[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 133

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Gyáva vagyok 3. rész
Ideje:: 04-14-2010 @ 09:37 am

"Levente egy éves. Még egyszer sem jöttél el megnézni őt. Örökre emlékezetembe vésődött, amikor megtudtad, hogy terhes lettem.
- Te dolgod.
- Az enyém? A te gyereked is!
- Nem. Csak a tiéd. Te akartad ezt. Viseld a következményeit. Vagy vetesd el. Nekem mindegy.
- Aznap éjjel nem ezt mondtad!
- Sosem szerettelek, Rita! Szállj le rólam, és neveld fel a fattyúd, ahogy akarod!"

- Láttam tegnap a műsort - mondta Ádi, amikor beléptem az irodába. Arcom beesett, szemem karikás... Rám van írva, hogy minden fáj most. Viszont nem akarom elhagyni magamat. Egész éjszaka nem aludtam, maximum 10 percre sikerült elszunnyadnom. Kezemben a kávéval leültem a műsorvezetőtársam mellé.
- Szedd össze magad. Szólok a sminkesnek, mert vendégünk lesz - szólt Ádi.
- Ki? - néztem rá ijedten. A szeméből kiolvastam: Ő jön el. Ezt akartam, de nem így...
- Nélküle lesz - válaszolta meg kimondatlan kérdésemet.
- Csináld egyedül - álltam volna fel, de visszanyomott a székbe.
- Jön a sminkes. Ne sírj, ne légy komor! Nem szabad így látnia.
- Képtelen vagyok rá! Nem bírom ki! - kiabáltam. Szemem máris megtelt könnyel.
- Szedd már össze magad! - rázott meg egy kicsit Ádi. Felnéztem rá. Megérkezett a sminkes. Legalább két réteg alapozót kent rám, mire sikerült emberi formát adnia az arcomnak. A fodrász alakított enyhén kócos hajamon. Vajon tudja, hogy én is itt leszek? Hogyan fog viselkedni? Cikáztak fejemben a gondolatok.
- Öt percetek van! - szólt a rendező. Átnéztem a kérdéseket. A tükör előtt gyakoroltam a mosolygást. Nem volt természetes, de lényegtelen. A sminkem miatt eleve olyan vagyok, mint egy porcelánbaba. Merev és hűvös. Ez lesz ma a fegyverem.

- Köszönjük szépen Krisztiánnak, hogy idefáradt, és nyilatkozott nekünk. Gratulálunk az eljegyzéshez! - mondtam művigyorral az arcomon. A kamerák leálltak. Szinte azonnal felálltam, és indultam volna az irodámba.
- Hogy vagy? - kérdezte.
- Jól - vigyorogtam visszafordulva. - Errefelé minden rendben. Gondolom, feléd is.
- Nem akarom, hogy ez ilyen kínos legyen.
- Most erre mit mondjak? Mindig ez lesz.
- De miért?
- Tudod te azt nagyon jól. A fiam egyébként jól van, köszi szépen!
- Ne légy cinikus!
- Ja, bocs, tudom, hogy nem érdekel. Pedig... Tudod.
- Elég! - kiabált. - Fejezd be! Te akartad megtartani, viseld a következményeit - sziszegte a fogai között.
- Jó. Csá! - És kimentem. Csak önmagát tudja ismételni. Szánalmas, felelőtlen alak!

"- Fiam született?
- Levente. Nevedre veszed?
- Egyértelműen.
- Nem gondoltam volna, hogy ez neked ilyen természetes.
- Pedig az.
- Akkor gyere és látogasd meg.
- Nem."



Utoljára változtatva 04-14-2010 @ 09:38 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds