[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 211

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az erdők tündére
Ideje:: 10-23-2013 @ 05:16 pm

 Mese. Az erdő tündére

Egy csodálatos napnak indult ez a szombat . A nagypapával kirándulni az erdőbe egy élmény volt. Orsolya és Olivér, már nagy izgalommal készültek. A napocska már magasan fent járt az égen,mikor a nagyi  elkészitette az utravalót  tele volt finomsággal a hátizsák. Orsi még kiszaladt a kertbe és megcsodálta a virágokat amint éppen kibontják szirmaikat. Eközben megjelentek a gyönyörű pillangók is akikkel suttogva váltott egy-két szót. A nagymama megigérte, hogy estére főz valami finomat nekik, mert biztosan meg fognak éhezni a hosszú nap után.

A nagypapa megtervezte az útirányt és előhívta a hűséges kutyáját, Villámot is. Aztán búcsút intve a nagyinak útnak eredtek. Egy két óra múlva már a nagy erdő sűrűjében jártak. Már sorolták a madarak nevét , mivel a nagypapa sokat mesélt és oktatta öket útközben . Az erdő olyan volt mint egy zümmögö korus.  A dalosmadarak éneke mindenkit  jókedvre derített. Apró neszeket hallottak a fák és a bokrok között ekkor megjelentek az őzikék is és a szarvasok is, de félve elszaladtak amikor közelükbe értünk. A mókusok nyugodtan lakmároztak a fák tetején tudták, hogy tölünk nem kell félniük.

Már délután volt, mikor a nagypapa meg  akarta mutatni azt a szép madarat  amelynek olyan gyönyörű  és különleges tolla volt és már többször látta itt az erdőben. Nem vette észre, hogy egy szakadék felé bandukol, amibe sajnos bele is csúszott. Elég mély volt a lyuk és nagyot esett, mivel a talaj itt igen meredek volt. Nagyon megütötte magát és fájt a jobb lába be is dagadt neki. Ezek után nem bírt kimászni a gödörből. Ekkor Orsolya keresett egy hosszú faágat és avval próbált segíteni a nagypapának. De nem sikerült igy sem. Olivérnek az jutott eszébe, hogy elmegy segitségért, amit mindannyian helyeseltek. Úgy egyeztek meg, hogy Orsi itt marad a Villámmal, mivel hamarosan sötétedett és félő volt, hogy az állatok is megjelennek a környéken, igy a kutya nagy segitség és ugatásával jelzi majd az idegent.

Közben Orsi körül megjelentek a pillangók akiket jól ismert és hallkan suttogva kérte őket, hogy repűljenek a nagyihoz és jelezzék, hogy baj van. Olivér elindult, mert kevés volt az idő és hamarosan  rájuk köszönt az est. Elöször futásnak eredt, de hamar elfáradt, mert az utat sem ismerte eléggé. Ahogy jött a sötétség úgy egyre bizonytalanabb lett, hogy merre kell mennie. Megállt egy pillanatra és körbenézett ,de nem tudta, hogy merre tovább. Hirtelen különös zajokat hallott és elkezdett félni. Nagyon nyugtalan lett. Leült egy kőre és semmi okos ötlet nem jutott eszébe. Most már úgy érezte, hogy hamarosan a könnyeit sem tudja visszatartani. Ekkor zajt hallott . Azt hitte, hogy rosszul lát, egy szép fiatal hölgyet pillantott meg, aki egyik fa lehajló ágán ült. A holdvilág rávilágitott a tüneményre. Annak zöld ruhája volt és a szöke haját piros rózsák diszítették. A lány rámosolygott a fiúra, Isteni nyugalmat árasztott és azt mondta, ne féljen ő az erdők tündére és azért van itt, hogy segítsen neki. Ezek után  közölte a fiúval , hogy induljon el itt jobbra az ősvényen és figyeljen , a fákon szentjánosbogarak vannak és ők fognak világítani hazáig.

Eközben a nagymama már nagyon várta őket haza,igen  késő este volt . Amikor kiment a verendára odarepűltek hozzá a pillangók, akiket megismert nyomban. Érezte hogy az unokája küldte ide őket, mert nagy baj van. Ekkor megpillantotta Olivért is, aki most már szaladni kezdett és amikor a nagyihoz ért, mindent elmesélt neki. Együtt átmentek a szomszédba és segítséget kértek. A szomszéddal elindultak az erdőbe közösen ahol lámpákkal felszerelkedve elég gyorsan haladtak.

Ez idő alatt Orsolya és a nagypapa nehéz helyzetbe kerültek, mivel két róka jelent meg a közelükbe. Villám elkezdte ugatni őket. A rókák elkezdtek szaladni az erdőbe és a kutya utánuk. Igy magukra maradtak, egy ideig csend volt. Újfent zajt hallottak és hirtelen egy nagy barna medve jelent meg előttük. Orsolya és a medve egymásra meredtek, de egyik sem mozdult. Sajnos még nagyobb baj is lett amikor megjelent a kutya.Villám ugatni kezdte a medvét. Az meg elkezdett vicsorítani és felemelte a két első lábát és támadásra készült.
Hirtelen megjelent az erdők tündére. Szépsége beragyogta a holdfényes erdőt. Minden állat behódolt neki.Villám is lehajtotta a fejét, majd feltekintett a tündérre és odament hozzá és leült a lába elé.
A tündér ránézett a medvére és az állat bünbánóan elfordult erdő irányába és elcammogott.
Ekkor minden jóra fordult, mert megjelent a nagymama, Olivér és a szomszédok is. A nagypapát kimentették a szorult helyzetéböl. A tündér amikor látta, hogy minden rendbe van, elbúcsúzott
tölük. Olivér és a többiek megköszönték a segítséget neki.
Az erdők jóságos tündére lassan elsétált az erdő széléig visszaintett nekik, majd eltűnt a fák között. Elég hosszú volt az út hazáig, de minden jól ment. A nagyszülök és az unokák megköszönték a szomszédok segitségét, majd mindenki hazatért otthonába.

Orsolya és Olivér soha nem felejtette el ezt a kirándulást a nagypapával. Mikor az erdőben sétálnak mindig eszükbe jut a szép erdei tündér és hálásan gondolnak rá.

Göteborg 2013.01.01 Lám Etelka

 



Utoljára változtatva 10-23-2013 @ 05:16 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-23-2013 @ 08:56 pm)

Comment: Nagyon kedves történet drága Etelka! Ölellek


Hozzászóló: pirospipacs
(Ideje: 10-23-2013 @ 09:40 pm)

Comment: Ma este ezzel a mesélvel alszom el. :) Hiába, a tündérek talán mégis léteznek. Ölellek. pipacs


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-23-2013 @ 09:46 pm)

Comment: Dràga Magdi! Köszönöm,hogy itt jártal,szeretetteL:Etelka


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-23-2013 @ 09:48 pm)

Comment: Drága Pipacsom! Nagyon örültem, hogy olvastad mesémet, sok szeretettel:Etelka


Hozzászóló: sodrelap
(Ideje: 10-23-2013 @ 10:51 pm)

Comment: Etelkám, az Isten áldjon meg a jó lelkedért, olyan vagy te is , mint az a szép tündér... :-) Szeretettel: Pali


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 10-24-2013 @ 12:23 am)

Comment: Akárcsak édesanyám hallgatnám, kedvs Etelka, neki is nagyon szépen jöttek a mesék. Tündéri:-) Ölellek Teru


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-24-2013 @ 08:52 am)

Comment: Kedves Pali! Köszönöm az olvasás és remélem, hogy jól aludtál a tündér varázspálcával szép álmokat hozott,szeretettel:Etelka


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-24-2013 @ 08:55 am)

Comment: Drága Teru! Köszönöm, hogy olvastad mese figuráim életre kellnek, sokszor nem hagynak békén le kell irnom. Itt motoszkálnak a fejembe, Sok szeretettel ölellek:Etelka


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 10-24-2013 @ 04:16 pm)

Comment: Kedves mese. aLéb


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-24-2013 @ 04:32 pm)

Comment: Kedves Béla! Köszönöm, hogy idöd volt erre a kis mesére:Etelka


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-24-2013 @ 05:39 pm)

Comment: Drága Etelka! Aranyos történet, néha a valóságban is ránk férne egy ilyen jótündér váratlan megjelenése. Egészében nagyon hangulatos történet volt, szeretettel olvastam. kézcsók A Gyupp


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 10-24-2013 @ 05:55 pm)

Comment: Kedves Gyula! Nagyon örültem, hogy itt jártál és elvarázsolt a tündér, néha szükség van ilyen mesékre is.Szeretettel:Etelka


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds