[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 289
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 289


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Tündérmese
Ideje:: 11-14-2009 @ 03:43 pm

A szekrény és az ágy barátok. Köztük éli mindennapjait Illanó, az óvodás tündérlányka. Csöpp szobájában Reccs, a szekrény mosolyogva, Párnás, az ágy pedig mindig tárt karokkal várja, hogy felszépíthesse magát vagy fáradtságát enyhíthesse. Reccs furcsa szerzet, régmúlt éveket is látott, aki koránál fogva hajlamos el-elszundítani a legragyogóbb nappali fényben is.

Illanóval szövetségben élnek, ő ugyanis a kis tündérnövendék legprecízebb sztájliszt tanácsadója. Amikor Illanó bozontosan kikel Párnás enyhe fészkéből és Reccs éppen nem szundikál, meg-megrecsegtetve ezt vagy azt az ízületét, akkor alaposan szemügyre veszi a szöszi hajzuhatagban megbúvó tekintetet. Ebből az első tekintetből az öreg ruhatároló már tudja is, milyen ruhácska illik kis gazdája aznapi hangulatához.

Aztán, amikor Illanó a tündérvizes mosakodás után, illatosan és néhány kósza csepptől csillogón megáll Reccs tükrös fala előtt, ő már súgja is melyik polcára és melyik ruhadarabért nyúljon a kis tündér. Illanónak persze, mint ahogyan az az embergyerekeknél is előfordul, nem mindig tetszik Reccs véleménye. Ilyenkor kipirult-durcásan lábujjhegyen állva felemelkedik a levegőbe és köröz vagy átrepül a tündérlak egy másik pontjára.

Persze az idő közben sürget, ezért Illanó anyukája, amikor végképp nem találja sehol a kislányát, megsuhintja ezüst pálcáját a levegőben és Illanó nyomban ott terem. Akkor septében felveszi ruhácskáit, természetesen végül azokat, amiket Reccs ajánlott. Pedig akkorra már régen elfelejti, mik is voltak azok, amikkel Reccs őt oly nagyon megbántotta. Reccs ugyanis látta, látja az ő lelkét. Persze ezt ő még nem értheti meg.

Telnek-múltak a napok és Illanó egyik délután kis fekete gombolyaggal a karjaiban lép be házuk ajtaján. A tündéroviban barátság-varázslást tanultak, az elevenedik meg mindenki varászszavára, amire a legerősebben és legtisztábban vágyik. Illanó egy fekete manókutyát teremtett magának. Az állatka őszinte cipőgomb szemei alatt termetes szőrszálakat visel, ezért Reccs és Párnás szájából egyszerre hangzik a kis eb elkeresztelése: Bajszos.

Azóta Párnás után Reccs is megkapta az enyhet adó szerepet. Reccs ajtaja előtt kapott helyet ugyanis Bajszos tündérlevelekből és tündérfonatból készített fekhelye.

Illanó most már minden reggel vidáman ébred fel és gyorsan felöltözik, hogy Bajszossal minél többet futkározhassanak kinn a tündérdombokon, amíg indulni nem kell az óvodába.

Mióta Bajszos Illanóhoz került, több kis tündér is kutyussal gazdagodott Tündérfalván. Ezért a település önkormányzata a lakosság segítségével építkezésbe fogott, hogy létrehozhassák az első tündérkutyusoknak való játszóházat is, amelyik a tündérovi szomszédságában lenne. Hogy reggel csak a kapuban kelljen elválnia a gazdinak és a kutyusnak. Onnan kétfelé nyíló kapun mehetnek majd be a gyerkőcök az oviba, a kutyusok pedig a játszóházba. Napközben a kerítésen át láthatják egymást, figyelemmel kísérhetik kedvencük játékát. Aztán a nap végén újra örülve egymásnak, futkározva, együtt mehetnek haza a közös tündérlakba.

De addig még néhány tündérkőkockát és tündércserepet varázsolniuk kell maguknak.

Itt a vége, fuss el véle.

 

2009. 11. 14.



Utoljára változtatva 11-16-2009 @ 06:32 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 11-16-2009 @ 12:56 pm)

Comment: :) Tündéri!


Hozzászóló: erda
(Ideje: 11-16-2009 @ 05:43 pm)

Comment: A Tündér és a kutya barátsága... Tényleg tündéri! :) Üdv: Éva


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds