[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 178
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 179

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Elbeszélés II. rész
Ideje:: 05-18-2008 @ 12:47 pm

A fiú homlokán izzadságcseppek gyöngyöztek, s apró kezével letörölte ezeket; Lassan közeledett a házhoz, mely ezen a vidéken az egyetlen volt; a legközelebb város is 30 km-re volt innen, éppen ezért csodálkozott, hogy apjával egy asszony jött.

Az égre tekintett, s emlékeiben kutakodott. Mikor az anyja még élt, mindig hosszas sétákat tettek erre, s titkaikat osztották meg egymással. Apja sose tartott velük, hisz egész álló nap keményen dolgozott a közelben levő szántóföldön, s az állatok gondozását is neki kellett vállalni, mivel a fiú anyja állandóan betegeskedett, s nem tudott segíteni a ház körüli munkákba!

Anyja halála után, mely idén lesz lassan 2 esztendeje apjával már nem volt meg az a bensőséges viszony, mint amit anyja jelenlétében tapasztalt. A fiú nem értette, hogy apja miért olyan mogorva mindig, s ezért hagyta is, nem ostromolta gyermeki kérdéseivel.

Emlékeiből fölocsúdva jött rá, hogy elérte házuk bejáratát, s még mielőtt bement volna körültekintve ellenőrizte, hogy apja nem tartózkodik-e a közelben. Már épp nyitni akarta az ajtót, mikor belülről női hangra lett figyelmes.

- Biztos az a szőke szépasszony – gondolta magában!

Szalmakalapja fején volt, még mindig, s hogy ne képzeljék illetlennek, mielőtt belépett volna levette, s háta mögé dugta a széles karimájú kalapot.

Betoppanva, a bentlevők megrezzentek, s mintha misem történt volna folytatták tovább a beszélgetés. Bár a fiú nem tudta, de nem is érdekelte miről beszélnek, érdeklődő tekintettel bámulta apját, és a nőt is. Rájuk tapadó pillantását érezve, elhallgattak, s formaságokba kezdtek.

- Ki ez a hölgy? – kérdezte tág szemmel a fiú!

- Az anyukád! – válaszolta határozottan az apja.

Az egészből semmit sem értve, szemét hol az egyikre, hol a másikra szegezte. Az én anyukám – gondolta magában – a mennyben van, s szemében apró könnycseppek zápora kezdtek kialakulni.

- Nekem nem kell más anyuka, csak a sajátom – fakadt ki!

A fiú hallgatott, s próbálta feldolgozni, az imént lejátszódott jelenetet. Szívébe nyilalt az érzés, melyet anyja elvesztésekor élt át s egyszerre magányosabbnak érezte magát, mint valaha. Úgy érezte apja elárulta; Nem tudná elviselni, ha egy másik asszonyt kellene mamának szólítania, az anyja helyet! Bár az apa egyáltalán nem értett egyet a fiával, s nem is kérte ki véleményét, úgy érezte, nem hibázott mikor idehozta a hamvas szőke hajú asszonyt! Előbb-utóbb úgyis megtudod az igazságot – gondolta magában az apja!

Az asszony törte meg a csendet, s bár egy sóhajtásnál nem csinált egyebet, érezhető volt, hogy lelke mélyén szeretne minél előbb kikerülni ebből a kínos helyzetből.

Elindult az ajtó felé, de mielőtt kilépett volna, megtorpant!

- Hova mehetne? – kérdezte magában! Hátrafordult, s kérdőn tekintett a férfira, aki érezve az asszony zavarát, betessékelte az ajtóhoz közeli nagyszobába. A fiú csalódottan nézte, ahogy az asszony, s apja bemennek a szobába. Keserűséget érzett szíve mélyén.

Halk beszélgetést, és zörejeket halott bentről.

A fiú nem akart tudni semmiről, csalódott volt, s kétségbeesett, hisz nem akarta, hogy az asszony itt maradjon, hisz anyja halála óta, nő nem fordult meg ebben a házban!

Az ajtó felé közelített, s úgy gondolta jobban teszi, ha ma éjjel a csűrben alszik!



Utoljára változtatva 05-18-2008 @ 12:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 05-18-2008 @ 02:37 pm)

Comment: Kiváncsi vagyok, hogyan tovább.:))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-18-2008 @ 02:41 pm)

Comment: Nagyon bunkó módon közölte fiával a hírt az apa. Ilyen apát nem is neveznék apának. Meglátjuk, hogyan tovább...:))))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 05-18-2008 @ 03:27 pm)

Comment: Nem elfogadható, ahogy az apa megsértette a fiú érzéseit!...Így már eleve nem fogadja jószívvel a mostohát!...Várom a folytatást!...Puszillak: lyza


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds