[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 254


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hópihemese
-: taci
Ideje:: 12-23-2008 @ 12:37 pm

Elindultam örömöt vinni a fáknak, állatoknak, embereknek. Kedves mosolyt, nagy csodálkozást. Amikor útra keltem még derengett. Álmosan engedtem el hótakarómat és nyújtóztam. Szóltam Pihécskének meg Csillagnak, tartsanak velem. Boldogan jöttek. Az új kalandok csábítóak! Beleszimatoltam a levegõbe. Frissen duruzsolt körülöttünk. Pihécske kissé virgonc, elröppent mellõlünk. Azt mondta, õ pajkos kisfiúra szeretne leszállni. Csillag faágat választott. Én ablak párkányára vágytam, mert azt mondták, ott megnézhetem tükörképemet. A legszebb ruhámat vettem fel. Olyan mint egy csipketerítõ. Miközben suhantunk a mélybe, arról beszélgettünk, milyenek az emberek. Azt hallottuk, néha szomorúak. De õket is fel lehet vidítani piruettel. Mások meg kacagósak és hógolyóval labdáznak. Akár így, akár úgy, meglesem õket az ablakon át. Szálltunk, közeledtünk, még nem tudtuk, hová tesz le minket Szélapó. Megláttuk a házakat, kerteket. Szép, fehér volt a táj, csillogott rajta a derengõ fény. Vígan hintáztunk kicsit, gling-glang, gling-glang, aztán ujjongva repdestünk, ling-leng, ling-leng. Közben köszöntött a lusta reggel és megmutatta erõtlen fényét. Elénekeltük neki ezt a hópihe dalt: A levegõben úszik három pici pont. Mind a három ici-pici kis poronty. Szélapó tanítja, suhanj ahogy tudsz. De vigyázz, ha a kéménybe jutsz. Táncoltunk is hozzá Szélapó jóvoltából. Alig vettük észre, amikor a nagyvilág feltárult elõttünk. Néztük, néztük a bojtos sapkákat, a faragott kapukat, a száguldó autókat. Juhéj!!! Kergetõzni kezdtünk. Majdnem nekiütõdtünk egy takaros ház tetejének. Ám Szélapó tovább terelt bennünket. Nem sokkal utána elengedett. s mi búcsút intettünk. Pihécske egy kiskutya óljára szállt, Csillag morcos ember bajszára, én meg egy kislány kesztyûjére. A lányka rám nézett, megcsodálta csipkéimet és felkacagott. Akkor jöttem rá, mindegy, hová sodor a szél, az a fontos, hogy derûssé tudjunk tenni másokat.



Utoljára változtatva 12-23-2008 @ 12:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: taci
(Ideje: 12-23-2008 @ 12:45 pm)

Comment: Ezzel a mesével kívánok békés, vidám ünnepeket minden kedves olvasónak és a Fullextra íróinak, szerkesztőinek! Kívánom, hogy legyetek nagyon boldogok!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 12-23-2008 @ 02:40 pm)

Comment: Csak szálljon az a hópihécske a gondolatok útján és mindig olyan emberekre hulljon, akik látják a csillogását. Szeretettel ölellek és Boldog Karácsonyt kívánok neked. Lena


Hozzászóló: szavathna
(Ideje: 12-24-2008 @ 06:32 am)

Comment: Igazán aranyos, kedves történet!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-25-2008 @ 02:09 pm)

Comment: Nagyon kedves történet...Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: erda
(Ideje: 12-26-2008 @ 10:32 pm)

Comment: Már egy hópihe is elég a boldogsághoz! Jól esett olvasni ezt a kedves történetet, köszönöm! :) Éva


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds