[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 260
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 260


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hálóba gabalyodva
Ideje:: 12-04-2012 @ 11:46 am

Amint Spartacus666 belépett a szokásos csetszobába, szeme rögtön megakadt egy új nick néven. Sexybaby új regisztráció lehet, még soha nem látta itt.

-Helló Sexybaby, hogy vagy? Új vagy itt?
-Szia Spartacus. Igen, most regisztráltam.
-Üres az adatlapod. Nem töltenél fel magadról képet?
-Bocsi, de nem tudok. Elég, ha azt mondom, hogy szőke vagyok, kék a szemem és 170 magas vagyok?
-Húúha, csini csajszi vagy! Örülök, hogy megismerkedtünk. Rólam van fent kép, ha érdekel.

Sexybaby kíváncsian kattintott újdonsült beszélgető partnere profiljára, de csakhamar csalódnia kellett. A fotó helyén ugyanis egy gladiátort ábrázoló rajz volt- vagyis Spartacus keresett a neten egy képet Spartacusról, és azt töltötte fel a saját fényképe helyett.
-Haha, nagyon vicces! Azt hittem, tényleg találok rólad képet.
-Ha ennyire kíváncsi vagy rám, találkozhatunk!

A lány némán nézte a képernyőt. Nem tudta, mit feleljen. Természetesen azért regisztrált, hogy szórakozzon, flörtöljön, amiből ki tudja mi lesz, akár még párt is találhat. De hirtelen inába szállt a bátorsága. Soha nem volt sikere a férfiaknál, akik legfeljebb aranyosnak találták a kedves, csendes lányt. Bizony, a vagány Sexybaby csak a neten létezett. Spartacus úgy látszik közben elunta a várakozást, mert új sor jelent meg a képernyőn.

-Ne haragudj, nem akartalak így lerohanni. De szívesen leveleznék veled.
-Rendben. Cserélünk e-mail címet?

Következő reggel, ahogy a lány beért a munkahelyére, dobogó szívvel kapcsolta be a gépet. Vajon jött e-mail az ismeretlentől? Fogalma sem volt, hogy mi ütött belé. Hogy lehetett ilyen vakmerő, munkaidőben regisztrálni egy ilyen oldalra, ráadásul egy ilyen kihívó névvel. Elsápadt, ahogy hirtelen eszébe jutott, hogy a rendszergazda belelát az összes dolgozó gépébe. Reggel, ahogy összefutottak a folyosón, úgy nézett rá- biztosan tudja! Na még csak az hiányzik, hogy az a mogorva alak felnyomja a főnöknél!
Eközben egy emelettel feljebb a mogorva, szemüveges rendszergazda, akit a cseten csak Spartacus666 néven ismertek, éppen a reggeli kávéját kortyolgatta. Régóta tetszett neki a főnök fagyos szépségű titkárnője, de az még csak egy pillantásra sem méltatta. Ezért ő is igyekezett kimérten viselkedni, és csak akkor megszólítani, ha elkerülhetetlen. Aztán gondolatai a tegnap megismert lányra terelődtek. Vajon válaszol az e-mailjére?

A lány mosolyogva nézte a képernyőt. Egyre szimpatikusabbnak találta az ismeretlent- és egyre jobban félt a rendszergazdától. Biztos volt benne, hogy tudja, akkor miért nem szól? Napok óta csak kínozza. A csetre többet nem merészkedett fel, de a privát e-mailjeit továbbra is olvasta.

A férfi egy mély sóhajjal elszakadt Sexybaby levelétől, és belekezdett az aznapi munkába. Az nem igazán érdekelte, hogy ki merre garázdálkodik a neten- elvileg belelátott az összes dolgozó gépébe, de ezzel soha nem élt vissza. Amíg nem töltenek le vírussal fertőzött fájlokat, őt igazán nem érdekli, hogy ki mivel üti el a munkára kijelölt időt. Most azonban belébújt a kisördög. Az a helyes kis titkárnő napok óta szinte gyűlölettel mered rá. Vajon mi oka lehet rá?- tűnődött, miközben keresni kezdte a lány gépének IP címét.


-Sexybaby, egy vallomással tartozom. Tudom, ki vagy. Ne ijedj meg, te is ismersz engem, csak nem tudod, hogy én vagyok az. Gyönyörű vagy, és én nagyon kedvellek, csak ezt soha nem mertem neked elmondani. Sőt, pont az ellenkezőjét mutattam. Ebédszünetben szeretnélek meghívni egy kávéra. Mit válaszolsz?


A lány dobogó szívvel állt a cég büféjének küszöbén. Úgy érezte, menten elájul. Amikor elolvasta Spartacus levelét, sejtette, vagyis inkább remélte, hogy kit takar az álnév. Idegesen nézett körbe, amikor meglátta a mogorva rendszergazdát, aki most nem is tűnt annyira mogorvának. Kedves, és –ezt csak most vette észre- egészen jóképű volt. Félénken mosolygott a lányra, és egy csésze kávét nyújtott felé. A lány szíve nagyot dobbant. Szóval igaza volt, ő az. Mély levegőt vett, és mosolyogva elindult az asztal felé.


Utoljára változtatva 12-04-2012 @ 11:51 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: hzsike
(Ideje: 12-04-2012 @ 02:15 pm)

Comment: Nagyon tetszett már a versenyben is, szavaztam is rá. Szeretettel gratulálok kedves Lukrécia:Zsike:)


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 12-04-2012 @ 09:12 pm)

Comment: :)) Aranyos!:) Tetszett már a versenyben is. Ölellek:))


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 12-04-2012 @ 10:49 pm)

Comment: Tetszett az írásod! aLéb


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 12-04-2012 @ 11:54 pm)

Comment: Jó kis sztori, megmosolyogtam. Talán van ilyen az életben is:-) Szeretettel olvastalak, Teru


Hozzászóló: Peggy
(Ideje: 12-06-2012 @ 11:17 pm)

Comment: Amolyan mai mese...tetszett! :)


Hozzászóló: Lukrecia
(Ideje: 12-07-2012 @ 10:27 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds