[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 255
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 256

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Reggeli elmélkedés
Ideje:: 10-10-2004 @ 12:25 pm

Persze, persze. Megyek is. Na. Azt hiszem esik. Igen. De hol az ernyőm? ...Ja! Megvan. Hát itt figyel a kezemben.
Miért nem tudok normális lenni? Egyáltalán... Biztos, hogy nem vagyok normális? Mi a normális? (Na jó,tuti nem én, de mégis mi, vagy ki?)
Ki az etalon normális témában?
Na tessék. Itt filozofálok, miközben elázom.
Na, ez például jellemző. Nicsak. Hello. De helyes kiskölyök! Igazi gyerek. Szöszi haj, kék szem, maszatos arcocska, szégyenlős vigyor. Igazi kópé lehet.
Bár lehetne egy ilyenem. De nem adott ilyen ajándékot az ég. Már nem is fog.
Hova adna? Hatvankettő vagyok! Ráadásul meddő. Persze ott van az örökbefogadás. Lett volna. De férj nélkül...
Amikor megtudták, hogy nem lehet gyermekem, sorra mondtak viszlátot. Pedig hogy esküdöztek, hogy ennyire meg annyira szeretnek. Én pedig... Hagyjuk. Vagyok aki vagyok, Oidipussz után szabadon.
Pedig vártam a fekete herceget a szőke lovon. Persze nem jött. Se ez se az originale változat sem (tudják: Szőke herceg fehér ló), de még egy elfuserált alkoholista se próbálkozott.
Nem tudom, de ebben az életben ez jutott.
De esetleg egy ekövetkezőben. És ne mondják, hogy nincs!
Lehet, tényleg lehet, hogy nincs. De ha már ebben sem hihetek, akkor miben?



Utoljára változtatva 10-10-2004 @ 02:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 10-10-2004 @ 01:24 pm)

Comment: Elképesztő!!!! A múltkor azt hittem egy tizenéves fruska vagy.... Most meg elhiszem neked, hogy elmúltál hatvan... Bárki vagy is: tehetséges vagy... Az írásban biztosan... Persze én nem vagyok irodalmász..vagy már?.. irodalmár...... és normális se nagyon... (bár titkon hiszem, hogy igen, de erről ritkán beszélek:) )


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 10-10-2004 @ 06:00 pm)

Comment: abban ami benned van! Szerintem...


Hozzászóló: Norvi
(Ideje: 10-11-2004 @ 10:24 am)

Comment: "De ha már ebben sem hihetek, akkor miben?" --- a mostaniban. Már látttam egymás szemébe elmerülő 80 éves párt villanyoszlopnak menni.


Hozzászóló: Árvai,Emil
(Ideje: 10-13-2004 @ 09:35 am)

Comment: Köszönjük... az őszinte sorokat. Sovány vigasz, hogy a családosok is (lehetnek) magányosak. /A Magány c. versemben ezt ragozom./ (Mivel vallásos beállítottságú vagyok, nem túl nehéz kitalálni, milyen válasz-változat fogalmazódik meg bennem a műben felvetett kérdésre...) Üdv. Á.E.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds