[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 307
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 307


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Minek olvasok...
Ideje:: 10-10-2009 @ 11:23 pm

 

Minek olvasok könyveket? Csak fájnak, égetnek.

Minek nézek filmeket? Csak bénítanak, kiüresítenek.

Minek szeretek embereket? Csak hiányoznak, csak nevetnek.

Minek élem az életem? Értelmetlen, üresen.



Kedves, téged szeretlek, függetlenséged, lazaságod mögött lapuló érzékenységed. Tudtam, hogy nem akarsz köteléket, de nehéz téged engedni szállni. Félsz, és nem segíthetek, mert kicsúszol ölelni kész karjaimból. Neked a szeretet játék, az egész élet vicc. Megtaláltam magamat benned. Azt, aki hallgat, vagy viccet farag, ha érzelegni kéne. Aki azt mondja, jaj, ne már, ez olyan nyálas. Nem szeretem hallani, ha mondják: szeretlek. Nem érdemlem senki szeretetét meg. Rossz vagyok. Menthetetlen, elkárhozott és hasztalan. De te, aki ott kuporogsz a rózsabokor mélyén, és soha nem jössz többé elő, bátrabbnak tűnhetsz. Mi a különbség köztünk? Én nem merem élni az életem, mert másoktól félek, te nem mered élni, mert magadtól félsz. Én nem merem élni az életem, mert magamtól félek, te nem mered élni, mert másoktól félsz. Egyek vagyunk. Ugyanannak a testnek az első és hátsó fele. Te előre mész, én hátra, s így végül egy helyben topogunk. Te maradsz egy percig, én továbblépnék és állunk. Te elrohansz a dolgok elől, én elkerülöm őket, egyikünkkel sem történnek meg. Te nem akarod őket, én tudni se akarok róluk. Te okos vagy és átlátod az életet, ezért bújtál a rózsabokor mélyére. Én tompa vagyok és nem látok semmit, olyan szorosan befogom a fülem és a szemem. De tudom, hogy befogom őket és van valami odakint. Te úgy tűnik boldog vagy, de ellököd az embereket. Én nem tűnök boldognak, taszítom az embereket. Kedves, nem ölelhetnélek meg? Átkelnék a rózsabokor tüskéin érted. Csak egy őszinte érintésedért. Csak egyetlen őszinte pillantásodért. Csak, hogy egyszer lássalak igazán, esendően, engedékenyen. Csak a kezed nyújtsd ki, hogy megérinthessem, csak egyetlen ujjadat, hogy megragadhassam, mint a csecsemők. Közel akarlak érezni csak egyszer. Nem bújhatok melléd, hogy együtt kuporogjunk a rózsabokorban? Ha elmondom neked, eltűnsz. Ha hozzádbújok, elhúzódsz. Nem megkötni akarlak, csak szeretni. Nem lehet? Csak egyszer. Csak kicsit. Nem fog fájni, ígérem. Én nem megyek sehova, ott maradok, ahova ültetsz engem. Ha akarod, rózsabokor leszek, hogy belémbújhass. Nem foglak megszúrni tüskéimmel, csak megóvlak másoktól.

Üldögélsz a tüskebokrod közepén, nem mozdulsz, nem szólsz, nem szeretsz senkit többé. Mondd el, mi kell? Mert én nem mondhatom el neked.




Utoljára változtatva 10-10-2009 @ 11:23 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Welentze
(Ideje: 10-11-2009 @ 11:57 am)

Comment: Kedves Évike! Köszöntelek a Fullon, kívánom mihamarább legyél túl depis hangulatodon. Krisztina


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-13-2009 @ 09:38 pm)

Comment: Én az Úton való haladást érzékelem. Senki nem mondta nekünk, hogy szép lesz. Meg az különben is saját magunkban dől el. Ott belül. Mindenki másképp éli meg. üdv. fTJ


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-16-2009 @ 08:12 pm)

Comment: Vallomás-monológod sokunk szívében hasonlóan szól...Üdvözöllek körünkben... Anna :))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds