[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 404
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 404


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ne játssz velem! 23. rész
Ideje:: 01-14-2009 @ 05:50 pm

Nem tudom, mi ütött belém. Hogy miért akartam még magamnak is bemagyarázni, hogy nekem semmit sem jelent Tomi. És az sem volt világos, hogy miért akartam annyira titkolózni. Csak azt éreztem, hogy megőrülök... Egyfolytában mozognom kellett. Naponta eljártam futni, aztán táncpróbára... Igyekeztem kitörölni a fejemből Tomit.
Azt hittem, a munka majd eltereli a figyelmemet róla, de mindig csak ő járt az eszemben. Százszor is eszembe jutott a vacsoránk Egyiptomban, a kedvessége, a beszélgetéseink... És odáig jutottam, amikor rányomtam a telefont a Vivás interjú után...
Nem hívott újra. Nem keresett. Ezt akartam, hát elértem. Míg Mila és Kari párjaikkal karöltve nyilatkoztak a Popparazzi stábjának, én otthon ülve néztem őket a tévében. Kari képes volt újra szeretni. Meg tudta tenni, amit én nem. Bár az is igaz, hogy neki nem kellett úgy leélnie az életét, hogy soha nem szülhet... Igaz, Ádi nem egyszer megcsalta őt. Mégsem lehetett ez akkora fájdalom, mint a gyermekeink elvesztése úgy, hogy sosem tarthattuk a karunkban. Féltem egy újabb kapcsolattól, egy újabb csalódástól...
Félénken pillantottam mindig a telefonomra, ha megcsörrent. Félve néztem meg az e-mailjeimet... De semmi. Nagy marhának éreztem magamat... És ezen semmi sem változtatott. Arra viszont jó volt, hogy írjak egy új dalt.

Várlak

1)Minden este várlak,
A karodban lennék,
Nem a magányban,
Még él a remény.

Kinyitom az ablakot,
Magam előtt látom az arcod,
Nem csak esténként várlak,
Hogy mindent megmagyarázzak.


Refrén:
Várlak, amikor felkel a nap,
Várlak, amikor a rózsák nyílnak,
Várlak örökké, minden órában,
Várlak, hogy elmondhassam...


2)Hallom a hangodat,
Látom az arcodat,
Csak téged várlak,
Hogy lássam mosolyodat!

Nem tudom, szeretlek-e,
Más az életem, mint neked.
Talán fontosabb vagy nekem,
Mint ahogyan éreztem...

-Refrén-



1)All evenings I wait for you,
I would be in your arm,
Not in the solitude,
The hope lives yet.

I open the window,
I see it before myself your face,
Not I wait for you in the evenings only,
That let me explain everything.


Refrain:
I wait for you when the day gets up,
I wait for you when the roses open,
I wait for you eternally, in all clocks,
I wait for you in order to be allowed to relate it...


2)I hear your sound,
I see your face,
I wait for you only,
That let me see your smile!

I do not know it, I like you,
Somebody else my life, than for you.
You are more important to me possibly,
As I felt...

-Refrain-

Felhívtam Jucust.
- Van egy dal... Fel szeretném énekelni.
- Egyedül? - csodálkozott.
- Nagyon személyes jellegű. Majd meg akarom mutatni a többieknek is, de egyenlőre felénekelném.
- Beszólok a stúdióba, hogy mész. Ott találkozunk. - és letette.
Merész vállalkozás volt, tudom. Nem akartam, hogy elinduljon a feloszlásunkról szóló pletyka, vagy bármi más. De először hallani akartam, hogy tényleg úgy sikerült-e ahogyan szerettem volna. Amikor végül meghallgattam a kész dalt, nagyon elégedett voltam. Jucus is el volt ájulva.
- Jól sikerült! A következő albumon mindenképpen rajta kell lennie!
- Én mást szeretnék. Klipet forgatok hozzá, és kiadjuk kislemezben.
- A többiek nélkül? Szóltál már nekik?
- Még nem. De nem kell ez engedélyük. Arról nincs szó a szerződésben, hogy a többiek tudomása nélkül nem adhatok ki szólóban semmit. Úgyhogy kiadjuk.
A kiadónk el volt ragadtatva a daltól. A kislemezre felkerült magyarul, angolul és egy átmixelt változata is. Leforgattam hozzá a klipet. Aztán a kész tényekkel szembesítettem Karit és Milát.
- Biztosan okod volt rá, hogy ezt tetted.
- Te mindig csak mentegeted őt! - kiabált Mila Karival. - Nélkülünk adta ki, még csak nem is szólt róla!
- Ha ennyire zavar, írj te is egy dalt és add ki. - vágott vissza Kari. Mila soha egyetlen sort sem írt, csak kiállt, és énekelt. Talán az irigység is beszélt belőle... Nem tudom és nem is érdekelt. Most önző akartam lenni, eddig elég sokat tettem a csapatért...

A klipet persze a Vivában mutattam be először. Meghívtak az Interaktívba, ahol aznap ismét Kisó volt a műsorvezető.
- Eléggé szokatlan módon szólólemezt adtál ki. Mi késztetett erre? - érdeklődött.
- Ez csak egy kislemez. Nagyon bennem volt egy érzés. Elszúrtam valamit, és fogalmam sincs, hogyan tehetném jóvá. Alkalmaztam a "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" dolgot, megírtam, felénekeltem, kiadtam, klipet forgattam.
- Tehát a nóta szól valakihez?
- Szerintem ez egyértelmű. A klipben is erős utalások vannak rá.
- Igen, Egyiptomot idézi az egész.
- Ott ismertem meg a srácot. A klipben felhasználtam a csajokkal közös nyaralásunk videóit is. A legjobban mégis a ruhám, a parókám és a sminkem tetszett. Úgy néztem ki kb., mint Nefertiti - mosolyogtam.
- Igen, tényleg találó lett. Jól sejtem, hogy a srác, akit megismertél, szintén híres énekes, egy együttes tagja?
- Nagyon is jól. Eléggé világos az egész. Remélem, hogy a számára is.
- Ez ugye nem jelenti a Crazy végét?
- Nem, ez egy új kezdetet jelent. Legalábbis nagyon remélem.
Ezután leadták a klipet, én pedig indultam a próbaterembe. Fél órát táncoltam, aztán mentem zuhanyozni. Mikor kiértem a kocsimhoz, valaki megszólalt mögöttem.

- Szerintem ideje volna beszélnünk. - Tomi állt előttem. Fogalmam sem volt, mit kéne erre reagálnom. Ő hozzám lépett, én el akartam ájulni... Rámutattam a kocsira, mire nemet intett. Bedobáltam a cuccaimat, majd lezártam az autót és elindultunk sétálni a közeli parkba. Leültünk egy padra.
- Szép a dal. - mondta.
- Nem tudom, mit mondjak. Elszúrtam, sajnálom. - nem mertem ránézni. - Jobban megijedtem, mint ahogy kellett volna. Ment már tönkre nyilvánosság előtt élt kapcsolatom, átéltem a szakítás minden kínját, az újságírók és a média vájkálását... Nem akartam újra gúnyolódás céltáblája lenni.
- Nézz rám! - kérte és végre a szemébe néztem. - Én is sajnálom. Nem kellett volna olyanokat mondanom a tévében... Nem voltam eléggé megértő veled. De nem tudhattam, mit éltél át. Ha nem engedsz magadhoz közel, nem ismerjük meg egymást soha.
- Igazad van. Csak nehéz közel engednem magamhoz bárkit is. Túl nagy csalódás ért. Túl nagy megrázkódtatás.
- Értem én. Akkor haladjunk kis lépésekben. Egy mozi? - ajánlotta fel.
- Jöhet! - mosolyogtam rá, majd elindultunk.



Utoljára változtatva 01-14-2009 @ 05:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 01-15-2009 @ 10:08 pm)

Comment: Végre!!!:))))))))))))))))))))))) Puszillak!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds