[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 217
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 217


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


smile.gif
Vasárnap reggel
Ideje:: 10-31-2004 @ 10:30 am

Kényelmesen fekszem az ágyamban, és figyelem ahogy a macskám játszik. Nem rég ébredtem, szememben még az álom összefonódik a macskámmal. Kellemes álom, kellemes macska. Még nem vette észre, hogy ébren vagyok, még úgy gondolja szabadon garázdálkodhat. Meghagyom ebben a tudatban, így jobban megfigyelhetem. A hancúrozást a táskám pántján kezdi, isten tudja miféle ellenséget képzel bele, de komoly a harc. Lelapítja a fülét, morogni nem mer, azt hiszi alszom. Aztán támad, két mancsával ráugrik, pofozza, harapja, majd egy bunkfenccel alatta terem. A pánt győzött, sikerült a helyén maradnia. A macskám körbe néz, mit lehetne még szétcincálni. Fölnéz az asztalomra, és én már tudom, hogy zsebkendőm végleg elveszett. A macska kicsi még, nem tud egyből fölugrani az asztalra, de leleményes. Jár az agya, és megtalálja a legkézenfekvőbb megoldást. A szék. Fölpattan a gurulósszékre, amit tegnap este kicsit távolabb hagytam az asztaltól, egy kismacskának nagyon távol. Drukkolok nehogy pofára essen. Még mérlegel magában. Nem kéne e megvárnia engem míg fölkelek, és leülök a számítógéphez. Ilyenkor fölszoktam venni az ölembe, onnan negyon könnyű följutni a zsepihez. Ezt lepörgeti magában, de eszébe jut, hogy hétvégén mennyit alszom. Gyorsan elveti az ötletet. Hát vesz egy nagy lendületet, és ugrik. Elvéti egy kicsit, de sikerül belekapaszkodnia az asztalomon lévő jegyzettömb szélébe. Lóg egy kicsit, nem nagyon mer mozogni, mert akkor lever mindent, és én fölkelek és leszídom. Azt nem tudja, hogy ma reggel, ehhez nem lenne kedvem. Sikerül fölhúznia magát. Peckesen néz le a földre. Hasonló tettet hajtott most végre, mint a hegymászók, és bizonyára úgy érzi magát, mintha a Mount Everest csúcsán lenne. Csak most ő a zászlót akarja ellopni. Eszébe is jut gyorsan küldetése. Szájába veszi a zsebkendőt. Sunyin kikommandózik az asztal szélére, és leveti magát, annyira még nem profi, hogy négy lábra érkezzen, de legalább nem verte be a fejét, mint pár nappal ezelőtt. Eljut az ágyam közelébe, zsákmánya a szájában, moccani sem merek, nehogy elriasszam. Azonban közbe jön valami, egy másik játék, egy toboz. Amit még az éjszaka csórt el anyám szobájának polcáról, és egészen idáig pofozta. Nem tudja mi tévő legyen. Itt a zsepi és a toboz. Tétován megáll. Leteszi a zsebkendőt a földre. Hol az egyikre, hol a másikra veti tekintetét. Nehéz döntés, fontosabb, mint akármi más a világon. Eszébe jut éjszakai kalandja is, és a reggeli is. Egyformán kedves neki mindkettő. Még ül egy ideig, de megszületik fejében a döntés. Vidáman a szájába veszi a zsebkendőt, és ráveti magát a tobozra. Újabb önfeledt játék kezdődik. Kicsit körbenézek a szobámban, vajon nem tűnt e valami el. És akkor veszem észre, hogy idősebb macskám, aki már tíz éves, ott ül a lábamnál, és ő is a kicsit nézi. Tekintetünk összeakad, de ő sem mozdul, nehogy megzavarja az idillt.



Utoljára változtatva 10-31-2004 @ 10:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 10-31-2004 @ 11:25 am)

Comment: Szia :) Megvallom, jómagam a kutya/macskapártiak közül az előbbieket részesítem előnyben (nincs is macskám, valószínűleg nem is lesz), de a történeted elbűvölt. Láttam az egészet magam előtt :) Amúgy a kiscicák engem is elvarázsolnak, összes macskaellenes elvemet porba döntik :)))


Hozzászóló: Gradvolt-Endre-30Y
(Ideje: 10-31-2004 @ 01:55 pm)

Comment: Feltétlenül olvasd el el Umberto Eco-tól a "Le noveau cat" című kétperces novellát. (Remélem így írják, franciául sajna nem tudok, a könyv meg nincs itt, szóval csak emlékezetből írtam le a címét). Igaz, hogy az a francia újregényeket parodizálja, szóval nem arról szól, mint ez, de ott is egy macska a szereplő, aki egy húsdarabra veti rá magát. Három oldal az egész. Ahogy olvastam, amit írtál, valamiért tökre ez jutott eszembe. Most hirtelenjében azt sem tudom, hogy a Bábeli beszélgetésben, vagy a Gyufalevelekben van, de ha semmi közük sincs ahhoz, amit írtál, csak én vagyok hülye, akkor is érdemes beleolvasni. Csupa ilyen néhány oldalas szösszenet van benne. És nagyon jók.


Hozzászóló: Gradvolt-Endre-30Y
(Ideje: 10-31-2004 @ 01:59 pm)

Comment: Egyébként nekem is cicám van, de 10 évesen is ugyanolyan kótyagos, mint három hónaposan volt. :)


Hozzászóló: bla
(Ideje: 11-01-2004 @ 07:04 pm)

Comment: Meghitt írás, tetszik.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds