[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 133

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A hegyeken is túl...
Ideje:: 03-22-2009 @ 09:58 pm

A hétvégén olyan csoportos foglalkozáson vettem részt, amire már évek óta vágytam.
Jogos a kérdés: Miért vártam idáig? Azt gondolom, talán most értem meg rá igazán.
Csütörtökön nekem szegezték a kérdést:
- Jössz? Csináljuk?
- Persze! – mondtam – Vágjunk bele!
És szombaton már ott csücsültem egy kedves kis lakásban, kedves emberek között.
A tanfolyamot mindig meditációval kezdtük és zártuk. Aki meditált már, az tudja, hogy a gyakorlatok célja a befelé fordulás, saját belső lényünk megismerése, továbbá megszabadíthat a hétköznapi leterheltségtől, ami tudatunkat éri.
Bevallom, én azelőtt soha nem meditáltam, nem tudtam elképzelni, hogyan fogok lecsendesedni, amikor folyton ezernyi gondolat cikázik a fejemben.
Mesterem elmondta, hogy meditálás közben, aki nem lát képeket, ne keseredjen el, ne akarja görcsösen, mert ezt mindenki másképp éli meg.
„Képeket? Milyen képeket? Olyan, mint egy film? Vagy elég annyi, ha valaki vizuális típus? Én az vagyok! Nagyon is!”
Az első napon rendben lezajlott a dolog, tizenhárom ember körbeül egy kis szobát, egyenes hát, „hand in hand.”
Mesterem nyugodt hangon olvasta a szöveget, mi pedig próbáltuk elképzelni, ahogyan a pici szoba helyett egy gyönyörű vízesésnél fürdünk az élet vizében, és lemosunk magunkról minden negatív érzést. Fantasztikus érzés volt.
Ám a döbbenet csak a második nap reggeli meditációja során ért.
Ekkor már „beavatottak” voltunk. A koreográfia ugyanaz: lótuszülés, egyenes hát, kéz a kézben, szem becsukva.
Már csak befelé figyelsz, légzésed nyugodt, egyenletes.
Ezúttal egy virágos réten jártunk, ahol a fű még vizes volt a reggeli harmattól.
Lefeküdtem, és hagytam, hogy átjárjon a nyugalom, és a boldogság egyvelege.
Csak magamra figyelek. Senki, és semmi nem számít. Csak Én.
Végtagjaim lassan elernyedtek, szinte lebegtem. Jó ideig feküdtem még ott, mikor meghallottam mesterem hangját:
- Ideje tovább menni!
Felkeltem, és elindultam az ösvényen egy csodás hegy felé. Ahogyan egyre feljebb haladtam, kiértem egy tisztásra. Mesterem ekkor megkért minket, hogy minden lelki fájdalmat, terhet pakoljunk le, hagyjuk itt.
„Istenem adj erőt, hogy le tudjam tenni a terhet, azt az iszonyatosan nagy fájdalmat, amit imádott Apám elvesztése okozott…”
Éreztem, ahogy összeszorul a torkom. Amint felértem a hegy tetejére, körülnéztem, és csodálatos látvány tárult elém.
Láttam a helyet, ahonnan elindultam, ahol otthagytam minden bánatom.
Lekuporodtam egy nagy tölgy hűs tövébe. Ahogy pihentem, egy pici piros pontot láttam a hegy lábánál. Felfelé tartott. Hozzám jött. Egy szellemi segítő (láma) érkezett, hogy elárasszon engem a belőle áradó szeretettel.
Távolról újra hallani véltem mesterem hangját, aki bátorított, hogy kérdezzek valamit a Lámától, és az válaszolni fog nekem vagy képekben, vagy érzésekben, de mindenképpen tudni fogom, mit szeretne mondani.
Egyetlen kérdés nyomaszt már 2008.08.09.-e óta, megkérdezem hát:
„Mondd Láma, az Édesapám boldog? Megtalálta a békét és a harmóniát a Ti világotokban?”
Ő megfogta a kezem, lényéből csodálatos fényt árasztott, és ekkor mintha én magam is kaptam volna abból a fényből. A szívem szaporábban vert, és olyan boldogságérzet lett rajtam úrrá, melyet még soha nem tapasztaltam.
Az arcom forró, és talán vérnyomásom is ingadozni kezdett egy picit azokban a másodpercekben.
Ekkor már könnyeim is megállíthatatlanul csorogtak végig arcomon.
Csodálatos érzés volt, leírhatatlan. Apu üzent nekem, hogy jól van, és boldog!
A Láma elbúcsúzott, és elindult. Szerettem volna utána szólni, hogy ne menjen még, érezni akarom ezt a boldogságot, de amilyen gyorsan jött, oly gyorsan el is tűnt.
Elindultam visszafelé, s ahogyan a tisztáshoz értem, már nem találtam ott a lepakolt „dolgaimat.” Elvitte őket. Többé nem fáj. Soha többé!
Nehezen tértem vissza a kis szobába a többiekhez, arcomat még mindig könnyeim mosták. Ám ezúttal már nem éreztem azt a fájdalmat, azt az űrt, ha Apura gondoltam. Helyére beköltözött szívembe a béke, a szeretet, és az elfogadás.
Szeretlek Apu, Nyugodj Békében!


Utoljára változtatva 03-22-2009 @ 09:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: naiva
(Ideje: 03-22-2009 @ 10:38 pm)

Comment: Gratulálok Katesz megható írásodhoz! Nagyon szépen írsz, jól vezetted végig a történetet, melynek a vége igazán megnyugtató, békét hozó! Külön gratulálok a második helyhez, prózád csak 1 ponttal maradt el a nyertes mű mögött!:)) Zsuzsi


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-23-2009 @ 01:34 pm)

Comment: Látod Kicsim, mondtam én, hogy érdemes leírnod (igaz) történetedet, s lám, milyen szép eredményt értél el vele itt. Gratulálok Neked, és büszke vagyok rád Drágám! :)


Hozzászóló: Katesz
(Ideje: 03-23-2009 @ 04:24 pm)

Comment: Köszönöm Zsuzsi.Magam is meglepődtem,az eredmény láttán:))Ezt a történetet az élet írta,és békét hozott az Én szívembe is!


Hozzászóló: Katesz
(Ideje: 03-23-2009 @ 04:26 pm)

Comment: Köszi mindent szivem!SZ:)))))))))))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds