
- Gregor megértő lesz szerinted?
- Csak remélni tudom. Már emlegetett valami amerikai modellszerződést, szerintem ki fog utazni, és majd elfelejt... Nem volt nekünk közös jövőnk sose... Ezt szerintem ő is érezte, végig.
- Jaj, te nő! Bárcsak te is olyan boldog lennél, mint én! Képzeld el! Ezt te tudod meg először a családból: gyereket várok!
- Ez eszméletlen! - öleltem meg - Keresztanya leszek! - visítottam, majd könnyek szöktek a szemembe.
Boldogan mosolyogtunk össze...


2011. január 6. péntek:

Gregorral végleg vége. Leszerződteték Amerikába, valami nagy modellcégnél... Szomorúan váltunk el egymástól, de tudtuk, hogy így lesz jobb.
Ági vette át a leányvállalat vezetését. Hamarosan összeházasodnak Jonas-szal!:) Nekem kicsit
gyorsnak tűnik a dolog, de ők tudják!
Tibi és Szasza válását végül kimondták. A srác ennek ellenére eléggé ramaty állapotban van.
Sárival továbbra is tartom a kapcsolatot. Mesélte, hogy amikor megkapta a válási papírokat egy kicsit örült, de aztán megtudta, hogy felmondtam a cégnél, és újra búskomorságba burkolózott.
Én pedig mondtam, hogy nem tudok vele mit kezdeni. Ott volt a lehetősége! Nem egyszer! Visszatarthatott volna, amikor pakoltam, hogy megyek Berlinbe, de ő ehelyett nekem támadt! Én már nem tudok mit tenni!
Amúgy nagy terveim vannak. Úgy néz ki, hogy Emilivel közös rendezvény-szervező céget fogunk alapítani. Van elég tőkém hozzá, mivel mindig tettem félre egy kis pénzt egy külön számlára az évek során, Emili pedig végre megkapta a régi, Erikkel közös házuk és a kocsi értékének a felét.
Így már bele tudunk kezdeni a dologba. Amikor Berlinben szerveztem az irodát, elég sok tapasztalatot gyűjtöttem ilyen téren, úgyhogy szerintem a kezdés sikerülni fog!:)
Emilivel elég sokmindenben egyet értünk, úgyhogy nem lesz probléma. Régi álmom fog ezzel telejsülni...


2011. január 12. péntek:

A tervből végülis úgy néz ki, valóság lesz! Jelenleg ennél többet nem árulhatok el!:)
Most amúgy találkozgatok egy sráccal, aki nagyon aranyos, kedves, van humora, sármos... Csak öt évvel idősebb tőlem, szóval egész jó. Még nem tudom, hogy lesz-e valami belőle, majd kiderül. Most sok bizonytalan dolog van az életemben, képlékeny minden, de nem baj. Már látom a fényt az alagút végén!:)
Emili rendkívül lelkes, már ami a terveinket illeti. Végre olyannak látom, amilyen régen volt! És ez rendkívül jó érzés. Mindkettőnk életéből már csak egy boldog párkapcsolat hiányzik... Egyébként neki nem szimpi Dénes.
- Olyan elálló fülei vannak! - nyafogta valamelyik nap.
- Jajj, a külső nem minden!
- De amikor nevet, olyan, mintha nyerítene!
- Te miért akarsz lebeszélni róla?
- Mert nem hozzád való! Nem is hasonlítotok! Semmiben!
- Lehet, hogy pont ez a szép az egészben!
- Na, ja! Arról nem is beszélve...
- Miről? Ugye nem Tibivel akarsz nekem megint jönni? Szálljunk már le erről a témáról, mert így sosem tudom elfeljteni!
- Most sem én hoztam fel!
Na, itt majdnem hátast dobtam...
- Igazad van.
- Inkább Te nem tudsz túllépni rajta! Még mindig szereted, igaz?
- Igen. Sokat gondolok rá. Hiányzik. A közös ebédek, a nevetése, ahogy bejön az irodámba és megbeszéljük a napi dolgokat, a bulik... Minden! De van büszkeség bennem! Nem futok utána!
- Szerintem rá fog jönni, hogy mit vesztett.
- Ezt már nem először hallom tőled, mégsem történik semmi.
- Türelem! Csak légy türelmes, a jóra várni kell! És azt a ficsúrt a lónevetésével, elefántfüleivel és dzsungelszemöldökével együtt felejtsd el!
- Oké! - mondtam, de addigra már mindketten nevettünk.


2011. január 18. szerda:

És megtörtént, amire mindannyian számítottunk: Szasza telefonált, hogy a nyáron összeházasodnak Tomival! Azért a pofátlanságnak is van határa, de úgy látszik, ők ezt nem tudják...
- Tudtam, tudtam!- kiabálta Emili. Áthívtam őt a telefonhívás után.- Csak arra vártak, hogy
kimondják a válást!
- Igen, ezek szerint...
- Hívd fel Tibit! Tudnia kell róla!- követelte.
- Nem. Úgyis megtudja majd. Most... nekem már semmi közöm hozzá.
- Ne légy ilyen! Tudnia kell!!
- Majd meg is fogja tudni!! De nem tőlem.
- Makacs vagy, mint mindig!- csóválta a fejét barátnőm.
- Tudom. Az is lehet, hogy már őt is felhívta Szasza. Akkor meg tök fölöslegesen hivogatnám!
- Pedig jó lehetőség volna, hogy esetleg talizzatok, és megbeszéljétek a dolgokat...
- Nem. Ha akar, úgyis megtalál.
- Áh, jó, feladom! Inkább beszéljük meg, hogy holnap hová megyünk függönyt nézni!
- Minek nekünk függöny?-csodálkoztam el.
- Én úgy képzeltem el az irodát, hogy szép, fehér csipkefüggöny lesz az ablakokon...
- Én viszont arra gondoltam, hogy az az elhúzható-elfordítható reluxa lesz, sokkal jobb és mosni sem kell.
- Hmm... akkor vegyünk olyat! És szerinted tegyünk minden nap friss virágot a vázákba? Van egy
aranyos kis virágbolt a közelben, olyan kedves az eladó hölgy, és szerintem tök jó volna, ha minden nap friss virágillat lenne!
- Szuper ötlet!:)- lelkendeztem. Jó volt Emilivel tervezgetni, mindig sikerült kompromisszumot kötnünk a dolgokban. Még sok egyéb dolgunk is lesz ezen kívül, de szerintem egy hónap múlva már nyithatunk is!:)
Addig pedig ki kell alakítanunk némi kapcsolatot. Rengeteget kell telefonálnunk, meg szerveznünk, és sok hírdetést feladnunk, hogy nyitáskor csak úgy özönljenek a megbízók és ügyfelek:).


2011. január 31. kedd:

Alakulnak a dolgok... Az irodát végülis megvettük, de részletfizetéssel. Bár nem sokáig kell majd fizetni, főleg, ha beindulnak a dolgok!:)
Már megvan az egész kinézet... Szuper lesz!:)
Kb. ilyennek képzeltem el, meg is rendeltem a bútorokat:



És ilyen székekkel lesz:

Emili már most minden nap a virágoshoz jár. Kiderült, hogy van egy kedves unokaöccse a néninek...
Ki hinné?:) Tudtam én, hogy nem lesz Emili végleg leszbikus :P.
Megyek lassan, még annyi dolgunk van... Áthoztam amúgy a Harry Potteres plakátomat, kiegészült a Halál Ereklyéivel, meg a fotóval, amit Evitől kaptam :). Ezek az én irodámban lesznek. Emili irodájában nem lesz ennyi minden, ő kevéséb fanatikus, mint én :). Lehet, hogy a kisteknősömet is behozom ide, végülis már szinte többet vagyok itt, mint otthon :). És hangulatosabbá teszi a
helyet.



Utoljára változtatva 04-13-2008 @ 04:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-13-2008 @ 09:43 pm)

Comment: Annyira szeretem olvasni,..élet íze van,...és fordulatos.-----


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-13-2008 @ 11:56 pm)

Comment: Jaj, most megint egy új srác? Én Tibinek drukkolok!:))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 04-14-2008 @ 10:22 am)

Comment: Köszönöm szépen mindkettőtöknek! Drukkolni lehet Andi :P:))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds