[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 336


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Rózsaszín őszikék 6.
Ideje:: 11-07-2011 @ 11:45 am

 

A három lány álmosan ült a reggelije fölött. Ildikó este sokáig bogarászta Ilonka naplóját. Nagyon szeretett volna választ találni a rejtélyre, hogy mi történhetett vele, de eddig semmi érdekeset nem rejtett a könyvecske.

A napló helyenként egész olvasható volt, máskor viszont nagyon nehezen haladt vele. Az volt Ildi benyomása, hogy Ilonka titokban, kevés fénynél, néha egészen sötétben írhatott, mert ilyenkor feltűnően dülöngéltek a sorok. Máskor nem is tintával írt, hanem ceruzával. Ez idővel annyira elhalványult, hogy néhány szó teljesen olvashatatlanná vált.

A lányok mára is strandolást terveztek. Az időjárás kegyes volt, nem volt kánikula, de kellemes meleg ígérkezett. Ildi az immár törzshelyükké vált stégre is magával vitte a naplót, gondosan a táskájába cipzározva, mert féltette a víztől. Az ikrek kezdték őt megszállottnak tartani, amiért egy ősrégi olvashatatlan könyvet bújik. Kati és Nóri rögtön beugrottak a vízbe, és jó messzire beúsztak a tó közepe felé. Már elhatározták, hogy a legelső adandó alkalommal vesznek egy-egy gumimatracot, és attól kezdve az egész napjukat a vízben fogják tölteni.

Ildi fejére tette a walkman fejhallgatóját, és a hasára fordulva mosolyogva nézte pancsoló unokatestvéreit. Nemsokára hangos társaság érkezett- a múltkori fiúk voltak azok. Ahogy meglátták a lányokat, rögtön elhatározták, hogy a szomszéd stégre fognak letáborozni. Ildi próbált úgy tenni, mint aki tudomást sem vesz róluk, de közben a napszemüvege mögül lopva figyelte őket- vajon közöttük van Gábor? Sehol sem látta a fiút, amikor hirtelen árnyék vetült rá, és egy hang szólalt meg a háta mögött:

-Keresel valakit?

Ildi lekapta a fejéről a fülhallgatót, és riadtan fordult hátra. Gábor állt előtte mosolyogva. Ildi elvörösödve kapta el róla a tekintetét, és lábát a vízbe lógatva felült a stég szélére. A fiú még mindig mosolyogva leült mellé.

-Tudod, hogy még be sem mutatkoztunk egymásnak? Szia, Horváth Gábor vagyok- mondta kezét a lány felé nyújtva.

-Széki Ildikó- mondta a lány kezet rázva. A fiú tenyere forró volt, és ahogy megfogta Ildi kezét, a lány úgy érezte, hogy lepkék hada röpköd a hasában.

-Remélem, nem gond, hogy ideültünk mellétek. A barátnőidet úgy látom, nem zavarja- mondta Gábor, miközben az ikreket nézte, akik mellé közben beúsztak a fiúk, és nevetve fröcskölni kezdték egymást.

-Ők az unokatestvéreim, Kati és Nóri.

-Én is főleg a rokonaimmal vagyok itt. Az a szőke srác ott Roland, az öcsém, mellette Sanyi, az unokatesóm. A harmadik Laci, a haverom. Egy osztályba járunk. Te hányadikos vagy?

-Most voltam elsős a gimiben. És te?

-Most megyek negyedikbe. Mit hallgatsz? -kérdezte, és kinyitotta a walkmant, amiben egy fiúegyüttes kazettája lapult. Ildi elvörösödve kikapta a kezéből a kazettát és a táskájába rejtette. Hirtelen zavarni kezdte, hogy csak egy falatnyi bikini van rajta, ezért maga köré csavarta a törülközőjét, és úgy ült vissza a fiú mellé.

-Fázol?

-Nem.

-Nem fogsz leégni? Szívesen bekenlek.

-Köszönöm, nem kell.

Még csak az kéne, gondolta Ildikó, és a gondolatba is belevörösödött, hogy a fiú ujjai a hátához érnek.

Hosszan hallgattak. Gábornak nagyon tetszett Ildi, de nem igazán tudta, hogyan viselkedjen vele. Még soha nem volt dolga ilyen félénk és szégyenlős lánnyal, aki minduntalan elvörösödik. Hirtelen ötlettől vezérelve beugrott a tóba, amivel tetemes vízmennyiséget fröcskölt Ildikóra. A lány lekapta magáról a törülközőt, és nevetve a fiú után ugrott. Beúsztak a többiekhez, ahol időközben hatalmas csata bontakozott ki. A srácok hoztak egy strandlabdát, amit a két csapattá alakult társaság dobált egymásnak, természetesen hatalmas kiabálás és fröcskölés közepette.

Délután, amikor mindenki fáradtan napozott a stégeken, Gábor ismét odaült Ildi mellé.

-Mit szólnál egy kerti bulihoz? Semmi extra, csak szalonnát sütünk, zenét hallgatunk...mondjuk holnap este? Akkor a nagypapám Győrben lesz a szüleimnél, csak későn jön haza, de amúgy sem zavarna. Eljöhetnétek mindhárman.

-Nagyon szívesen, de meg kell kérdeznünk otthon. -felelte Ildi mosolyogva.

Már alacsonyan sütött a nap, amikor a lelkiismeretes Nóri felkelt.

-Lányok, ideje lenne hazamenni.

A társaság szedelődzködni kezdett. Miközben hazafelé tekertek, Ildinek az járt a fejében, hogy rég érezte ilyen jól magát. Gábor társaságában egy rövid időre még Ilonka naplójáról is megfeledkezett.



Utoljára változtatva 11-07-2011 @ 11:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 11-07-2011 @ 04:42 pm)

Comment: Remek kis írás, viszi magával az olvasóját..... Zsuzsi


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 11-07-2011 @ 07:28 pm)

Comment: Olvasmányos írás!. Csak így tovább!...Lyza


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 11-08-2011 @ 08:47 am)

Comment: Köszönöm szépen, igyekszem:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds