[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 80
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 81

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ha az éjszaka megölel
Ideje:: 07-27-2004 @ 10:10 pm

A nő a terem közepén ült. Tartásából fenséges magabiztosság sugárzott. Igényes eleganciáról árulkodó ruháinak redői között buja ívű trónszék volt kivehető. A maga földöntúli fennköltségével már szinte feszéjező volt, ugyanakkor hívogató. Zavart tépelődést keltett a lányban, aki bárhogy is állta a nő merev tekintetét, magában nem tudta hová tenni. A rá meredő hideg szemekben való kutatása meddő maradt. Aggályai támadtak. Ez a nő kívülről a teremtés művészetébe öntött szépség volt, de belülről teljesen üresnek érezte. Minél tovább csüngött tekintete a szürke szemek mélytavú világában, annál inkább botladozott benne az öntudat, s minél erősebb nyugtalanság hatalmasodott el rajta. Váratlanul a nő megszólalt, csengő, falakig burjánzó hangján: "Ne félj kedves! Fölösleges. Úgy sem ér semmit." szavaival a lányban alakot öltött a rettegés. A nő kissé felhúzta szemöldökét, majd lágyan megkérdezte:"Megijesztelek?...Egészen beleborzongsz a szavaimba. Ide érzem a félelmedet. Bennem dobog a szíved" pillanatnyi szünetet tartott, és úgy viselkedett mint, aki a lány elméjébe akar betekinteni. A lány hiába hunyta be szemét, magán érezte a nő kutató szemeit. "Gondoltál már valaha arra, hogy vannak lények, kiket vonz a félelmed? Nekik a véred táplálék, a sikolyod pedig gyönyörű ének... " a nő szavai  egyre eszelősebben visszhangoztak a lány fejében, kinek vonásain meztelen riadalom cikázott át. "Jaj, látnod kéne az arcodat" kuncogott fel a nő. Titkon derült, mint egy rossz gyerek saját csínytevésén. Folytatta és hangjából érződött, hogy jót mulat a játékán: "Átsuhant a fejedben Drakula és a többi vámpír meséje. Elárulom Neked, hogy a mesék nagy része, nem csak kósza mendemonda. Létezésünk a legnagyobb misztériumok egyike, hiszen itt ül egy előtted" jelentőségteljesen letekintett a lányra "Gyere közelebb és beavatlak ebbe a titokba" kitárta karját. Ruhájának ráncai átrendeződtek "Gyere, gyere nyugodtan! Ne rémülj meg a trónszék ridegségétől. Csacska önámítás. Hiúságunk utolsó mencsvára. Mert, bár mi vagyunk a hatalom birtokosai, nem juttathatjuk ezt kifejezésre, mindössze tiszteletet követelő pompába öntjük, mely azon kiváltságosok előtt nyílik meg, kiknek megadatott, hogy bebocsátást nyerjenek birodalmunkba. Hírül vinni, pedig csak azoknak állna módjában, kiket az a szerencse is érne, hogy élve távozhatnának" szünetet tartott. Úgy tűnt, a csöndet figyeli "Már most nagyon gyorsan ver a szíved. Nyugodj meg kedves, különben elég nehéz lesz uralkodnom magamon." a lány remegett, mégis teste fellázadt természetes rettegése ellen és engedett a nő hívásának. Amikor megfogta a nő kezét, az magához vonta és így folytatta: "Kár azon aggódni, amin már úgysem változtathatsz. Minden létezés ára a halál. Jelen esetben a Te halálod. Jobban teszed, ha nem húzódsz el. A félelmed szaga csak megrészegít, és még a végén elhatalmasodna rajtam a vadállat. Az meg ugyebár igen kellemetlen következményekkel járna." erre sejtelmes kis mosoly rebbent meg a nő arcán. Közben lassan, szinte észrevétlenül közelebb hajolt a lányhoz. Kitátotta ajkait, amiből hegyes szemfogak tűntek elő. A lányból könnyek törtek fel. Zokogás rázta meg a vállát, de egyébiránt nem mozdult. Tagjai elnehezedtek. Nem engedelmeskedtek akaratának. A nő elérte a lány puha nyakát és bőrébe vájt. A kapkodás vagy a sietség legkisebb jele nélkül, mégis leplezetlen mohósággal szívni kezdte vérét, mígnem a lányból elfogyott az erő, és sírása elhalt. Ernyedten, de még élve dőlt a trón kartámlájának. A nő visszahúzódott helyére és ráérősen megvágta alsó karját. Oly' lassan emelte fel másik kezét, villantotta ki körmét és nyesett csuklójára vérzésnek induló sebet, mintha élvezni akarná a pillanatot, amit átitatott a lány haldokló zihálása. "Íme a legfontosabb lecke fajtánkról" mondta "Vér  és éhség vagyunk" azzal a leány felé nyújtotta karját. Az erőtlenül utána kapott. Habozott kissé, de élni akarása erősebb volt undoránál. Ivott, és melegség kúszott végig a halálban megfagyott erein. Az erő átjárta tagjait. Aztán a nő elhúzta tőle, majd hanyagul a karfára támasztotta kezét. Jéghideg tekintete elmerengett azon, ahogy egy-egy vércsepp kanyarogva lefolyt önnön tenyerén, majd hosszú, finom ujja hegyéről a padlóra esett. Földet érésük nyomán furcsán hangosnak tetsző koppanások töltötték meg a hatalmas termet. A lány lehajtott fejjel térdepelt azelőtt, aki elvette az életét és vérével együtt sötétségbe burkolózó halhatatlansággal ajándékozta meg. Még szaggatottan rángatózott, amikor előre hullott haja mögül tekintetét a nő sebére vetette. A vörös vágás, amiből az imént ivott, már nem csúfította a tökéletes, sápadt bőrt. Egyszerűen felszívódott. Ekkor vette észre, hogy a koppanások megszűntek. Ezzel egy időben puha ujjakat érzett az álla alatt és a nő másik keze gyengéden felhúzta fejét. Így a lány haja hátracsúszott, és láthatóvá vált átalakult arca. Vonásaiból eltűntek a halandók mulandóságai, a szeme csillogott, tétova, ideges, áldozatra leső fénnyel. Gyönyörű volt és kegyetlen. Szája sarkában maradt egy kis vér. A nő mutató ujjával megtisztította, majd saját éhségét újfent csitítva lenyalta  ujjáról. Aztán megsimogatta a lány fejét, eligazította tincseit. Precíz gondoskodással viseltetett gyermeke iránt. Végül, mikor minden tökéletesnek bizonyult, megszólalt: "Az éjszaka megölelt. Ezen túl száműzött leszel. Nem ad majd otthont, csak a sötétség. Árnyék vagy csupán" majd elmosolyodott és hozzá fűzte "Uralkodó árnyék."



Utoljára változtatva 07-28-2004 @ 12:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: jarmila
(Ideje: 07-27-2004 @ 10:24 pm)

Comment: Nos, elkészült a bemutatkozó mű, lássuk, hogy fogadjátok (mint említettem igen csak elvont stílusban írok). Igaz, késtem egy kicsit vele, de még így sem találtam olyan képet hozzá, mint amit megálmodtam. (Ha rábukkanok valahol, be fogom rakni.) Nem is a megalkotása volt nehéz, inkább a körülmények játszottak ellenem. Az utolsó pillanatban például, nem akata elfogadni a net, és a fullextra barátságos tagjainak segítségét vettem igénybe. (Köszönöm Kerlac és Adminisztaror kedvességét)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 07-27-2004 @ 11:18 pm)

Comment: Jarmila! Nagyon érdekfeszítő volt olvasni az írásod. A stílusod kifinomult, a láttató ereje zseniális, és nagyszerű képeket festesz. Maga a történet megdöbbentő és hátborzongató, de épp a rendkívülisége miatt olyan jó. Remélem, olvashatunk még itt tőled sokat.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 07-28-2004 @ 10:10 am)

Comment: Jó stílus, érzékletes leírások. A tartalom borzasztó. Remélem, lesz más is!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-28-2004 @ 07:35 pm)

Comment: Huhh! Nem rossz, de nem olvasom el mégegyszer az biztos!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds