[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 253

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Rózsaszín őszikék 16.
Ideje:: 12-05-2011 @ 09:46 am

 

Ildikó félálomban, nyugtalanul hánykolódott az ágyában. Maga előtt látta Pistát, amint részegen, durván, a féltékenységtől őrjöngve Ilonkára veti magát- aztán ismét Pistát, ahogy életét feláldozva elrántja a kisgyereket a lovak elől. Pista? Ő lett volna az? Képes gyilkosságra egy olyan ember, aki gondolkodás nélkül a lovaskocsi elé ugrik, hogy megmentsen egy gyereket?

Vagy Péter? Péter, aki tette Ilonkának a szépet, de nem akarta elvenni. Aki titokban megtartotta mással az eljegyzést. Ha igazán szerette Ilonkát, miért nem szállt szembe a szülei akaratával? Péter, aki azt állítja, hogy két órát várt hiába a lányra.

És Teri? Teri, a legjobb barátnő. Teri, aki beleszeretett egy fiúba, akinek nem kellett igazán; Pista csak azért volt Terivel, mert Ilonka foglalt volt. Mi történhetett?

Ildi lassan álomba szenderült. Álmában maga előtt látta Ilonkát, amint izgatottan, reményekkel telve vár Péterre a kert végén, az épülő istállónál. A távolban egy sötét alak tűnt fel, a lány felé közeledett. Ki lehet az? A sötétben nem lehetett kivenni az arcát. Odaért a lányhoz, megszólította. Ildi nem hallotta, miről beszélnek, de látta, hogy veszekszenek Ilonkával. De vajon miért? Miről lehet szó? Ilonka dühösen megfordult, és elindul vissza a ház felé, de alighogy pár lépést tett, az árnyalak leütötte hátulról. Ildi hallotta a tompa puffanást, és a lány halk sikolyát, ahogy összeesett. A hold Ilonka arcára sütött, látni lehetett a kidülledt, élettelen szemét, vértől csatakos haját. Ildi felnézett a támadóra, hogy lássa, ki az, de nem látott senkit. Akárki volt is, eltűnt a sötétben. Ahogy azonban visszanézett a lányra, már nem Ilonkát látta, hanem a saját arcát; ő, Ildikó feküdt ott holtan.

Ildi sikoltva, izzadtan ébredt. Percekbe telt, míg helyreállt a szívverése, és lassan megnyugodott. Kinézett az ablakon; még sötét volt, a hold besütött a szobába. Megpróbálta felidézni az álom minden részletét. Így történhetett? Bárki volt is az, veszekedtek, és a pillanat hevében az illető felkapott valamit, és leütötte a lányt. Vagy előre eltervelt gyilkosság volt? Ha előre eltervezték; ki tudhatott arról, hogy Ilonka pont aznap este készül megszökni? Péter, hiszen ő küldte a levelet. Vagy csak véletlen egybeesés lenne, hogy aznap ölték meg, és Péter ártatlan? Ildi megrázta a fejét. Megpróbált nyugodtan, logikusan gondolkodni, érezte, hogy közel jár a megoldáshoz. Valaki kicsalta Ilonkát a házból, valószínűleg egy levéllel. Ilonka kiment, hogy találkozzon az illetővel,- ez megmagyarázza, hogy miért nem volt nála a menyasszonyi ruha- az a valaki pedig megölte, és elásta az éppen akkor épülő istálló alá. Ildi azon gondolkodott, hogy Ilonka vajon kiment volna, ha Pista hívja? Valószínűleg nem. Akkor marad Teri és Péter. A lány nem gondolta igazán, hogy Teri képes lett volna megölni a legjobb barátnőjét. Tehát Péter. Mindig Péterhez jut vissza! Várjunk csak….még egy valakinek lehetett oka megölni a lányt: Péter menyasszonyának, hiszen Ilonka eltűnésével Péter feleségül vette. De róla semmit nem tud, nem szerepelt sem a levelekben, sem a naplóban.

Ildi ásítva az oldalára fordult, és a fejére húzta a takarót. Szorosan behunyta a szemét, és pár perc múlva már mélyen, álomtalanul aludt.



Utoljára változtatva 12-05-2011 @ 09:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bg
(Ideje: 12-05-2011 @ 07:32 pm)

Comment: Egy újabb izgalmas fordulat. Nagyon tetszett ez a rész is! Örömmel olvastam...Gergely


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 12-06-2011 @ 08:23 am)

Comment: Örülök, hogy tetszik:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds