[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 139


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Macskakaparás 4.
Ideje:: 08-25-2011 @ 12:57 pm

Bogin újabban többféle változást is észrevettem. Kezdjük azzal, hogy esténként egyre gyakrabban hagyott magamra. Előtte bevette magát a fürdőszobába, rólam teljesen megfeledkezett, és mindenféle dolgokat kent az arcára. A haját órákig fésülgette -ezt még megértem- ha tehetem, én is szeretem gyakran rendezgetni a bundámat. De ő egy sziszegő flakonból valami büdöset is fújt rá, amitől nekem tüsszentenem kell. Közben néha még énekelt is. Valami borzasztó hallgatni.

Egyébként boldognak látszott, ha éppen az útjába kerültem, mindig elkapott egy kis dögönyözésre. Persze előfordult, hogy keresztül nézett rajtam. Ilyenkor azonban résen voltam, és nem hagytam, hogy elfeledkezzen a kötelességéről. A sarkában loholtam, majd amikor megállt egy percre, gyorsan hanyatt vágódtam előtte, és boldog dorombolással próbáltam egy kis pocak simogatásra rávenni. Ennek azonban nem mindig örült. Nem értettem miért- hiszen mi lehet fontosabb nálam?

Egyik este szintén elmenetelhez kezdett készülődni. Ahogy kilibbent a fürdőszobából, olyan illatfelhőben, hogy fülemet hátrasimítva bújtam a sarokba, elkezdett ruhákat kiráncigálni a szekrényből. Az előszedett ruhák gyors próba után az ágyon landoltak- mi másért, mint hogy én ráfeküdjek. Azonban alighogy kényelmesen elhelyezkedtem egy szép fehér selyemszoknyán, Bogi felkapott és kirakott a teraszra. Ezt a sértést! Szerettem volna visszamenni a lakásba, de önérzetem nem engedte, hogy könyörögjek, ezért dühösen sétára indultam.

A szemközti ház kertjében, Huba kutyaházánál kötöttem ki. Hubának fogalmam sincs, miért van külön háza, amikor soha nem használja, aludni a gazdájával szokott, legfeljebb előtte hever, és közben rág valamit. Többnyire a gazdája cipőjét szokta, de most éppen egy csont volt nála.

Barátom farkcsóválva fogadott, és üdvözlésképpen alaposan képen nyalt. „Hát te? Kirakott a gazdád?”- kérdezte. „Engem nem raknak csak úgy ki. Éppen vadászok” válaszoltam dühösen.
Ebben a pillanatban láttam, hogy Bogi kilép a kapun és sietve távozik. Tehát ki vagyok zárva. Mivel Huba alkalmatlan vadászatra- alighogy elkezdem becserkészni az áldozatot, ugatva odarohan és elkergeti, miközben nagyon büszke magára- egyedül hagytam a csontjával.

A vadászatból éjfél körül értem haza. A zsákmányom, egy szép nagy egér, még életben volt, hiába is próbálta velem az ellenkezőjét elhitetni. Megbocsátásom jeleként hoztam Boginak.
Az előszobába lépve ismeretlen szag csapott meg, hogy felállt a szőr a hátamon. Egy idegen van a lakásban! Leraktam az egeret- az rögtön kibújt tetszhalott szerepéből, és bebújt az egyetlen biztosnak hitt helyre, egy idegen cipőbe, ami a küszöb mellett feküdt- és a hálószoba felé vettem az irányt. Ott borzalmas látvány fogadott. Egy idegen hevert az ágyon- ami tulajdonképpen az én ágyam!- Bogival együtt. Dühösen nyávogni kezdtem, mire Bogi halkan szólongatni kezdett:

-Ssss, Drazséka, maradj csendben. Nincs semmi baj, gyere szépen.
Odabújtam Bogi mellé, és rázúdítottam a panaszomat. „Ki ez? Mit keres az ágyunkban? Zavard el innen!” Az idegen álmosan megmozdult.
-Mi ez a ricsaj? Nem mondtad, hogy macskád van.
-Csak pár hónapja. A ház előtt feküdt félholtan, én meg magamhoz vettem amíg felgyógyul, aztán itt maradt.
-Ez nagyon rendes tőled. Szép jószág. Mi a neve?
-Drazsé.

Az idegen felkelt, és kedveskedve megvakarta a fülem tövét. Halkan doromboltam; örültem a simogatásnak, de még mindig sérelmeztem, hogy betört az életünkbe.

-Mennem kell Bogi, holnap korán kelek.
-Azt hittem, itt maradsz reggelig.
-Nem lehet, tudod, hogy dolgoznom kell. Majd hívlak.

Az idegen felöltözött, és távozott a szobából. Kényelmesen elnyújtóztam az ágyon- ekkor hirtelen ordítás csapta meg a fülemet.
- Szabolcs! Mi történt?
Bogi ijedten ugrott fel, és kiszaladt az előszobába. Azt hiszem, megtalálták az ajándékomat.


Utoljára változtatva 08-25-2011 @ 01:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-25-2011 @ 06:48 pm)

Comment: eszméletlenül jó :)))))))))))))


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 08-26-2011 @ 11:22 am)

Comment: Köszi, próbálkozok, próbálkozok:))


Hozzászóló: Summer
(Ideje: 08-26-2011 @ 07:17 pm)

Comment: Aranyos, tetszik. Látom ez a negyedik része, majd visszanézem az előzményeket. Szeretettel: Zsu


Hozzászóló: felix
(Ideje: 08-26-2011 @ 07:31 pm)

Comment: Olvasmányos történet, érdekes nézőpontból interpretálva. Tetszik. Szeretettel: félix


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 08-27-2011 @ 10:55 am)

Comment: Kedves Zsu és Félix, köszönöm Nektek is az érdeklődést:)


Hozzászóló: estelente
(Ideje: 08-27-2011 @ 07:02 pm)

Comment: :))) Tetszik! Üdvözöllek! estelente


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 09-01-2011 @ 01:53 pm)

Comment: Köszönöm Neked is:)


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-03-2011 @ 02:42 pm)

Comment: Nagyon jó!...Gratulálok a leleményes cicához...:)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-03-2011 @ 07:10 pm)

Comment: Cicafejbe bújni, nem könnyű feladat...tetszett...:)))) Szeretettel olvastalak: Anna :)))


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 09-11-2011 @ 03:17 pm)

Comment: Kedves Lyza és Anna, köszönöm Nektek is az érdeklődést. Nemsokára hozom a folytatást:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds