[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 249
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 250

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Cseresznyevirágzás (7.)
Ideje:: 01-20-2012 @ 04:45 pm

Sohasem féltem a haláltól. Nem is kívántam az eljövetelét, de úgy tekintettem rá, mint az élet folytatására. Ez így természetes. Nem szabad küzdeni valami ellen, ha az úgyis bekövetkezik. Mindennek és mindenkinek megvan a maga karmája.

Hirtelen hatalmas düh öntött el, ahogy a behatoló, gyilkos ninjákra gondoltam. De aztán egy gyors légzésgyakorlattal kiűztem magamból a haragot, kiürítettem elmémet, csak támadóimra koncentrálva. Három ember közelségét éreztem, pedig mesterien bújtak meg. Fél pillanat csend, kivárás, aztán egy alacsony cserjét fedezékül használva az egyik támadóm mögé kerültem. Hangtalanul végeztem vele, ugyanígy a másodikkal is. Saját módszerüket alkalmaztam ellenük. Az utolsó azonban óvatosabb volt, időben gyanút fogva elém került, kard feszült kardnak, majd hátraszökkenve hasba szúrtam, ugyanazzal a mozdulattal haránt felrántottam a katanát. Nem vártam meg a belek kitüremkedését, otthagytam a haldoklót saját vérében fuldokolva.

Nesztelenül belopóztam a kis barlangba. Micukó a sarokban gubbasztott. Apró tőrét maga elé tartotta védekezőn, mélykék szemében a rémület árnyával. Mikor megismert, tőrét eldobva hozzám simult. A kimonón át éreztem keblének zihálását. Suttogva megnyugtattam, addig öleltem magamhoz, míg kicsit megnyugodott. Tudtam, még nincs vége a veszélynek, vissza kell mennem, én nem bújhatok el, talán mások is élnek még a házban. Nehezen akart elengedni, de belátta, hogy nem maradhatok vele. Megígértettem vele, hogy nem mozdul ki onnét, míg újra vissza nem térek. Tekintetében láttam az aggodalmat, de belátta, a barlangban van a legnagyobb biztonságban. Fel sem merült bennem, hogy esetleg nem látom többé.

Senkivel sem találkoztam a házban. Csak a rengeteg holttest mindenütt és a csend. Furcsa volt, hogy még haldoklók nyöszörgését sem hallottam. Alapos munkát végeztek, könyörtelenül kivégeztek mindenkit, nem maradt rajtunk kívül túlélője a vérengzésnek. A halottak között nem láttam ninjákat, magukkal vitték az elesetteket, ne maradjon árulkodó nyom a tettesekre utalva. Az egyik válaszfalhoz érve elfojtott hangokra lettem figyelmes. Kagura hangját véltem felismerni, ahogy ingerülten mondja, addig nem fizet, amíg a lány életben van. Felhasítottam a vékony válaszfalat. A nagyúr kezében súlyos erszény, vele szemben egy zömök alkatú, széles vállú, arcát eltakaró ninja, mögötte vagy féltucatnyi társa. Visszajöttek a fizetségért. A nagyúr döbbenten meredt rám, mint aki szellemet lát, elejtette az erszényt, és remegve a sarokba hátrált.

A támadók túl sokan voltak. Mégis, olyan elszántságot éreztem, mint még soha. Eszem ágában sem volt meghátrálni. Ha sorsomnak itt kell beteljesednie, hát legyen. Vezetőjük szemébe néztem. Valahogy ismerősnek tűnt a tekintete. A ninják körbevettek, ám ekkor váratlan dolog történt. A magas alak lehúzta csuklyáját, felemelte kezét, megállásra parancsolva társait.

-         Megismersz, Taró?

Gyermekkori nevemen szólított meg, és persze tudtam már, honnét volt ismerős a szeme. Takezaki volt az, valamikori legjobb pajtásom, akivel annak idején rengeteget játszottunk együtt. Akiről azt hittük, megölték a ninják, és lám, most úgy tűnik, ő a vezetőjük!

-         Takezaki! Hát élsz…? - Megdöbbenésemben nem tudtam többet mondani. Agyam sebesen pörgött.

-         Rossz urat választottál Taró! Vagy hívjalak inkább Szakamoto szannak? – Hangjába enyhe gúny vegyült. – Kagura elárult téged és a házat. Becstelen daimió, az ilyent mi sem szeretjük, csak egy dolgot érdemelhet.

Kagura nagyúr közbeszólt a sarokból:

-         Elfeledkeztél a megállapodásunkról Take…?

 Nem fejezhette be a mondatot. Takezaki felé szökellt és csak egy villámgyors kardvillanást lehetett látni. Mindezt oda sem nézve, tekintetét továbbra is rajtam tartotta. A plafont borító fehér vászon bíborvörös lett a felspriccelő vértől, a fej nélküli test lomhán eldőlt.

-         Takezaki, te ölted meg apámat is?

Kérdésemre gyilkos fény villant a szemében. Válasz helyett aprót biccentett oldalra a fejével, mire a ninják nekem estek.

Meggyilkolt apámra, úrnőmre és szamuráj társaimra gondoltam. Az iszonyatos túlerő ellenére tudtam, hogy le fogom őket győzni. Itt nem teljesedhet be a sorsom. Számomra az egész egy pillanatnak alig tűnt.

Először egyszerre támadtak, de hamar rájöttek, a szűk szoba nekem kedvez, csak egymást akadályozták, vágták meg. Villámgyorsan mozogtam, oldalra, hátra-előre, katanám sebesen kaszabolta a testeket. A kard könnyedén hatolt át húson, csonton, alattomos támadásuk hamarosan jajongó sikolyokba fúlt. Tisztátalannak éreztem ezt a harcot, ezek a ninják nem voltak becsületesek, ezért én is könyörtelen voltam. Láttam, a szemben álló ninja arcmaszkja alatt erősen izzad, sűrűn pislogva próbálta szeméből eltüntetni a verejtéket. Előreszökkenve haránt keresztbe hasítottam, majd visszaugorva újra felvettem alapállásomat kardom magam előtt tartva. Ez mentette meg az életemet. A penge tükrében vettem észre a mögöttem támadó árnyat, hátraszúrtam, mire elszabadult a pokol. Újra egyszerre akartak nekem esni, de a korábbi eseményekből tanulva lassan közelítettek. Küzdőtávolságon kívül maradva, apránként jöttek közelebb. Tisztelték a katanámat. Hátráltam, hogy mögém ne kerüljön senki, majd a ninjákat meglepve támadtam. Éreztem a kisugárzásukat, melyikükben lobban fel a félelem, vagy a gyengeség legkisebb jele. Azonnal kihasználva lecsaptam, majd vissza. A helyzet megváltozott. Támadottból támadó lettem. Ők is észlelték a változást, még bizonytalanabbá váltak. Az utolsó kettővel már nem volt nehéz dolgom. Egy sem menekült el, pedig tudták, hogy meghalnak.



Utoljára változtatva 01-20-2012 @ 04:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-20-2012 @ 05:09 pm)

Comment: Takezaki is meghalt? De míg eddig a gondolatig jutottam, volt hogy lassabban olvastam, - mikor a barlagban találkoztak - de a harc alatt szinte rohanva olvastam a sorokat. Megnyugodva, ám annál nagyobb kiváncsisággal várom a folytatást. Eszméletlen jó írás. szeretettel agnes


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-21-2012 @ 05:35 pm)

Comment: Kedves Ágnes, asszem a következő részben választ kapsz kérdésedre... Örülök, hogy ennyire elnyerte tetszésedet ez a távolkeleti történet!


Hozzászóló: sodrelap
(Ideje: 01-21-2012 @ 08:11 pm)

Comment: "Egy sem menekült el, pedig tudták, hogy meghalnak." Azért a jó történeten kívül ezen is el lehet gondolkodni... Üdv., Pali


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-21-2012 @ 08:37 pm)

Comment: Hello Pali. Ja, ez is olyan jellemző távol-keleti dolog akart lenni - gondolom én! ;-))) Üdv; Ottó


Hozzászóló: hori
(Ideje: 01-21-2012 @ 09:08 pm)

Comment: Az utolsó bekezdésre már úgy pereg, mint egy valódi harc, s minden mozdulat egy halált eredményez. Közben arra is gondoltam, hogy talán nincs nagyobb "kontraszt" ember-ember között, mint egy törékeny japán nő és egy szamuráj (amúgy gyilkoló gépezet, a fizikai-szellemi erő megtestesítője) között. De a ninják többsége nem nő volt??? /// A korábbi hsz-eimre adott válaszokat is végigolvasva tiszta minden, a szándék és a hogyan... /// Üdv.: Géza


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-22-2012 @ 02:15 am)

Comment: Remek, Ottó, olvaslak :-)! aLéb


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-22-2012 @ 05:49 am)

Comment: Géza; ez aztán érdekes! Mikor elkezdtem írni, pont az általad írt "kontraszt" volt az, aminek a lehetséges ábrázolása megragadott! Nem akartam egy leíró részektől hemzsegő, cselekménytelen, csak érzelemdús "sztorit" írni (East Love Story of The Samurai ;-))), viszont szerettem volna elkerülni egy natur ábrázolású, vérfürdős akcióthriller megjelenítését. Mert persze, a szamuráj alapjában akár "gyilkoló gépezet" is lehet, az ő korában egy tökéletes katona - és mégis, pont ezzel a színtiszta becsületkódexre épült szellemiséggel -, ő ezzel a kettős eleggyel jóval több ennél. Akár talán arra is, hogy egy törékeny nő miatt beleégetett életét képes legyen más szemszögből is átgondolni... Na, de nem vágok semmi elébe. Még annyit, hogy egyáltalán nem volt jellemző a ninjákra, hogy többségük nő lett volna, alapjában igazi "férfiszakma" volt. ;-) Üdv; Ottó


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-22-2012 @ 05:51 am)

Comment: Köszi Béla, mindig örülök neked is!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 01-25-2012 @ 01:07 pm)

Comment: Na, ezt rendesen kikapták. :) Olvasom!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds