[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 194
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 196

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Elbeszélés I. rész
Ideje:: 05-18-2008 @ 12:46 pm

- Papa! Papa! Papa! – bömbölte a 10 éves kisfiú. Kezében rongylabdát tartott, és kérdőn pillantott körbe, apját keresve. Elindult a háztól, s hepehupás úton keresztül a fészerhez közelített, ahol egy nagy szénaboglya ásítozott. Kicsiny kezéből a labdát hirtelen kiejtve szaladt egyenesen a csűrbe, ahol a lovak, és tehenek helye volt. Körbenézve nem látott nagy mozgást; a tehenek bambám bámultak maguk elé, s csapkodták farkukkal a betévedő legyeket.

- Hol van a kanca? – kérdezte félhangosan a kisfiú, s kezét szeme elé téve lázas kutatásba kezdett, hátha meglátja a lovat. Lemondóan kisétált a fészerből, s közelben levő mezőnek vette az irányt, mondván hátha megtalálja a kancát, s vele együtt az apját is.

Közeledett július, s az égető hőség miatt muszáj volt szalmakalapot hordani, ezért visszaszaladt a házba, s az akasztófáról levéve aprócska kopott kalapját elindult a mező irányába. Útközben egy követ rugdosott, melyet az útszélen talált, s közbe mezei virágokat gyűjtött. Körös-körül egy árva lelket sem látott, s fáradságtól elgyötörten leült egy árnyékot adó fa alá.

Kocsizörgésre lett figyelmes, s hirtelen felállva elbújt, egy biztonságot adó fa mögé.

- Vajon ki lehet az? – elmélkedett magában!

A kocsi lassan jött egy ló hajtotta, s egy ismerős férfi, meg egy gyönyörű nő foglalt helyet rajta. A fiú kijött a fa mögül, és közelebb ment az úthoz, hogy jobban szemügyre vehesse az úton levőket. Szemében a felismerés fénye csillant meg.

- Apám! – mondta megkönnyebbült hangon! Hosszan nézte a zörgő kocsit, s szemét hunyorítgatva próbálta kitalálni, hogy ki volt az apja mellett ülő szőke asszony. Jó darabig állt a fa előtt, melyről az árnyék kezdett tovakúszni, s napsütés vette át helyét, mely a tarkóját égette. – Itt az ideje, hogy hazainduljak – gondolta magában a fiú.

Még egy percig néma maradt, s nem mozdult, majd nehézkes léptekkel megindult azon az úton, ahol az imént a lovaskocsi haladt el. Útközben a kék eget kémlelte melyen helyenként itt-ott felhőfoszlányok jelentek meg, és gondolatait a szőke asszonyra összpontosította.



Utoljára változtatva 05-18-2008 @ 12:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 05-18-2008 @ 02:35 pm)

Comment: Megyek a következőhöz.:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-18-2008 @ 02:37 pm)

Comment: Olvaslak...:))))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 05-18-2008 @ 03:23 pm)

Comment: Érdekes, megyek a folytatáshoz!...Puszillak: lyza


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds