[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 111
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 111


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A szerelem?
Ideje:: 10-29-2008 @ 08:23 pm

Éjszakai nap telten ragyogott a sötét és végtelen égbolton. Romantikus, érzéki sugara félelmetes volt tán más számára.
Mindenütt hallatszott a nyugodt csend, ami szuszogva ölelt körül mindent; a fák lombjaiban a madarakat, s lent a mélyben a földi állatokat.
Hirtelen jött egy titokzatos lovag, nem tudta senki: ki vagy mi az? A lovag vidám volt és szenvedélyes, felrázta az erdőt és benne a népet.
Megmozgatta a fák lombjait, leveleit, megborzongatta az állatok kicsinyeit. Az erdőt és mezőt bejárta, ám nem lelt sehol egy barátra.
Magányos dühében hűen megfogadta, ezt az erdőt szeretni nem fogja soha; elhatározása könnyeket csalt szemébe, s eláztatta az erdőt saját keserűségébe.
A düh, mely a lovagot betöltötte nem harag volt, hisz az erdőt kedvelte... kedvelte, bár bevallani nem merte, hisz érzéseit szörnyen szégyellte.
Ez a tudat még jobban felbőszítette, s ha lehet szenvedélyesebbé tette. Az égből szikrázó átkokat szórt az erdőt ezzel felébresztve a kábulatból.
A csodaszép fenyősor felismerte, a lovag teljesen mássá tette. Az állatok, s a fák nem féltek már, így a lovag is elcsendesült hát.
Befejezte az ijesztő ágak dobálását, s nem borzolta tovább a fák koronáját. Nem volt már magányos, voltak barátai, ezért úgy döntött nincs értelme maradni.
Egy napon az erdő hiába kereste, a lovag eltűnt egy csodálatos este. Egyetlen szó nélkül, mint tolvaj ment el, egy szót sem váltott fákkal, levelekkel.
Oly gyorsan, hirtelen lett köddé, mint mikor az erdőbe betért. Az erdő szörnyen magányos lett, mint a lovag mikor megérkezett.


Utoljára változtatva 11-01-2008 @ 08:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: varga80
(Ideje: 10-29-2008 @ 08:39 pm)

Comment: Csodálatos este nem tünnek el lovagok!?, szia!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-29-2008 @ 08:58 pm)

Comment: Kis mesédet olvasva, néha ellentmondásokat éreztem. Szépen fogalmaztál, de több helyen egyik mondat érthetetlenné tette a másikat. Talán mint egy álom, olyan az írás, mert az álmokban szoktak az események így csapongani. Az olvasó könnyebben boldogulna, ha megszerkesztenéd a szöveget. A soremelés, ha Internet Explorellel vagy belépve, a shift gomb nyomva tartása mellett egy enter. Ha más böngészővel vagy, akkor neked kell beírni a html kódokat oda ahol soremelést szeretnél. Ebben az esetben a sor végét a kisebb-nagyobb jel közé írt BR jelenti. Tudok ebben segíteni, ha neked nem sikerül. Lépj be szerkesztéssel, és egy / jellel jelöld meg, hol szeretnél soremelést. Én beleszerkesztem neked, hogy lásd hogyan kell.


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 10-30-2008 @ 08:09 am)

Comment: Szia! Elolvastam a mesét és számomra is kérdőjel. Ha szerelem, akkor ez milyen szerelem? Írjál tovább, mert érdekes gondolataid vannak.


Hozzászóló: Masie
(Ideje: 10-30-2008 @ 09:58 pm)

Comment: Köszönöm a hozzászólásokat! Bizonyára észrevettétek, hogy új vagyok itt, ezért nem is értem, hogy miért változott meg szegény versem külseje...:/ Bármilyen segítséget szívesen fogadok, ami kicsi fényt emel sötét elmémben! Egyébként Mozillát használok. Azért írtam meg ilyennek a verset, mert ilyennek érzem a szerelmet. Hol van és akkor átjárja minden egyes porcikád, hol pedig eltűnik, de tudod, hogy benned marad, csak épp nem olyan látványos, mint máskor. Remélem értetek! Ölelek mindenkit: Masie


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds