[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 303
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 303


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ne játssz velem! 13. rész
Ideje:: 11-16-2008 @ 07:39 pm

- Köszönöm. Öh, igen. Jaj, akkor már nem érünk rá... Persze, megnézem a naptáramat! Igen, az jó lesz! - magyaráztam a telefonban. Megjelent első albumunk végre, és azóta egyfolytában cseng a mobilunk. Mivel nincs menedzserünk, magunk intézzük egy határidőnapló segítségével a dolgokat. Fellépések, interjúk, tévében és rádióban való szereplések... A következő egy hónapunk már le van foglalva. Hétvégén például 6 fellépésünk lesz, és még Szlovákiába is meghívtak minket.
Az album sikerén felbuzdulva megírtuk a Farewell song-ot, vagyis a Búcsúdal angol verzióját.

We dreamed from a love, from a contact, peace, children,
We believed in the fact that he is eternally on all of them, we dreamed about endless one!
But the dreams end once, we wake up,
And somebody else was not waiting, only the reality, our destiny!

We were daydreaming back long, because the reality hurt,
We suffered because the world hurt us,
We were crying because of the pain, we waited for his end,
When all suffering is over then!

Our dreams ended when it was dawning the dawn,
We believed in the fact that the evening comes with a triumph,
But an empty bed was waiting always after all in the morning,
And our tears on the pillow!

Refrain:
We say goodbye to the bad,
We believe that everything was over,
We say goodbye, we step out of the door,
We attain anything already now!

Caught all ends in the act of a day,
Miscarriage, infidelity, slaps,
The pain goes by slowly, but the wound remains forever!
All false words make an impression on our heart!
We are set up after all, and we go on on our road,
A happy life waits for us, on a new dawn!


Refrain





A fájdalom szó helyett a rossz-at kellett használnunk, mert így jött ki a rím :). A maxit elküldtük Amerikába, most várjuk a visszajelzéseket. Egyenlőre örülünk az itteni sikereknek is. De nem szeretnénk leragadni. Az Érezd a szív szavát is felénekeltük angolul, rákerült az angol maxinkra. Csupa biztatást kaptunk egyébként. A közönség jól fogadott minket.
- Elképesztő! Nem gondoltam volna, hogy egy terápiaként írt dalból ez alakulhat ki! - mondta Kari. Éppen a Viva tévéhez igyekeztünk egy élő műsorban interjút adni.
- Szerinted én hittem volna? Hát, nagyon nem! Az külön plusz, hogy már a környező országokban is ismernek és szeretnek minket. Képzeld, felhívtak Bécsből!
- Nem is mondtad! Mikor? És miért?
- Szeretnék, ha németül is énekelnénk, mert akkor kiadják ott a maxinkat! És ha jó lesz a fogadtatás, mehetünk koncertezni! De már Hamburgból is hívtak. Csak velük nem tudok megegyezni egyszerűen. Nem értik meg, hogy kb. egy hónapig még pisilni is alig lesz időnk. Azonnal tárgyalásokat akarnak. Annyi, hogy nem várják el, hogy németül énekeljünk.
- Nekem már az angol is eléggé megerőltető. Még most sem tudom kívülről a szöveget! Súgógépet kell alkalmaznunk. - nevetett Kari, de közben komolyan így volt. Nekem sem volt egyszerű megtanulni. Talán a refrén ment a legkönnyebben. Ami érthető, mert annak van a legegyszerűbb szövege :). Hamarosan megérkeztünk a Vivába. Aznap Ada volt a műsorvezető.

- Megérkezett hát közénk a Crazy, vagyis Kari és Rita. Hogyan is indult a karrieretek? - kérdezte.
- Kari és én nagyobb szakításon voltunk túl. Több éves kapcsolatot kellett elfelejtenünk. Kitaláltam, hogy írjuk ki magunkból a fájdalmat, így született a Búcsúdal. Írtunk hozzá számítógépen zenét, és énekelgettünk. Aztán felvettük a kapcsolatot Zsoltival, de ő átvert minket. - meséltem.
Aztán elmondtuk, mi történt, mi volt a tárgyaláson, hogy kik álltak mellénk. Hogyan forgattuk az első klipünket, mi lesz a következő.
- Hallom, utaztok a napokban Bécsbe. - kezdte Ada.
- Így van. Felkértek minket, hogy énekeljük el németül a Farewell song-ot, vagyis Verabschiedung-ot. Mindig kicsit igazodnunk kell az adott nyelv sajátosságaihoz. - mosolyogtam, mivel a német cím magyarul búcsúzást jelent. - Ha megjelenik a maxi és jó a fogadtatása, ausztriai turnéra indulunk.
- Hihetetlen a ti siker töténetetek. Szinte a semmiből tűntetek elő, és máris keresnek titeket külföldön is. Nem nehéz feldolgozni ezt?
- Könnyűnek éppen nem mondható. Ahogy idefelé a kocsiban Rita is mondta, arra is nehéz időt szakítanunk, hogy a mosdóba kimenjünk. - mondta Kari. - Hiába jártunk úgymond sztárokkal, az egészen más volt, mint magunknak átélni a sikert.
- Igyekszünk azért odafigyelni magunkra. Az biztos, hogy hétfőn kimegyünk a telkünkre, és 2-3 napig elő sem bújunk. Különben nem bírnánk ki a következő hétvégét. Ugyanis akkor megyünk Szlovákiába, Romániába és Ausztriába is. - egészítettem ki Kari szavait.
- Megjelent a Búcsúdal angol verziója, amit kiküldtetek Amerikába. Mire számítotok?
- Nem tervezünk semmit sem előre. Izgulunk a fogadtatás miatt, et egyértelmű. Ez egy nagyon személyes dal, kicsit érzékenyen érintene bennünket, ha lehúznák. Majd meglátjuk, hogy mi lesz! - mondtam. Még beszéltünk pár szót az albumról, majd természetesen szóba került a magánélet is.
- Nem, nincsen senkink. Időnk sem volna új kapcsolatra. - mondta Kari.
- Én nem is akarok senkit. Jobb így. - hangsúlyoztam.
- Felénekelted Attilával az Érezd a szív szavát című dalt. Ti régebben jártatok. A közös éneklés nem hozott titeket közelebb egymáshoz? - próbált vájkálni Ada. Komor lettem.
- Nem. Egyértelműen, nem. Olyan csúnyán hagyott ot, hogy nem vagyok képes megbocsájtani.
- Azt hallottam, elvesztetted közös ikreiteket.
- Jó füled van. - próbáltam viccelődni. - Igen, így van. Elütött egy motoros, és elvetéltem. Majd kiderült, hogy nem is lehet többé gyerekem.
- De ezt elhallgattad a párod előtt.
- El akartam mondani, amikor már nem olyan nagy a fájdalom. Épp elég volt elveszíteni két gyermeket.
- Én csak elképzelni tudom, milyen rettenetes lehet. A fiaim nélkül nem tudnék élni sem már. - mondta együttérzően Ada. - A szomorú dolgok után, most nézzük meg a Crazy klipjét!:)
Leadták a klipünket, játszottunk egyet a chatesekkel, majd jöttünk haza.
Az otthoni telefon üzenetrögzítője villogott. Bekapcsoltam.
- Önnek két új üzenete van. Bíííííííííp!



Utoljára változtatva 11-16-2008 @ 07:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 11-18-2008 @ 11:24 pm)

Comment: NNa jellemző! Pont a legjobb résznél hagyod abba!:))))))))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 11-19-2008 @ 09:37 pm)

Comment: Kell egy kis izgalom is azért!:)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds