[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 195
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 195


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Milyen volt az évvége?
Ideje:: 01-26-2014 @ 07:04 pm

Milyen volt az évvége?


Gazdag: Na tavaly évvégén is jól néztünk ki. Nyakunkon volt a karácsony és nem tudtam, hogy fussa e mindenre. Jó, ha rongyos 15 millát el tudtam költeni, vaze.

Szegény: A tavalyi karácsonyunk nagyon jó volt. Sikerült félretenni 15 000 Ft-t amit csak ajándékokra költhettünk.

Gazdag: A nejem mondta, hogy kevés lesz, mint a legális cigi az ukrán határon! Na én helyre raktam az agyát, hogy ez a 15 milla csak a karácsonyi ajándék, a bécsi vásárt nem számítom bele és a szilveszteri szuper bulit sem. Jól is néztünk volna ki, ha azt is ebből a rongyos kis pénzből kellett volna fizetni. Na az lett volna a csoróság netovábbja.

Szegény: Szóval sikerült félretenni annyi pénzt, hogy mindenkinek jutott valami kis ajándékra, sőt még fára is telet! Ezelőtt évekig, csak egy kis ágat díszítettünk, amit a szomszéd utca fenyőjéről fűrészeltem le. Éjszaka, nehogy tetten érjenek! Meg pár szem szaloncukrot is tudtunk venni ki-mérve a Tescoban. Hozzá tettük a feleségem segélyét és még szilveszterre is maradt némi kis pénzike. El sem hitte a család, de még lencse és virsli is volt újévre.

Gazdag: Igaz is már két héttel korábban elkezdtük a karácsonyt. Ezüst vasárnap vettem a nejemnek egy ezüst készletet. Arany vasárnap meg magamnak egy aranyórát. Nomen est omen, vagy mi az izé.

Szegény: Azért csak jó jött ez a kis plusz pénz. Az ezüst és arany vasárnap érdemes volt elmenni és körülnézni. Olyan jó volt tervezgetni kinek mit vegyünk. Évek óta nem élhettük át ezt az érzést.

Gazdag: Összeírtam kinek mit vegyünk. Gézukának, egy Mercédesz. Szegény gyerek csak nem bumlizhat a buszon iskolába. Azt mondta busszal nem hajlandó bejárni. Azután az is milyen blama lenne, ha a szomszédok megtudnák, a gyereknek nincs autója.

Szegény: Az Istvánka kapott egy BKV bérletet. Szegény gyerek két éve kénytelen lógni a buszon.

Gazdag: A feleségemnek csináltattam egy jakuzzit az emeleten. Mindig nyafogott, hogy miért kell neki lemenni a pincébe? Tudniillik ott van a házi wellness.

Szegény: A nejemnek sikerült megjavíttatom a gázbojlert. Lassan fél éve nem volt jó. Igaz most meg a víz van elzárva a tartozásunk miatt. És képzeljétek még maradt egy kis pénz, abból megcsináltattam a szobában be-tört ablakot. Szegény asszony nem mondta, de tudom, hogy éjszaka mind-ég hátára jön a huzat.

Gazdag: Igyekeztem megfogni a pénzt de mégis kevés lett. Így aztán kénytelen voltam a 15-höz még 5 millkát hozzátenni, és a téli kertet is megcsináltattam. Mármint a másodikat. A régi már nagyon uncsi volt.

Szegény: Anyukának is sikerült venni ajándékot. Végül is nyugdíjasként Ö az egyetlen biztos kereső a családban. A nyugdíj az mindig jön. Persze ki tudja meddig?

Gazdag: Anyósom meg kapott egy Karibi utat. Tiszta haszon volt, addig sem láttam.

Szegény: Szóval az anyuka kapott egy másodosztályú személyvonat jegyet és meg tudta látogatni a testvérét. Évek óta készült, de mindig inkább odaadta nekünk a pénz.

Gazdag: Na a szilveszterre is bedobtam még 10 millát. Úgy volt, hogy elmegyünk síelni, de az asszony már nagyon unja. Ezért kitaláltam csináljunk egy gigapartit. Meghívtam pár embert, és, hogy elférjünk, kibéreltem a parlamentet. Szilveszterkor úgy sem üléseznek. A kajánkat maga Gordon Ramsay főzte. Egészen ügyes fiú, bár kicsit fennhordja az orrát. Na én helyreraktam a buráját.

Szegény: Szilveszter is egész jó volt. A Blahán tudtunk enni az ingyen konyhán. Nagyon jó volt az étel. A kisebbik gyerek sorba állt kétszer. a nagyobbik háromszor. khhhm. Én meg négyszer.

Gazdag: A fiam kérte, hogy szilveszteri bulin az Király Linda meg az Ákos énekeljen. Először megígértem, hogy meghívom neki mindkettőt. De aztán rájöttem, hogy ez már két éve is gagyi lett volna. Mondtam egy közvetítő ügynökségnek, nekem támasszák fel az Elvis Presley-t.

Szegény: A szilveszterkor még énekelni is volt kedvünk, hiszen ilyen jólét, hogy van mit enni nem is tudom mikor volt utoljára óévbúcsúztatókor. Csak nehogy megszóljanak, hogy de jól megy nekünk.

Gazdag: Jó volt ez a szilveszteri buli csak újév délelőttjén nem tudtunk felkelni. Majdnem lekéstük a bécsi újévi koncertet. Kénytelenek voltam egy repülőt bérelni és azzal mentünk. Hogy ne késsünk el, a ringen szállt le a repülő, bár a pilóta nagyon ágált ez ellen. Mondtam neki ne parázzon állom a cehhet.

Szegény: Hogy mennyire jó volt az óév arra jellemző, hogy egy alkalommal én adtam egy kis alamizsnát egy kéregető hajléktalannak. Nem tudom elmondani milyen jó érzés volt.

Gazdag: Ne az is jellemző volt, hogy év végén jöttek sorba kunyerbálni. Jött a Máltai szeretett szolgálat, meg egy tucat különböző egyház, pedig nekem csak egy vallásom van, azt sem gyakorlom. Na de kérdem én, hogy adjak, amikor tudom, hogy lenyúlja egy-két bennfentes. Nem, akkor inkább adom a nagy semmit.

Szegény: Végül is jó évnek nézünk elébe. A közmunka utáni segély az asszonyéval meg a gyerekek utáni járó pénzből összejöhet akár 120 000 Ft, ami ötünknek maga lenne a mennyország.

Gazdag: Nem tudom mi lesz az idén. Le kellene cserélni a kocsimat, már úgy értem a tartalékot. Aztán a kisebbik gyerek autóját is egy márkásabbra kellene cserélni. Tiszta égő, hogy egy Jenőkének egy 3 éves Mazdája van. Láttam, rajta, hogy azt is zokon vette, hogy a Gézuka Mercit kapott karácsonyra, Ő meg csak egy 4x4-es quadot.

Szegény: Tehát, ha jól számoltam 120000. Bérletre ebből sem fogja futni, de ennek is megvan az előny! Egészséges életmódot folytatunk: minden-hova gyalog megyünk, friss levegőn, hóban, fagyban, kánikulában! Ezt csinálja utánunk valaki! Bár, az Andrássy úti friss levegővel kapcsolatban kétségeim vannak… No, de ami nem öl meg, az keményít!

Gazdag: Pedig idén be akartunk fizetni egy űrturista útra. Az asszony nagyon bele élte már magát. Nehogy már megint a Bahamákra kelljen menni. Nem tudom, hogy vészeljük át ezt az évet?

Szegény: Ha minden így maradna, ahogy elterveztem, nem is nézünk olyan rossz év elé… Karácsony még messze van, bármi történhet, de én optimista vagyok, valahogy eddig is minden rosszat átvészeltünk. Ahol nagy a baj, mindig jön egy kis segítség. Tudjátok, sokszor felnézek az ég-re, nézem a repülőket. Sosem ültem még repcsin. Nem is hiszem, hogy fo-gok valaha is. Azt mondják, már létezik olyan is, hogy űrturizmus. Csodás lehet a csillagok között repkedni! Bár igazándiból nem is tudom mit takar az, hogy űrturizmus… Mindegy is…az űrt innen is láthatjuk, turistákból sincs hiány, nekünk ezt jelenti űrturizmus. Majd a turistáknak mutogatjuk a politikusaink fejében lévő űrt! Hehe…

Gazdag: Ehh, elvetem az űrturizmus ötletét. Majd csak kiengesztelem valamivel az asszonyt. A NASA-nál van egy ismerősöm, lehet elintézek egy Holdsétát. Messze még a Karácsony, bármi történhet, választások is lesznek. Pesszimista vagyok, a változásokat nem szeretem. Ó, és mennyire nyomaszt, stresszel és frusztrál, hogy hova tegyem ezt a rengeteg pénzt? Nehéz így, nagyon nehéz! Nem könnyű az életem!

Szegény: Néha elképzelem, milyen lehet gazdagnak lenni. Akinek nincsenek napi megélhetési gondjai, tud félretenni, elmehet nyaralni a Balcsira, netán a Bahamákra, és van autója, vagy legalább a bérleteket meg tudja venni… Milyen könnyű lehet az élete!

vége


Utoljára változtatva 10-27-2014 @ 01:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-26-2014 @ 07:09 pm)

Comment: Ezt a kettőst, ahogy korábban is, Zsuzsival (naiva) közösen hoztuk létre. Reményeim szerint vele adtam volna elő, de sajnos az időjárás és más körülmények közbeszóltak. Így aztán megkértem Bélát (a_leb) hogy ugorjon be Zsuzsi helyett. Köszönöm, hogy vállalta.


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 01-26-2014 @ 10:21 pm)

Comment: Jó írás, Zsuzsi, Laci! (Tartok tőle, hogy Zsuzsit nem tudtam maradéktalanul pótolni :-)).) aLéb


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 01-26-2014 @ 11:50 pm)

Comment: Akkor inkább maradjak szegény, az még tud örülni is valaminek... Ismét remekeltetek, kedves Laci, Zsuzsika!


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 01-27-2014 @ 11:07 am)

Comment: Igen ilyen ez a nyavalyas élet és inkabb legyek szegeny a legnagyobb öröm adni ha mast nem tudunk egy mosoly is eleg feldodja a masik életét ha rövid időre is!


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-27-2014 @ 06:25 pm)

Comment: Köszönöm Béla, a hozzászólást is, a segítséget is.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-27-2014 @ 06:27 pm)

Comment: Kedves Teru! Én nem szeretnék szegény lenni, igaz gazdag sem. Jó nekem itt középen. Köszönjük, hogy olvastál.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-27-2014 @ 06:29 pm)

Comment: Kedves Etelka! Örülök, hogy személyesen találkozhattam veled és Istvánnal is. Azt is köszönöm, hogy olvastál. Laci


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-27-2014 @ 09:16 pm)

Comment: Béla, köszönöm, hogy beugrottál helyettem :) Biztos vagyok benne, hogy remekeltél! Zsuzsi


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-28-2014 @ 07:16 pm)

Comment: Hiányoztál Zsuzsi! Remélem a következő talin ott leszel.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 01-29-2014 @ 11:28 am)

Comment: Csodás életkép! Szegény-gazdagok! És...Béla valóban nem pótolta "maradéktalanul" Zsuzsikát. :)))


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 01-29-2014 @ 08:42 pm)

Comment: Kedvesek vagytok! :) Természetesen igyekszem a következőn ott lenni! :)


Hozzászóló: winner
(Ideje: 01-30-2014 @ 06:39 pm)

Comment: Köszönöm, hogy olvastál Miki! ...és persze Zsuzsit valóban nem lehet pótolni.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-31-2014 @ 08:36 am)

Comment: Írásod nagyon jól érzékeltette a szörnyű szakadékot, mely nem látszik csökkenni. Az előadáshoz - Béla érdemeit nem kissebbítve - de hiányzott Zsuzsika. :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds