[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 175
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 175


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hosszú a sír
Ideje:: 10-16-2004 @ 11:28 am

"Szeress míg szíved szeretni bír,mert rövid az élet és hosszú a sír..."

Könnyes szemmel olvasom a bejegyzést,amit utoljára írt nekem.Visszadta az emlékkönyvem,aztán hazafelé egy elmebeteg beleszállt a buszmegállóba.Egyedül ő halt meg.Tudom,örülne,ha ezt tudná.Talán tudja is.Remélem tudja is.Még nem tudtam rászánni magam a temetés óta,hogy meglátogassam a sírját.De valamikor meg kell tennem.Mindkettőnk miatt.Hisz a halotti toron nem búcsúztam el tőle!Egyáltalán:Gyűlöltem a tort.Értem a lényegét,de én nem tudok "mulatni".Pláne enni.(Az erőszakkal belémdiktált két szem pogácsa a kertben landolt.)Én csendben,egyedül búcsúzom.Meg nem akarom hallani:"Jó ember volt" "Olyan fiatal volt!" "Az élet megy tovább!" Hiába igaz,sőt, őszinte is minden szó,én nem akartam hallani.Akkor és ott nem.(Meg annyira elcsépelték ezeket.Szerintem nincs az az ember,akit ezek megvígasztalnak.)Ráadásul sírni sem tudtam.Annál sokkal nagyobb ürességet éreztem.És egyre az járt a fejemben,hogy nem látom többé.Nem érintem,puszilom,szagolom.Semmi,vége,nincs többé...Ragozhatnám,hány szinoníma jutott még akkor eszembe.Szóval nekem ez nem ment.Lehet,hogy a távoli rokonok azt hitték,nem is gyászolok.De nem izgat.Gondoljanak amit akarnak!

 

Hát itt vagyok.Sikerült eljönnöm.Három éve,hogy az öcsém meghalt.Kertész gondozta a sírját.Fizettem neki,mert nem tudtam,mertem kijönni hozzá.De most itt vagyok.És sírok.Nézem a képet.A vigyorgó kamasz fényképét.Még mindig imádom.Még most is hiányzik.Két napja,este,arra ébredtem,hogy hallom,amit értem kiállt.Rohantam a szobájába.Persze üres volt.Teljesen kétségbeestem.Szóval még mindig elevenen él bennem...De talán most,azzal,hogy kijöttem ide,lezártam a múltat.És az élet (tényleg) megy tovább. 



Utoljára változtatva 10-16-2004 @ 11:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 10-16-2004 @ 07:53 pm)

Comment: Igen, az élet megy tovább... Nekem is 3 éve mondogatja ezt ismerős, orvos, és pszichiáter, mondja barát, és rokon. És valóban megy tovább... De számomra ez az élet már nem az az élet. De megy tovább...


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 10-17-2004 @ 01:28 pm)

Comment: "a homokóra csak pereg pereg..." :)


Hozzászóló: bla
(Ideje: 10-17-2004 @ 06:36 pm)

Comment: Veled marad örökké Ginnie, de téged vár az élet...


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 10-18-2004 @ 10:53 pm)

Comment: Én tíz éve vesztettem el édesapámat.Ugyanezek a gondolatok merültek fel bennem is, sírni sem tudtam.De velem van gondolatban minden nap, ahogyan veled az öcséd.Hidd el,örök életet élnek amíg emlékezünk.Szeretettel:Csilla


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds