[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 224

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Nyílt levél az emberekhez
Ideje:: 09-28-2009 @ 05:57 pm

 

Tisztelt Címzett! Kedves emberiség, kicsik-nagyok-közepesek, bennem hívők és bennem csalódottak, kedves Mindenki!

 

Nagy hírem van, amely tudom, megrengeti a világot. Kérem tisztelettel, én létezem. Vagyok. Élek. Közismert nevem a mikulás, kevésbé közismert pedig Hopcsiczky Miklós, kistarcsai lakos, Damjanich u. 12/A, anyja neve: Kiss Irén.

 

Kérem szépen, elég volt. Annyi tévhit, annyi legenda kering már személyem körül, és annyi dilettáns próbálja utánozni tevékenységemet, hogy immáron muszáj kiállnom a nyilvánosság elé.

 

Kezdjük is oszlatni a ködöt,

 

először is: roppant férfiatlannak tartom a piros ruházatot, sosem hordtam,

 

másodszor: szoktam borotválkozni, nem ér térdig a szakállam,

 

harmadszor: nem szeretnék semmiféle konfliktust az állatvédő ligákkal, így kijelentem: semmi közöm a rénszarvasok többezer kilométeren át tartó kocsihúzásához.

 

Kérném, én évek óta hallgatom, olvasom a nekem címzett kis verseket, dalokat. Még hogy gömbölyű zsákomat százfele vittem! Ugyanmár... Kérem, próbált már valaki egy zsákot százfele vinni?Ugye..

 

És kérem, én nem vagyok zöldséges-vegyesboltos nagybani elosztó, mert azt írjátok, hogy „zsákodban répa, aranyalma, mogyoró, gyere már kedves télapó”. Jó, megyek, fiam, de répát viszek. Meg aranyalma. Hát, jó lenne, de az én címem: Kistarcsa, Damjanich 12., és nem Vámház körút 9.

 

Kérném, nekem volt egy tetőfedő barátom, bizonyos Virg József, ő néha elkísért külföldi turnéimra is. Olyan testőrféle szerepet töltött be, ha valaki csúnyán nézett rám, vagy nem köszönt előre, ő lecsapott rá a mindig kezében lévő botocskával. Egyszer elhagyta ezt a bizonyos fenyítő botot, - ha jól emlékszem, épp Thaiföldön jártunk -, és hát hozták utánam a helyi gyerekek, és valami fura nyelven kérdezősködtek. Nem tudtam, hogy a bot nevét kérdezik, én azt hittem, testőröm nevét és foglakozását tudakolják. Mondom nekik, Gyerekek, Virg barátom tetőfedő, Virg ács, Virg ács, Virg ács! Hát így lett a fenyítő botok neve virgács.

 

No, de ugorjunk vissza a versikékhez, dalokhoz: „Honnan jöttél, télapó, Hóországból, hol a hó hegymagasnyi takaró”…

Nem erdőben lakom, tehát mától ezt így kérném: „Honnan jöttél télapó, Kistarcsáról héjjáhó”

 

De menjünk tovább, rólam, nekem: „Ő hozza a szép telet,

kályhába a meleget” -  Kérem, a tél Aigner Szilárd szavára érkezik, és a Távhőszolgáltatókhoz illetve fakitermelőkhöz sincs semmi közöm. Kikérem magamnak.

 

Aztán: „Mikulás, mikulás, öreg mikulás, mikor jössz, mikor jössz, minden gyerek vár”. Kérem, valóban nem vagyok már húszéves, de ezt miért kell mindig az orrom alá dörgölni? Egyszer a dalocskát betanító óvónőnek visszaénekeltem: hogy óvónéni, óvónéni, te vén óvónéni, -- hát, képzelhetik, mi lett belőle.

 

Tovább; rólam írták: „Szánon jött. A hegyeken fenyők búcsúztatták” (A kistarcsai hegyek ugyebár) --- Zsákját tükrös hegyi tón vízilányok varrták.” Hát, aki varrt már víz alatt, kérem jelentkezzen.

 

„Medvék mézet gyűjtöttek nyár derekán neki” – igen, az összes kistarcsai medve nekem gyűjti a mézet. „Pirosszőrű mókusok mogyorója csörren” – erre már nem is reagálok. A pirosszőrű mókusok mogyoróját már végképp ne keverjük bele az életművembe. Köszönöm. Ennyi.

 

Tudom, hogy a holnapi Blikk már címlapon hozza, hogy Kitálalt a Mikulás, meg Hopcsizky az igazi télapó?, tudom, hogy holnaptól már celeb leszek, nem vágyom rá, de állok elébe, csak december hatodikán hagyjanak békén, akkor dolgozom.

 

Üdvözlettel:

Hopcsiczky, a mikulás

 

Kiegészítés: Hopcsiczky Miklós kistarcsai lakos – aki két éve van itt bent Lipótmezőn krónikus skizofréniával, adta át számomra ezt a levelet, hogy küldjem el a médiának. Nem teszem. Dr. Ha Rudolf pszichiáter

 

Kiegészítés 2.: Doktor úr, idén csak virgács lesz! Hopcsiczky

 

Kiegészítés 3.. Nevezett beteg visszalopta levelét. Bementem hozzá, elbeszélgettünk. Kezdek benne hinni, szuggesztív egyéniség. Dr. Ha

 

Kiegészítés 4: Dr Ha Rudolfot felfogadtam testőrömnek. Így hát kérném, felejtsük el Virg tetőfedő barátomat, s a virgácsot mától kezdve Ha pszichiáternek hívják. Egészségemre.

 

Üdvözlettel:

                  Hopcsiczky, a mikulás

 

 

 



Utoljára változtatva 09-28-2009 @ 06:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: naiva
(Ideje: 09-28-2009 @ 08:20 pm)

Comment: :)))))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-30-2009 @ 01:13 pm)

Comment: Verhetetlen fantáziával áldott meg az élet...:))))


Hozzászóló: kantor
(Ideje: 10-04-2009 @ 07:25 pm)

Comment: Köszönöm a véleményeteket! :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds