[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 129

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Egy vers barátomtól
Ideje:: 11-19-2004 @ 06:30 pm

Szeretném figyelmetekbe ajánlani egy kedves barátom versét. Még címe nincs, annyira friss.

A szőnyegen ül a kormos arcú éj. A szekrényből épp’ most csalt ki bágyadt reccsenést, aztán más neszekkel babrál. Mély a sötét, míg a képzelet elbotorkál faltól falig, egy szúnyogzöngésnyi dal is eltelik. Poros hátú út várja testem az ajtónál, lelkem elindult rajta rég. Torkomban kutatom az izgalom ízét, de csak vágyat érzek. Mire is? Leheletre, amit csak a nyári rétek virág-köntöséből tud kicsikarni az arany fényű nap… Arcomat simogató, langyos szélre, mitől — ha behunyom szemem — szállni érzem magam. Szomjat oltó patak friss vizére, hűs tapintású földre az avar alatt, boltívet rajzoló fákra, felhők bolondos játékára, a szertelen világ minden zajára, őszre, télre, tavaszra, nyárra. Kortynyi bódító, édes borra, cseresznye ízű, remegtető csókra, húsvét reggeli viháncolásra, karácsony esti csomagbontásra, moziban-összebújásra, céltalan sétákra kéz a kézben, és ölelésre; sok-sok ölelésre, igazira, őszintére, sietség nélkül, nem kapkodva, nem spórolva a holnapokra. Mindenre, ami szép, emberi… Hogyan lehetne erről listát kezdeni; Hiszen annyi van belőle; felsorolni hetekbe tartana, s befogadnám mind, önteni lehetne belém, mint feneketlen zsákba… Nem is tudom… Itt fekszek, még kába fejjel, és reggel indulok. Hová? Hisz azt sem tudom, hol vagyok. Talán hozzád vezet az az út. Tudom, félsz, s féltesz kicsit, de hidd el, a mesének nincs vége itt, hiszen látod, annyi minden vár még rád, s bizton rám is, ránk, kettőnkre is lesz elég. Talán most nem szakadhat meg a történet sora, nem tudom, de ne hidd, kérlek, ne hidd el soha, hogy elmúlt már az utolsó szerelmes éjszaka, ne hidd, hogy nem gondol rád szeretettel senki, s ha nem is tudod, merre, hogyan kell érte menni, eljön hozzád ő maga; jön már, talán botladozva, de biztosan feléd. A sötétség bármily’ nagy is, hatalma nem végtelen, s biztos irányt mutat szemed tündöklő csillaga… Ne félj hát. Én sem teszem, pedig beszédem van még a Kígyóval idelenn. Utána becsukom ajtóm, át, a fák alá, túl kerten; mikor elballag ez az álmatlan éjszakám, s végre hunyorog a hajnal. Talán nem bóbiskol el az a viharvert angyal, kinek dolga vigyázni rám.



Utoljára változtatva 11-19-2004 @ 06:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds