[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 140

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kiürült palackok 4/1.
Ideje:: 11-17-2012 @ 02:58 pm

Tisztán látszott a nőn, hogy tudatában van a rászegeződő mohó férfitekinteteknek. Dekoratív jelenség volt a szűk miniszoknyában, és a testre simuló, kivágott felsőben, ami nemcsak sejtetni engedte domború dekoltázsát. Manökenszerű járásának ütemére folyamatosan hullámzott teste.

Sohasem volt az esete ez a ribis típus, a vágyakozástól mégis mélyet sóhajtott Thomas. Évek óta nem volt dolga nővel. Utoljára a volt feleségével…

Mintha a kifutón lenne, nem egy útszéli parkolóban. Ez így valóban kissé ellentmondásos látvány volt, hiszen a nő ekkor lökte be – látható undorral – az egyik WC ajtaját. Kifelé úgyis meg kell fognia a kilincset.

A férfi megpróbálta maga elé képzelni, mi történik odabent. Erősen vizuális típus lévén hamar elhessegette a gondolatot. Tovább nézte körülötte az embereket. Ez volt a kedvenc – és egyben az egyetlen – szórakozása. Kívülállóként szemlélni a világot. Csak nézte a sokféle népséget, ahogy jönnek-mennek. Mindenkiről elképzelt egy történetet, ezt nagyon szerette. Van, aki csak sietve megállt, hogy dolgát végezve gyorsan tovább menjen, mások autójuk ülését hátradöntve próbáltak pihenni, aludni kicsit, hogy aztán felfrissülve elszáguldjanak. Vajon hová mennek? Mintha az ország összes lakója állandó mozgásban lenne attól félve, hogy lemaradnak valamiről.

Fehér BMW állt meg mellette, a jólszituált sofőr a lehúzott ablakon kipöckölte félig elszívott cigarettáját, majd gesztikulálva tovább beszélt mobiljába. Arckifejezésén látszott, erősen vitatkozik valakivel. Nem is szállt ki, rövidesen csikorgó gumikkal távozott. Thomas zavartalanul felvette az eldobott cigarettát, letépte a szűrőt, és mélyre szívta a füstöt. Ez jóféle, minőségi dohány. Már régóta az eldobott csikkekből összegyűjtött dohányból sodorta a füstölnivalót.   

Nagy létszámú család telepedett le az egyik betonasztalhoz, az asszonyok gondosan megterítettek, mindenféle finomság előkerült a piknikkosárból. Ezt nem szerette nézni a férfi. A sok ínycsiklandó étel ingerelte. Állandósult éhségében azt utálta legjobban, hogy minduntalan megjelentek előtte előző életének gasztronómiai csodái, amelyekkel volt felesége traktálta. Persze, amikor még minden jó volt… Akkor még nem jött a gazdasági válság, akkor még volt jó állása, akkor még nem bocsátották el, akkor még nem ivott. Akkor még boldog volt…

Legyintett egyet maga előtt, mintha ezzel elhessegette volna a régi képet. Felállt a padról, elsétált az autópálya széléhez. Egy darabig öntudatlanul bámulta, ahogy elsuhannak mellette az autók, kamionok az A8-ason Stuttgart irányába. Azóta szeretett itt állni, mióta alig egy hónapja leszállt elé egy 100 eurós bankjegy. Mintha egyenesen az égből jött volna. Szinte hihetetlen volt, alig akart hinni a szerencséjének. Talán a huzat vihette ki egy autóból, vagy valaki megszánta? Persze ennek az esetnek a megismétlődésére az esély a nullával egyenlő. Mégis, a remény mindig visszahozta erre a helyre.

Akkor hamar elment a neki vagyonnak számító pénz. Pedig nem is piára költötte. Arra gondolt, ad egy esélyt magának, hátha feltámad benne valami vágy régi élete apró örömeihez. Elment egy Autohofba, megfürdött – még borotválkozott is -, tiszta ruhát vett fel, megvacsorázott, aztán ott aludt a motelben. Igazi ágyban. Mégis - kelletlenül ismerte be -, akkor is hiányzott neki valami. A kísérlet nem vált be, rosszul sült el. Keserű szájízzel ébredt reggel, hamar benyakalt egy üveg olcsó rumot, gyorsan visszamenekülve régi életéhez. Nem volt kivel megosztani azt az estét.

Rengeteg emlékkép kínozta a múltból. Ezt volt a legnehezebb elviselni. Pedig tudatosan kerülte az olyan helyeket, ahol előző életében megfordult. Néha iszonyatos fájdalom szaggatta belül lelkét, mikor be-bevillant korábbi életének egy-egy epizódja. Hiába próbálta szuggerálni magát – mintegy így tudatosítva, hogy az nem volt jó -, az emlékek jöttek kérés nélkül, sokszor álmában. Hányszor ébredt arra verejtékezve, hogy otthon alszik, a régi életében, a családjával, ám amikor átölelte volna feleségét, a karosszéria hideg fémje térítette magához! Nem volt kifejezetten alkoholista - mint korábban a munkából való elbocsátás után -, de sokszor visszamenekült a részegség félhomály borította kellemes bódultságába, pedig tudta jól, hogy nem old meg vele semmit. Ennek teljes mértékben tudatában volt, de nem is akart megoldani már jó ideje semmit. A szeszre úgy tekintett, mint valami jótékony gyógyszerre, nem akart megszabadulni hatásától. Mint valami félkegyelmű tékozló; élvezte ezt a tudatmódosult állapotot.

Csak lebegni a semmiben.



Utoljára változtatva 11-17-2012 @ 03:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-17-2012 @ 03:25 pm)

Comment: Tudják-e szerinted, ezek a kis pockok / mit is jelentenek a kiürült palackok?


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-17-2012 @ 03:47 pm)

Comment: Gyula, most megjátszom az értetlent. Muszáj. Melyik kicsi pockokról beszélsz?!


Hozzászóló: hzsike
(Ideje: 11-17-2012 @ 04:06 pm)

Comment: Remek stílusban megírt történet (bár eddig még csak szinte a gondolatok szintjén mozogtunk) Nagyon mainak tűnő témát feldolgozó írás. Biztos vagyok abban, hogy a következő részt is elolvasom, hiszen érdekel, milyen szerepet szántál ennek az "életből" kissé kirekesztett férfinek. Szeretettel olvastalak:Zsike :)


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-17-2012 @ 04:51 pm)

Comment: Hát - ilyen dolgoktól szorul össze leginkább a szívünk. Szép volt Ottó...Üdvözlettel - Miki


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-17-2012 @ 04:54 pm)

Comment: Kedves Zsike, néha arra gondolok, legszívesebben olyan történetet írnék meg, amiben el sem mozdulnék a gondolatok szintjéről. No, ha az is megmaradna olvasmányosnak, akkor talán érdemes. :) Köszönöm!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-17-2012 @ 04:59 pm)

Comment: Köszi Miki! És képzeld, még csak most kezdődik! ;-) Azt nem ígérem, hogy szirupsztori lesz, de ez talán ebből a részből is kiderül már.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-17-2012 @ 06:14 pm)

Comment: Nagyon örülök, hogy írsz. Érdekfeszítő, és olvasnám-olvasnám... Szeretettel ölellek: Anna :))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 11-18-2012 @ 01:56 am)

Comment: Várom a folytatást Ottó! Élmény olvasni... Örülök neked!:) Zsuzsi


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 05:15 am)

Comment: Ígérem drága Anna, nem kell sokáig várnod. ;-) Köszönöm, hogy időt szakítottál rám! Megmondom őszintén, tudom, mennyire becsülendő ebben a mai rohanó világban, ha valaki időt és energiát áldoz olyasmit elolvasni, ami tovább tart pár röpke másodpercnél. Én sem olvasok a neten könnyen prózát, egyrészt, mert nagyon kevés az időm, másrészt egyre kisebbek ezek a fránya betűk a megfáradt szemnek... ;-)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 05:20 am)

Comment: Hát még én mennyire örülök neked Zsuzsi! Minden irónia nélkül írom; mennyire megtisztelve érzem magam, hogy a Nagy Írónő meglátogatta szerény hajlék(talan)omat! ;-))))


Hozzászóló: Si
(Ideje: 11-18-2012 @ 08:39 am)

Comment: Tetszik. Várom a folytatást. Si


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-18-2012 @ 10:56 am)

Comment: Ottó, fölös poénkodás volt! Elnézést! Túl fáradt voltam, mikor írtam.


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 11-18-2012 @ 12:05 pm)

Comment: Ottó, mindig örömmel olvaslak, mert látsz, és meg is tudod osztani velünk. Most sincs ez másképpen, várom a folytatást. aLéb


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 01:04 pm)

Comment: Nagyon megtisztelsz Klárika!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 01:15 pm)

Comment: Gyula, én mondom; fátylat rá, de nem engem bántottál meg. Nekem a neten kialakult egy jól bevált taktikám. Régen, ha valami szélsőséges gondolat elfogott, azonnal közöltem. Aztán később megbántam. Most inkább alszom rá egyet, aztán ha akkor is úgy gondolom, akkor leírom. Egy ideje belefáradtam a felesleges körökbe, meg itt fent a hálón olyan könnyű másokat megbántani. Az írott szó mellöl amúgy is hiányoznak a gesztusok, könnyű félreértelmezni valamit. Aztán jön a sértődés, az oda-vissza..., szóval egy csomó tök felesleges energiaelszívó kommunikáció, aminek legtöbbször semmi értelme. Bocsi, ez nem okoskodás vagy lenéző kioktatás akart lenni, csak úgy eszembe jutott.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 01:19 pm)

Comment: Béla, ennél jobb kritikát nem kívánhatnék! Örülök! ;-) egy látó


Hozzászóló: trendo
(Ideje: 11-18-2012 @ 01:47 pm)

Comment: Ottó! Őszintén remélem, hogy nem gondoltad komolyan egy percig sem, hogy tudatosan meg akartalak volna bántani Téged, akit barátomnak tekintelek, személyes ismeretség nélkül is. Amit írtál, azzal egyetértek amúgy. Könnyű (de fölösleges) balhét keverni egy banális félreértésből, egy beteg ember pillanatnyi indiszpozíciójából. Köszönöm megértésedet, részemről lezártam a dolgot. Barátsággal: Trendo


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 11-18-2012 @ 04:08 pm)

Comment: Kedves Ottó, ennek a folytatása engem is roppant érdekel, mert nem látom hova vihetne innen az út. Nagyon jó témát fogtál ki. Mindig csak irunk a hontalanokról, Te viszont az ő szemeivel látod a világot. Csak hozd a többit is minél előbb:-) Szeretettel olvastalak, Teru


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 04:59 pm)

Comment: ;-) Barátsággal Gyula! Üdv; Ottó


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 05:06 pm)

Comment: Kedves Teru, képzeld, létemnek egyik legfőbb mozgatórugója az ÚT. Nem a szó szoros értelmében vettre gondolok csupán, amelyet manapság éjjel-nappal koptatok. Azon kutakodok lázasan, hová vezetnek az utak? Egyáltalán vezetnek-e valahová, vagy találkoznak a végtelenben? Bocsánat, hogy elkalandoztam. Vajon hová vezethet e hontalan útja? Én is kíváncsi vagyok! ;-) Köszönöm ittjártad! :))))


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 11-18-2012 @ 05:17 pm)

Comment: Nagyon betalált, mind stílusban, mind témában. Én is nagyobbra állítom a betűméretet, és nehezen fogok próza olvasásba, de megérte. Gratulálok és várom a folytatást. :) pipacs


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-18-2012 @ 05:24 pm)

Comment: Köszönöm kedves pipacs, imádok célba találni! ;-) Jön a folyt. köv. hamarosan!


Hozzászóló: winner
(Ideje: 11-19-2012 @ 11:18 am)

Comment: Elképzeltem, hogy kilesve a kamion ablakából egy autópálya melletti parkolóban, megpillantva ezt a szerencsétlen hajléktalant, elkezdtél fantáziálni. Szövögetted a gondolatodat, és így született a kiürült palack. Talán épp Te is egy palackból iszogattál. Persze csak Cola-t, vagy ásványvizet, de egy író ember fantáziája csaponghat. Odaképzel ennek a szerencsétlenek egy 100 EU-t. A következő részben talán már többet is, vagy épp kevesebbet. Ez a Te felelősséged, és a Te fantáziád. Mindenesetre várom a 4/2-t. Mert ez tetszett, azért.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-19-2012 @ 12:42 pm)

Comment: Rátapintottál Laci, a történet szereplői mind valósak, csak a sztori kitalált. Még azok is, akik a következő részekben jönnek. Persze, az már az én fantáziám műve, hogy kire milyen tulajdonságokat aggatok rá. Bizonyos értelemben nem szerencsétlen a főhős, szóval nem az a hétköznapi értelemben vett hajléktalan, de valójában ez lényegtelen. Mármint, hogy fogalmat kreáljak abból, hogy ki az, és ki nem. Köszönöm, hogy olvastál!


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 11-20-2012 @ 12:45 am)

Comment: Kedves Ottó, pedig most aztán keresd meg hova vezet az út, mert nagyon felkeltetted az érdeklődést bennünk. Az nem lehet, hogy pont itt hagyod abba...


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-20-2012 @ 05:48 am)

Comment: O, mily jól esik érdeklődésed kedves Teru, máris teszem fel a következőt! Csak megvártam, míg az első lecsúszik középre! ;-)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds