[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 200

Jelen:
Tagi infók PiaNista Küldhetsz neki privát üzenetet PiaNista PiaNista
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


closedeyes.gif
Szabad Gondolatok Jegyzéke IV-Curriculum vitae, avagy az életem egy oldalban.
Ideje:: 06-22-2011 @ 10:00 am

Valamikor '87 nyarán pontosan Július hónap 5. napján sírt fel világ, én meg csak nevettem rá.
Az édesanyám szerint az orvos, azt mondta: nagy zsivány lesz a gyermeke. Milyen igaza volt!
Sem az óvoda, sem az iskola különösebben nem kötött le. Nem láttam benne semmi érdekeset.
Helyette hol cserebogarak után, hol a copfok után kapdostam. Állandóan szerelmes voltam…
Hol a világba, hol a lányokba. De néha ez a kettő
átfedte egymást. E két csodalátatos érzés között, töltöm mai napig az életem. Hol erre hol arra húzz a szívem, hol szabadságra szomjazom, máskor meg egy gyönyörű szabadságom csillapító csókjára.
Az édesapám már korán rám aggatott egy becenevet, vagy inkább jelző
t, a kócos csavargót. Milyen jól ismer az öreg. Nem sok időt töltettem a családi fészekben, néha napokra eltűntem, emberek, és könyvek társaságába vackoltam magam, és be nem teljesülő ideológiák fényében csillogó szemem, utcai padok árnyákban hunytam le. Sokszor ilyen élmények hatására fűztem egymásra szavakat, amiknek varázslatos ereje volt.
 Bevallom
őszintén, az előző soraimban füllentettem. Imádtam iskolába járni, főleg az irodalom és történelem órákra, a többit inkább kerültem… megigéztek a versek, még azok is amiket nem értettem, igaz eltudtam olvasni őket, mert értettem a szép magyar nyelvet, de a mondani valóját, nem mindig fogtam fel. Szó se róla, hüjének éreztem magam, (sic! egy szimpla pontos j-ével)…
Ezért képeztem magam, és egyre több érthetetlen szöveget olvastam, f
őleg filozófiát.
 Tizennyolc évesen szerelmes lettem, és egyben szabad is. Olyan volt ez mintha a napéj egyenl
őség az egész évre kihatna. Semmi sem szenvedett hiányt, boldog voltam.
Iskolába is jártam, egész s
űrűn, főleg a kedvesemébe, ahol folyósok padjain betűket egymás mellé ütött kódját értelmeztem, néha a tanáridohányzóba cigiztem, és beszélgettem az élet nagy dolgairól a tanárokkal. Ott mondták nekem a tanárok,- Sanyi, miért nem tanulsz filozófusnak?
Nem tudtam mit jelent pontosan a filozófia, hiába olvastam ilyen jelleg
ű könyveket, de a szó jelentése bizsergetően hatott rám.(Valójában a mai napig nem tudom mi a filozófia!)
Ezért eldöntöttem vagy költ
ő vagy filozófus leszek. De helyettem is döntött az élet. A szerelem megsavanyodott, az iskola meg mégis hiányolt. Ki gondolta volna?! Tényleg penge élen táncol az ember, a döntései, a szabadság veszélyes fegyver, ami önmagunk ellen is fordítható. Matematikából megbuktam, a többit könnyűszerrel abszolváltam. Pótvizsga, egy év nehéz fizika munka végzés, letargia. Semmit sem értem el a célok közül, amit kitűztem magam elé. Boldogtalan voltam, hiába dagadt a zsebem a munkából szerzett pénztől, tizenkilenc évesen az éjszakába szórtam a pénzem, mint isten a csillagokat. Csillogtak, csillogtak, de csak vágyak maradtak. Egyre többet nyeltem le, hol alkoholt, hol a bódító füstöt, hol amit az élet lenyomott a torkomon. Ezek vezettek egyenes úton vinnyogva a pszichiátriára…
 
 Felnő
ttem! Konstatáltam a helyzetem, amikor Krakkó felé zötyögtem a vonaton. Mélyen slukkoltam a lejmolt cigimből, és nevettem egyet. Nem tagadtam meg magam. Továbbra is csavargó maradtam a magam módján, vagy hippi ahogy mások mondják rám. Színészkedés, egyetem, utazás, írás-olvasás. Tényleg nem változtam, egy hajszálnyit sem, csak felnőttem. Konstatáltam újra. No talán azt hozzá tehetem még, hogy új igaz barátokkal és élményekkel béleltem ki a szívemet, és talán bölcsebbé váltam egy kicsit.
Azóta eltelt két év. Lecsillapodtam, és megtettem a kötelez
őket: lediplomáztam filozófiából, és most lassan egy éve belekezdtem a második és harmadik diplomámba. Már lassan négy éve állok ki a színpadra, továbbra is társ nélkül, a saját ütemére dobban a szívem, a terveimet próbálom beleszőni a jelenbe, hogy a jövőmmé válhasson, és felteszem a kérdést, mit ér az élet?
De erre a kérdésre mindig csak nevetek, és visszaemlékszem milyen az, amikor beleszeretek egy n
ői tekintetbe, és milyen érzés az amikor izgatottan bepakolom a hátizsákom, vagy megölelem a szeretteim.
Nem értem! Nem értem, és nem is fogom…Hát nem csodálatos ez az tudat, ez az érzés?


Kovács Sándor Áron alias: Sendiert de Sandro



Utoljára változtatva 06-22-2011 @ 09:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szilfer
(Ideje: 06-23-2011 @ 06:22 pm)

Comment: Szépen megírtad Sándor! Gratulálok. Üdv, Feri:)


Hozzászóló: sendiert
(Ideje: 06-26-2011 @ 08:12 pm)

Comment: Köszönöm Feri!Szerintem nem lett teljesen jó,vagy olyan amire gondoltam,de már mind egy..köszönöm,hogy olvastál. Üdv.S


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-27-2011 @ 09:32 pm)

Comment: Meglepi számomra,mert ma már olvastam... Ötletes...:)))) Szeretettel olvastalak: Anna :)))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 06-27-2011 @ 10:29 pm)

Comment: Nagyon tetszik filozofikus, kalandos, és őszinte bemutatkozásod! Tetszik, ahogy írsz, számomra élmény volt!:)) Üdv: Zsuzsi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds