[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 291
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 291


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Egy elgyötört lélek III. rész
Ideje:: 05-14-2008 @ 10:40 pm

Mikor először beszélgettem vele virtuálisan, egyből észrevette rossz lelkiállapotomat, pedig nem tettem, illetve mondtam semmi olyat, amiből rá lehetett volna jönni. Fel akart vidítani, persze nem ment. Megismerkedésünk után 2 héttel jött az ötlet, hogy talákozzunk, s most itt vagyunk. Mint ahogy lenne szokott, húztam-halasztottam a találkozást, kissé ódzkodtam tőle. Nem igazán volt szükségem ilyesfajta kapcsolatra.

Leültünk egy árnyékos helyre, a kiadós séta után, s pihegtünk. Körülöttünk mindenütt turisták voltak, akik vagy vásároltak, vagy szép lassan ballagtak egy kijelölt cél felé.

Eléggé levert voltam, s úgy gondoltam, hogy jobb lenne, ha vége lenne ennek a napnak, hisz sok jó úgyse fog velem történni. A srác körbenézegetett, s én addig rápillantottam hol így, hol úgy. Visszanézve, elkaptam a tekintetemet, hisz nem szerettem, ha valaki néz. Szánalmasnak, és balfácánnak éreztem magam ilyenkor. Próbáltam mosolyogni, s sokszor ment is, mégis erőltetett volt.

Azon gondolkodtam, hogy a fiú vajon mit gondol rólam, tetszem-e neki, vagy sem. Persze eszem ágában, sem volt megkérdezni tőle, annyira bátor azért nem voltam.

Csodák csodájára ő hozta fel a témát. Örömömre biztosított róla, hogy rosszabbra számított, így kellemesen csalódott. Persze ez engem egyáltalán nem töltött el boldogsággal. Egyre jobban éreztem, hogy ő nem a megfelelő pár a számomra.

Csaknem egy órányi pihegés után, megújult erővel vágtunk neki az erdőnek. Semmi kedvem nem volt felmenni, hisz meleg volt, és fáradt voltam.

Szakadt rólam a víz, mire felbaktattunk egy nem éppen kitaposott úton. Egyre jobban utáltam magam, mindazért, ami vagyok. Szégyelltem a pillanatot, mikor a srác a szemembe nézett.

Hosszú csend következett. A madarak csiripeltek, s ketten lihegése hallatszott csak.

Eléggé kimerült ő is, és én is.

Leültünk egy kidőlt fára, szorosan egymás mellé, s ő átkarolt. Jó érzés volt, de kínos.

Tudtam mit akar, de szégyelltem magam. Félénkebb voltam, mint valaha, bár kívülről nem ez látszott. Jó sokáig ültünk szorosan egymás mellett, s lassan közeledett az óra, mikor el kell majd válnunk egymástól.

Lassan – egymás kezét fogva - visszasétáltunk az állomásra, s egy padon ülve vártuk a vonat érkezését, ami pechemre 30 percet késett.

Szerettem volna, ha minél előbb vége lenne ennek a délutánnak hisz, fáradt is voltam, s elgyötört, hogy megint nem sikerült.

Az ember mindig érzi, ha valaki illik hozzá, s az én esetemben erre nem volt példa. Legalábbis ezen a napon nem.

Teljesen úgy viselkedtem, mint akit elégedettséggel tölt el a mai nap, s mosolyogtam akárhányszor rám nézett a srác. Ezzel becsaptam őt is, és magamat is.

Mikor elment a vonat, úgy éreztem valamit elvesztettem, ugyanakkor valamitől mégis megszabadultam.

Tudtam, ha tovább maradt volna ez a srác, tovább kellett volna mást játszanom, mint aki vagyok, s mivel nem szerettem volna megbántani, így teljesen kézenfekvőnek bizonyult ez a felállás.

Csalódott voltam, hogy ismét kudarcot vallottam, s eme érzéssel a szívemben ballagtam haza, miközben próbáltam feldolgozni a nap eseményeit.



Utoljára változtatva 05-17-2008 @ 03:44 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds