[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 312
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 312


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Nincs vég
Ideje:: 04-14-2011 @ 05:48 pm

Fehér pólóját vörös festette be, szenvedett. Azon gondolkodott, miként jutott idáig, mit rontott el. S rá kellett jönnie, hogy mindent. Kezdve azzal, hogy vakon megbízott azokban, akikben nem kellett volna és azokat taszította el magától, akik ténylegesen segíteni akartak. Fásult lett, reménytelen, kit nem ösztönzött semmi. Rossz társaságba került már egészen fiatalon, s nem tudott onnan kitörni, tán nem is akart. Ahogy lelke sem lelt gyógyírt, szép lassan távolodott el a valóságtól és olyan világokba tévedet, ahol embernek nem volt helye. Több részre szakadt lelke, levedlette emberi vonásait. Érzéketlenné vált, ki nem ismerte, csak hallott azokról, a szavakról, hogy szeretet, barátság. De oly távoliak voltak, nem érdekelte őt. Amíg egyszer meg nem állt előtte egy ember, s ő, ki egy újabb pofont várt, ölelést kapott. Megingott a szikla, majd idővel összetört. S ő gyengévé vált, mit sokan kihasználtak, próbált erős lenni, máshogy nézni a világra, de mindig újra és újra belökték a sárba. Így bizalmatlan lett, lassan már szeretni sem volt képes. S lassan megint olyanná vált, mint régen volt, érzéketlené kit nem érdekel mások dolgai, de még sem volt ugyan az, mert érzékenység is volt benne, mert megismerte. Így mély depresszióban hol egyik, hol másik volt, több tudta, több lélekforma egy testben. S tán emiatt is volt, hogy amikor fényt látott, próbált utána nyúlni, ez is egy ilyen alkalom volt, az szúrta belé a kést, akitől azt hitte reményt kaphat. Teljesen megtört, utolsó szépség foszlány is eltűnt lelkéből mikor belészúródott a kés, elterült a földön és már csak azt várta, hogy jöjjön a vég. Tudta, hogy megérdemelte sorsát, volt mikor súlyos dolgokat tett, s minden embernek ártott, gondot okozott, aki csak egy picit is megismerte. Lehunyta szemét, már nem érezte az oldalában lüktető fájdalmat, csak várt. De az lett volna neki a megváltás, így nem hallhatott meg, a földi pokol megsimogatta fejét, és felébresztette.



Utoljára változtatva 04-14-2011 @ 05:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sodrelap
(Ideje: 04-14-2011 @ 09:19 pm)

Comment: Jól írod Vel, a vég még messze van...Üdv., sodrelap


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-16-2011 @ 08:03 pm)

Comment: Nehéz gondolatok foglalkoztatnak, önvád... A szeretet körül vesz minket, csak van amikor nem vesszük észre. A legnehezebb azt megtanulni, hogy önmagunkat is tudni kell szeretni, mert amíg erre nem vagyunk képesek, nem érzékeljük a környezetünk szeretetét sem... örülök, hogy újra írsz. Szeretettel olvastalak: Anna :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds