[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 82
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 82


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kedves Barátom! (levél valakinek)
Ideje:: 06-28-2008 @ 02:27 pm

Kedves Barátom! 

Újra átolvastam korábbi leveleidet. Így most már, hogy kissé távolodunk egymástól az időben néhány érdekes szempontot is látok. Mintha hátrébb állnánk egy kiállítóteremben a képek szemlélésekor, egészen másképp látszik, ahogy az apróbb mozaikokból összeáll a KÉP, amint az összeáll valamennyiünkről – így hát Rólad is.   
    Kedves Barátom, sokat tanultam Tőled, mondhatnám inkább, hogy okultam. Főleg abban a tekintetben, hogyan nem szabad életet vezetni, mikor másokért is felelősek vagyunk már. Okultam, hiszen számtalan alkalommal elhittem olyan mondataid és állításaid, amelyekről utólag bebizonyosodott Téged illetően, hogy nem voltak igazak, pontosabban igazságtartalmuk csekélyebb volt, mint a nem-igazságok.  
    Lehet persze így is élni, hiszen az ember az életet minden reggel „újrakezdi” és a korábbi igaztalan dolgok egyhamar elhalványulnak az újak fényében, és az isteni megbocsátás úgyis mindent megold, tehát le lehet nullázni a gépet, és újraindítani. Akárhányszor. Akárhányszor? 
    Az indulat, a harag rossz tanácsadó. Ami a személyiségeden átsüt, az a levelekben az egy-két-három felkiáltójel szinte minden mondat mögött. Ezek már nem állítások, hanem javarészt felkiáltások, felszólítások, vegyesen. (!!!) Mit ér a három felkiáltójel, ha ELŐTTE nincsen tartalom, vajon mit?
    Azt el kell ismernem, hogy valamihez zseniálisan értesz, és ebben az évek során magas szintre fejlesztetted tudásodat. Lehet, hogy ezt oktatják valamilyen marketing-tanfolyamon, de az is lehet, hogy ez veleszületett sajátság, az általam csak „önfényezésnek” nevezett tevékenység, amit sokan népiesen szólva bizony jól „megettek” Tőled – sőt megeszik még most is.
    Az egészben az a legszebb, hogy igazi tartalom kevés van a fények túloldalán,   tehát az egész egy jól megépített Patyomkin-fal, ami mögött bizony csak lézengenek az építőelemek, úgyis mint: emberi tartás, igazmondás, tudás, elmélyült ismeretek, intelligencia, türelem, és mások megbecsülése, tisztelete. Ezek kissé elhomályosulva toporognak, és várják, hogy sorsuk jobbra forduljon Nálad. Egyszer talán fog is…
    Az élet hosszú távon úgy zajlik, hogy amit egyik kézzel adott, a másikkal bizony elveszi – persze nem azonnal, hanem majd EGYSZER, amikor nem is számítunk rá. Egy váratlan pillanatban megvilágosul majd, hogy lehettél volna őszinte – Magadhoz, amikor reggel belenézel a tükörbe, és egy kicsit hosszabban, mint amikor csak borotválkozni készülsz. Megvilágosul az is, hogy nem kellett volna másokat manipulálni, mégpedig illetlen módon féligazságokkal, amelyeknek persze nem is lehet utánajárni.       
    Kedves Barátom, kívánom mindazonáltal, hogy az Élet és a Sors kíméljen meg a nehéz pillanatoktól, évektől, élményektől. Sajnos nem fog, de ezt nem én akarom, hiszen ennyire nem lehetek gonosz, még akkor sem, ha a felszínen ez úgy tűnik most.
    Mindenki előbb-utóbb olyan lesz, mint a szülei, hiszen a gének üzenete életünk legerősebb sors-alakítója, akár elfogadjuk – akár kapálózunk ellene. Ne tedd, hiszen már most apád vonásait látni rajtad, ne küzdj ellene, békélj meg vele.
    Szeresd, tiszteld és becsüld meg azokat, akik körülvesznek szeretettel, szerelemmel, és felnéznek Rád. Építs – és ne rombolj. Nem éri meg, sohasem.

üdvözlettel:
A krónikás



Utoljára változtatva 06-28-2008 @ 02:32 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 06-28-2008 @ 03:02 pm)

Comment: Nagyon jó írás!...Igazi, szeretettel oktató!...Kifinomult, izlésesen tálalt...Gratulálok!...Szeretettel: Lyza


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds