[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 144

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


rolleyes.gif
Levél - Anyáknapjára!
Ideje:: 04-28-2010 @ 04:58 pm

Drága Édesanyám! „A világ legszebb napján nagyon nagy szeretettel köszöntelek. Nincs szó, mivel megháláljam, hogy egy napon megszülettem, s így Te lettél az Édesanyám. Tudom jól, hogy anya bárki lehet, de Édesanya, akiben megfogan a gyermek és aggódó anya lesz, gondoskodik teljes odaadással, figyeli minden lépését a gyermekének, s aki igazából, szívből szereti, olyan csak egy van, köszönöm, hogy Te olyan vagy. Mit jelentesz számomra? A legnagyobb kincs vagy. Benned a nyugalom, a törődés, a szeretet, minden meg van, ami kell. Próbálom visszaadni, azt, amit nekem adtál, de nem tudom, mert olyan jó voltál, és vagy hozzám. Büszkeség tölt el, hogy Te vagy az Édesanyám. Akár hányszor rád nézek, látom, hogy mindig csak adnál, de kérni cserébe semmit nem szeretnél tőlem. Azt tegyem meg, hogy legyek őszinte, és szeresselek teljes szívemből. Szeretném, ha minden napod ünnep lenne, és én mindent megteszek, ami tőlem telhető. Bármi történik veled, akkor szaladok hozzád, hogy tudd, milyen nagyon szeretlek. Emlékszel, amikor kicsi voltam, és megműtöttek, vagy csak a kezed sérült meg, akkor én már a homlokodat töröltem, mert aggódtam érted. Te soha nem mutattad, hogy mennyire aggódsz értem, de féltő tekinteted egy életen át kísér, ilyen egy igazi anya. Lelkem most repdes az örömtől, mert sokszor lehetünk együtt és hálás vagyok, hogy nem csak ezen a napon örülünk egymásnak. Sajnos, nem mindenkinek adatott és adatik meg az a lehetőség, hogy együtt éljen az Anyukájával. Egy jó szó, vagy őszinte gondolat ebben a rohanó világban számomra mindennél többet ér. A lényeg, hogy úgy legyek hálás, hogy hallgatok, és megtartom mindazt, amit Édesanyám mondasz, mert csak jót akarsz, még akkor is, ha éppen akkor nem úgy gondolom. Egyetlen egy szó még hátra van, amit meg kell említenem, amivel mégis sok mindent mondok, és egyben adok, és a szívemből szól: Köszönöm. A jó Isten adjon még erőt, boldogságot, egészséget, és nagyon sok évet, amit még örömmel együtt tölthetünk! Várom, hogy újra láthassalak, mert mindezt személyesen elmondani a legszebb. Édesanyám, - még kimondani is ezt a szót csodálatos, de átélni, hogy vagy, az a legjobb.”


Utoljára változtatva 12-17-2022 @ 11:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 04-28-2010 @ 05:12 pm)

Comment: Szia! Igazán nagyon megható a leveled! Jó Neked, hogy még átölelheted...Sajnos én már csak a sírját tudom...:( Szeretettel köszöntelek közöttünk: Lyza


Hozzászóló: boldogsag0531
(Ideje: 04-28-2010 @ 05:23 pm)

Comment: Sajnos, erre igazán nehéz szólni, hogy valaki nem tudja átölelni az Édesanyját, mert már nincs köztünk. De köszönöm a hozzá szólást. Öszinte részvétem.


Hozzászóló: Grigo
(Ideje: 04-28-2010 @ 05:26 pm)

Comment: Szép, szeretettel teli írás. Érezd jól magad itt. Üdvözöllek : Zoltán


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-29-2010 @ 06:52 am)

Comment: Szép levél...)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds