[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 330
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 331

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kezed kezemben halandó remegés
Ideje:: 11-25-2008 @ 12:57 am

Rátok nézek mind, s látom a lelketekben rothadó szerelmeket. Talán halkabban söpörném arrébb az álmaitokat a csatornába. Egyszerű lehetne világomból csemegézni a nyomorúságot és lassú imákat mormolni a szekrényből. Hol van már a világ üszkös lábára lábára tekeredő telefoncsörgés a tegnapelőttből, csak reszketeg liliomok ruhái közt hajoltok le leveleimért. Rengeteg fordúl arrébb a magány és nagyot sóhajt a Duna derékba tört partja. Nem tudom kik vagytok már, örvényekben bukkannak fel a dobókockák és utolszor még hármast vigyorognak a homlokotokra. Könnyeket sír fel a táncom és összeremegek a hidakkal. Villamost látok még vitorlának feszülni, elhagyott emlékeket húz maga után a körúton. Lábnyomában pestis kap levegőért, összecsókolózik hát a sínekkel és csak rátok nézek mind, félelemből tán csomót kötök a cigarettámra, majd arrébb szálok egy melegebb univerzum felé.
Halványabb ragyogással hulltak alá az autók fényei, összetekeredtek a lámpaoszlopok, a virágos ládák fiókákat dobáltak és a kihalt utcákon keringőre keltem egy elsóhajtott dallal kézenfogva. Kékre fagyott szememből álmosan tekintett ki a halál. Az ajtó alá rugdalt boldogságon átgázolt a nyikorgás, de még mindig itt vagyok. És álmodok. Hangosan a csendben. Táskába bújt vágyaitokon olykor megugrik a zipzár. Hát kit érdekel. Csak feslett hajatok megől néztek rám szüntelen. Tükörbe fordult az arcotok, s magatokat látjátok bennem, hulló levelekben, száradó könnyek redőin. Hiába való volna nézni, ahogy megöregszem. Nem szólok semmit, várom a részeg vonatokat a föld alatt. Köröket rajzolok és télbe fordúl az ősz, hát hová lett a szépség csuklótok elroppant sikításából. Térdhajlatomban felüti fejét a kolera, rekedten álltok önmagatok melegében, nyomomban kihúnynak a skarabeuszok is a hajatokban. Kezed kezemben halandó remegés, ahogy összeszorít még egy hegedűhúrt. Néha még mosolygok a sarokban és nézem az inged gallérjában megbúvó csíkokat. Nem érzem az ízeket, hazúd csókod elhalványul az ópiumgőzben. Csendben várom a hajnalt a holnaputánban, tudom, hogy ismét reátok nézek mind és mégegyszer meghalok. Hát mit érdekel az engem. Válladon álmodok ma utolszor, húnyt szemekkel számolom a szívdobbanásaidat és tudom, hogy egy pillanatig még boldog leszel, mikor magadra maradsz. De már érzem a szelet, ahogy kopog a ráncaimon és mezítlábam remegve a romlásba fúródik. Kihúnynak a tengerek, elmúlik karjaitokból a gravitáció, s mindenki részeg eufóriában emelkedik az elszökő levegőben. Utolsót sóhajt még a nap, s szívében megszakad a hidegfúzió. Nincs menekvés a tűsarkak koppanása elől, dobhártyámba égve kísér a végtelenség felé. Nem lesz több fáj, nem lesz több szép, nem lesz többé semmi sem.


Utoljára változtatva 11-25-2008 @ 01:05 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 11-25-2008 @ 06:08 am)

Comment: Érdekes, néha szerintem céltalanul egymásbafonódó képek, csaőongó gondolatok. üdv. Józsi


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 11-25-2008 @ 03:45 pm)

Comment: Különleges ez is. Nekem nagyon tetszik!:)


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 11-27-2008 @ 11:39 am)

Comment: Ezt is szeretem.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds